וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרן ייני: "אנחנו אוהבים את ערן זהבי, כולם רוצים אותו במועדון"

עודכן לאחרונה: 24.2.2022 / 22:15

קפטן מכבי תל אביב התייחס לשחקן פ.ס.וו לאחר ה-1:1 שהעלה את ההולנדים לשלב הבא: "הוא מודל לחיקוי". הקבוצה תעמוד לדין

אירוע חריג במהלך המשחק בין מכבי תל אביב לפ.ס.וו איינדהובן הערב (חמישי) בשלב הנוקאאוט של הקונפרנס ליג. המשחק הופסק והשופט האוסטרי הורה לשחקני הקבוצות לרדת מכר הדשא בדקה ה-57 בשל השלכת חפצים מיציעי הצהובים. המשחק הסתיים ב-1:1, מה שהעלה את ההולנדים לשלב הבא עם 1:2 בסיכום שני המשחקים. יורבה ורטסן (84) כבש לזכות האורחת, סבוריט (90) השווה עבור הקבוצה של מלאדן קרסטאיץ'.

בכל מקרה מכבי תל אביב תעמוד לדין בגין השלכת החפצים והיא צפויה לספוג קנס. הכרוז הודיע: "המשחק הופסק לכמה דקות עקב זריקת חפצים. אנחנו מבקשים להפסיק לזרוק חפצים כדי שאפשר יהיה לחדש את המשחק".

אוהדי מכבי תל אביב. רויטרס
חבל מאוד. אוהדי מכבי תל אביב/רויטרס

מאמן מכבי תל אביב מלאדן קרסטאיץ' אמר בסיום: "לפני המשחק אמרנו שניתן הכל כדי לקחת את המשחק הזה, אני חושב ששיחקנו טוב מאוד והראינו לכולם שאנחנו יכולים לעמוד כשווים מול פ.ס.וו. אני מאמין שיכולנו לעשות תוצאה טובה יותר, אבל צריך להיות כנים ולהודות שפ.ס.וו הייתה טובה יותר, ניצחה בהפרש של שער אחד ומגיע לה לעלות. השחקנים היו טובים מאוד, האוהדים היו נפלאים ואני מודה להם".

על החילופים: "זו הייתה סיטואציה לא טובה. רציתי לעשות שינוי, ובדיוק שבאתי לעשות שלושה חילופים, הם כבשו את השער שלהם והכל השתבש לנו".

קפטן מכבי תל אביב שרן ייני: "אנחנו מאוכזבים, בטח איך שהדברים התנהלו. אף פעם אי אפשר להספיד את מכבי תל אביב, נתנו משחק טוב אבל לפעמים זה מה שאפשר לעשות. באנו לעשות את המקסימום, אבל בספורט אי אפשר לנצח כל הזמן. נהננו להיאבק. ההפסקה של המשחק לא פגעה בנו, פשוט היה חסר לנו עוד גול".

על התמודדות מלו ערן זהבי: "אנחנו מאוד אוהבים אותו ומעוד מעריכים אותו. אנחנו רוצים אותו איתנו. היום כשהוא בא לשחק נגדנו רצינו לתת לו בראש כדי לתת לו להבין שאם הוא יגיע, אז הוא יגיע לקבוצה חזקה. זה יהיה מאוד משמעותי אם הוא יהיה פה עונה הבאה, הוא מודל לחיקוי ולעבודה קשה. אף אחד לא יכול לעשות פחות כשהוא גם הכוכב וגם עובד הכי קשה בקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully