וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהבי: "אחד הרגעים המרגשים בקריירה. תמיד יושב לי בראש לחזור"

חלוץ פ.ס.וו התרגש מקבלת הפנים המלכותית של אוהדי מכבי תל אביב: "לא פוסל קאמבק". שמידט: "אם הוא רוצה לחזור, זה הזמן". בתקשורת ההולנדית פחות התלהבו: "30 אלף המעריצים שלו יקוו שייראה טוב יותר כשישחק אצלם"

תקציר: מכבי תל אביב - פ.ס.וו איינדהובן 1:1/ספורט1

זה בדיוק הערב המרגש שערן זהבי דמיין. חלוץ פ.ס.וו איינדהובן זכה הערב (חמישי) לקבלת פנים מלכותית במשחק החזרה שלו לבלומפילד, שהסתיים ב-1:1 עם מכבי תל אביב. זהבי אמנם לא כבש והציג יכולת פושרת למדי, אבל קיבל כבוד של מלכים מלפני שריקת הפתיחה, ובמיוחד אחרי הסיום. אוהדי הצהובים קראו בשמו של זהבי כמה פעמים לאורך המשחק, ובסופו הוא זרק לעבר שער 11 את החולצה שלו לאות תודה.

"זה אחד הרגעים המרגשים בקריירה, זה לא מובן מאליו", אמר זהבי. "אני רוצה להודות לאוהדים ולשלוח להם את האהבה בחזרה. מאוד התרגשתי, עשו לי פה מחווה מאוד יפה. אני יכול רק להגיד תודה. היה מוזר לחצות את כל המגרש כדי ללכת לקהל של מכבי, הסתכלו על זה קצת בהלם, אבל לא יכולתי להגיד לא. קיבלתי פה אהבה מטורפת וזה באמת היה מאוד מרגש".

צפו ברגעים המרגשים של ערן זהבי

ערן זהבי חלוץ פ.ס.וו איינדהובן מעניק את החולצה שלו לאוהדי מכבי תל אביב/ספורט1
ערן זהבי שחקן פ.ס.וו איינדהובן. ברני ארדוב
האוהדים קיבלו את החולצה. זהבי/ברני ארדוב
ערן זהבי שחקן פ.ס.וו איינדהובן. ברני ארדוב
ערן זהבי שחקן פ.ס.וו איינדהובן/ברני ארדוב
שחקן פ.ס.וו איינדהובן ערן זהבי מתקבל על ידי אוהדי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
ערב חגיגי. זהבי מתקבל על ידי אוהדי מכבי תל אביב לפני המשחק/ברני ארדוב
שחקן פ.ס.וו איינדהובן ערן זהבי מתקבל על ידי אוהדי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
שחקן פ.ס.וו איינדהובן ערן זהבי מתקבל על ידי אוהדי מכבי תל אביב/ברני ארדוב
שחקן פ.ס.וו איינדהובן ערן זהבי מתקבל על ידי אוהדי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
שחקן פ.ס.וו איינדהובן ערן זהבי מתקבל על ידי אוהדי מכבי תל אביב/ברני ארדוב
אוהדי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
האוהדים התרגשו/ברני ארדוב

על האפשרות שיחזור אמר זהבי: "זה המועדון שלי, תמיד אני מרגיש חלק בלתי נפרד ממנו. נתעסק בעונה הבאה כשיגיע הזמן הנכון, צריך לכבד כרגע את שני המועדונים. זה לא הזמן. נראה מה יהיה בעתיד. זה תמיד מפתה ותמיד יושב בראש. אף פעם לא פסלתי חזרה למכבי תל אביב, בלי קשר למה שיקרה. נקבל החלטות בעתיד, כרגע הכול לוהט ומרגש אחרי המשחק. אם תהיה התפתחות, כולם יידעו".

על המשחק: "ידענו שיהיה משחק מאוד קשה. מכבי תל אביב באה עם הרבה ביטחון, הקהל דחף והיא שיחקה ברמה מאוד גבוהה. מגיע להם כל המחמאות. לא קל להוציא נקודות פה בבלומפילד, זה מבצר. יצאנו עם ידנו על העליונה וזה בסדר. החילוף? מבאס, אבל זו הסיטואציה. נתמודד עם זה".

מאמן פ.ס.וו רוג'ר שמידט אמר: "ראינו כמה קשה לשחק בחוץ. הייתה אווירה פנטסטית, מכבי תל אביב שיחקה ממש טוב ולא היה לנו קל, אבל בסופו של דבר עשינו את זה, ואני חושב שזה הגיע לנו. עבדנו קשה בשביל זה, ומגיע כל הכבוד למכבי. היה חשוב מאוד להשלים את המשימה הערב כי יש לנו שחקנים צעירים ולא מאוד מנוסים. נשתדל להגיע הכי רחוק שאפשר במפעל, אבל זה הולך להיות אתגר".

על החילוף של זהבי: "מכבי לחצה עלינו ולא יכולנו להחזיק בכדור במחצית השנייה, אז הוצאתי אותו. לא היה קל היום נגדם כי שחקני ההגנה בלטו והיו טובים. אני חושב שהיה לו משחק טוב. הייתי ממליץ לו לחזור למכבי תל אביב, אם הוא רוצה לחזור - זה הזמן הנכון".

ערן זהבי שחקן פ.ס.וו איינדהובן. ברני ארדוב
בהולנד דווקא לא החמיאו. זהבי/ברני ארדוב

בצד ההולנדי, היו קצת פחות מרוצים מזהבי. באתר VP חילקו לישראלי ציון 5 בלבד, ונימקו: "גם במשחק הראשון נגד קבוצתו הקודמת הוא חיפש כל הזמן את השער, והערב זה לא נראה אחרת. 30 אלף הצופים באצטדיון העריצו אותו, אבל הם יקוו שכשהוא ישחק אצלם הוא ייראה קצת יותר טוב".

גם באתר VI חילקו לזהבי ציון 5 - הנמוך ביותר בקבוצה, וציינו ש"הוא היה היחיד שהציג יכולת לא מספקת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully