וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר: "שהר? ישחק לפי הצורך". פלאניץ': "מאבק האליפות יהיה עד הסוף"

24.2.2022 / 11:03

מכבי חיפה ערכה מסע"ת לקראת הדרבי, המאמן התייחס להתבטאויות של אמו של החלוץ: "לא מתעסק בשטויות". הבלם הזהיר: "מכבי תל אביב כבר סגרה פער גדול בעונה שעברה, אסור לאבד את הריכוז". חזיזה ומאיר לא התאמנו

תקציר: מכבי חיפה - הפועל תל אביב 0:2/ספורט1

אחרי הניצחון על הפועל תל אביב 0:2 והגדלת הפער בפסגה, מכבי חיפה מתכוננת במלוא המרץ למשחק הבא המסקרן שמצפה לה, ביום שבת נגד הפועל חיפה. דולב חזיזה סובל משעורה בעין ויחזור להתאמן מחר. גם רז מאיר סובל מכאבים קלים, אבל יחזור מחר לאימונים. מוחמד אבו פאני, שייעדר במילא בגלל צהובים, קיבל מנוחה. רמי גרשון פצוע ולא מתאמן.

ברק בכר מאמן מכבי חיפה במסיבת עיתונאים. צילום מסך, אתר רשמי
"שהר ישחק לפי הצורך". בכר/אתר רשמי, צילום מסך

ברק בכר התייחס לדרבי הקרוב ואמר: "אין ספק שאנחנו מרגישים את האווירה בעיר. זה דרבי ומשחק חשוב, בעיקר כי אנחנו נמצאים במקום הראשון. אנחנו רוצים להמשיך להיות שם. מבחינה מקצועית אנחנו צריכים לבוא ולעשות את הדברים שאנחנו יודעים לעשות. המשחק האחרון מול הפועל תל אביב לא הזכיר את המשחקים הגדולים, אבל אין ספק שזה ניצחון חשוב שמראה על אופי. היה חשוב לנצח גם משחק כזה קשה ואין ספק שגם בשבת יהיה משחק קשה מול קבוצה מאוד מסוכנת ומאוד מוכשרת מול אחת הקבוצות עם החלק הקדמי הכי טוב בליגה".

על אירועי הדרבי הקודםף "לא להיגרר לפרובוקציות זה משהו שאנחנו שמים דגש עליו כבר הרבה זמן. לפעמים שחקנים שלנו נגררים לפרובוקציה, אבל אנחנו רוצים להתעסק רק בכדורגל. אחרי הדרבי הקודם, אין לי ספק שהפועל חיפה תגיעה הרבה יותר דרוכה".

על החיסרון של אבו פאני: "הוא שחקן מאוד חשוב וחבל שהוא לא יכול לשחק, ראינו במשחק האחרון איך החילופים עזרו לנו לנצח את המשחק. המועדון הזה מבין משנה לשנה שצריך לעבות את הסגל כדי שזה לא יורגש כששחקן מסויים לא משחק".

בן שהר שחקן מכבי חיפה נדחף על ידי איבאילו מרקוב שחקן הפועל חדרה. דני מרון
"בן שהר ישחק לפי הצורך"/דני מרון

על ההתבטאויות של אמו של בן שהר שהתלוננה על מיעוט הדקות של החלוץ: "אני לא מתעסק בשטויות, אני מתעסק בשחקן עצמו. הוא מתאמן טוב ומשחק לפי הצורך של הקבוצה, זה מה שצריך להיות".

על צ'ארון שרי: "קודם כל צ'ארון חזר מפציעה וזו אחת הסיבות שהוא לא פתח במשחק האחרון. הוא שחקן חשוב וקפטן שני פה. הוא נכנס מצוין וחלק בלתי נפרד מהקבוצה. כל שחקן בסגל יכול לפתוח וגם לעלות מהספסל. זה לא פחות חשוב לסיים את המשחק, מאשר לפתוח".

על האפשרות שאושר דוידה יגיע למכבי חיפה: "לא ידוע לי על משהו כזה. בעתיד? כל שחקן יכול להגיע למכבי חיפה".

בוגדן פלאניץ' שחקן מכבי חיפה מנסה לתקוף את השופט ניב שטייף. דני מרון
"אסור להיגרר לפרובוקציות". בוגדן פלאניץ'/דני מרון

בוגדן פלאניץ' אמר: "דרבי זה משחק מאוד חשוב לאוהדים. אני מצפה למשחק קשה משום שהם נלחמים על הפלייאוף והחיים שלהם. הם יהיו אגרסיביים, אבל אנחנו צריכים לשמור על הקצב מהמשחק הקודם ולהיות אגרסיביים לא פחות מהם. אם זה יקרה, ניקח שלוש נקודות".

"אי אפשר לשחק כל העונה באותו הקצב. מה שחשוב זה שאנחנו לומדים מהטעויות שלנו, אני לומד מהטעויות שלי. תיקנו את הטעויות שעשינו בקרית שמונה ושיפרנו אותן מול הפועל תל אביב. אי אפשר לנצח את כל המשחקים".

על אירועי הדרבי האחרון שהיה חם במיוחד: "אנחנו מקצוענים וצריכים להתעסק רק בכדורגל. בעבר לא שלטנו בזה בצורה טובה, יש לנו הרבה מקום לשיפור מכל הבחינות ואני מקווה שהדרבי הזה יהיה כמו הדרבי הקודם, רק בלי כל התקריות שהיו".

על מאבק האליפות: "לדעתי המאבק יהיה עד הסוף, עד המחזור האחרון. בעונה שעברה היה לנו יתרון גדול על פני מכבי תל אביב והם סגרו את הפער. אסור לנו לאבד את הריכוז שלנו לרגע. אנחנו יודעים שזה עדיין לא מובטח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully