וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמו של מנור סולומון: "הוא לבד שם, אנחנו כועסים מאוד על שחטאר"

עודכן לאחרונה: 24.2.2022 / 19:41

איילה סולומון ב-103FM על מצבו של בנה לאור הפלישה לאוקראינה: "הקבוצה איחרה ממש, לא יודעת אם מנור יישאר שם". חברתו דנה וושצינה: "אני ממש מפחדת, לא האמנתי שזה יגיע למצב כזה". אביו סיפר מוקדם יותר: "הוא שמע הרבה פיצוצים"

בווידאו: תיעודים מהפלישה הרוסית לאוקראינה/צילום: רויטרס ותיעוד ברשתות חברתיות

רוסיה פלשה הבוקר (חמישי) לאוקראינה וטלטלה את העולם כולו, כשגם הספורטאים הישראלים במדינה המותקפת מושפעים מהסיטואציה באופן טבעי. אחד כזה הוא מנור סולומון, שחקנה של שחטאר דונייצק. בליגה האוקראינית כבר הודיעו על דחייה של 30 ימים לפחות בחזרה מהפגרה, שהייתה אמורה לקרות בסוף השבוע הקרוב, כך שהכדורגל המקומי לא ישוב לפעילות בקרוב.

דנה וושצינה, בת זוגו של סולומון שנמצאת בארץ כבר למעלה מחודשיים בשל המצב, אמרה היום לוואלה! ספורט: "אני לא רגועה, רק מחכה שמנור ייצא משם כי אני ממש מפחדת. אין טיסות ויש בלאגן בכבישים והגבול עם לבוב מפוצץ ועוד לא יודעים אם יחזור לישראל או שיטיסו את כל הקבוצה חזרה לטורקיה".

דנה וושצינה חברתו של מנור סולומון. אינסטגרם, אתר רשמי
וושצינה וסולומון בימים רגועים יותר/אתר רשמי, אינסטגרם

"לא האמנתי שזה יגיע למצב כזה", המשיכה וושצינה. "בכל פעם חשבתי שיהיה בסדר כי בקבוצה אמרו שאם יהיה משהו אז יוציאו אותם בזמן. יש פחד באוויר בקרב בקבוצה, בעיקר בקרב הזרים שמעולם לא נתקלו בסיטואציה כזאת. בינתיים השחקנים בבתים ואני רק מחכה כבר לקבל הודעה שהוא יוצא לדרך".

"יש בלאגנים בגבול ובתחנות דלק על אוכל וכסף מזומן", היא סיפרה. "אז מנור לא יודע עוד איך כדאי לצאת ואם לחכות להודעה מהקבוצה שאולי מחר יוציאו אותם ברכבת, יש חוסר ידיעה מטורף. אנחנו מקווים שיחזור כבר ויהיה בסדר. זו התלבטות אם לחכות לשחטאר או לצאת עכשיו עם הישראלים ולא לדעת מה יהיה".

"מנור מחכה לחזור לישראל", סיכמה וושצינה. "הוא פשוט עוד מנסה להבין מה הדרך הנכונה ביותר לעשות את זה, דרך הגבולות או דרך הקבוצה. ברור שיש פחד ולחץ באוויר אבל הוא מנסה להישאר רגוע כמו שהוא תמיד והוא עושה את זה בצורה מדהימה. אני יודעת שכל הברזילאים גם לחוצים וכרגע הם במלון נמצאים כולם יחד וכולם מקווים לעזרה ממדינות חיצוניות - אם זה מברזיל או ששחטאר יקחו את זה לידיים שלהם ויוציאו אותם".

עוד בוואלה!

הברזילאים של שחטאר מתחננים לסיוע, זינצ'נקו איחל לפוטין "מוות בייסורים"

לכתבה המלאה
הפוסט של מנור סולומון. אינסטגרם, צילום מסך
הפוסט של מנור סולומון/צילום מסך, אינסטגרם

סולומון עצמו פרסם סטורי הבוקר וכתב: "אני בסדר, עדיין נמצא בקייב ומחכה להוראות מהקבוצה, תודה לכולם על הדאגה ומקווה שהכל יהיה בסדר בקרוב. התפללו עבור אוקראינה".

יוסי סולומון, אביו של מנור, סיפר בשיחה עם וואלה! ספורט: "שוחחתי עם מנור הבוקר והוא נשמע בסדר. אמר לי שעדכנו אותם מהקבוצה להתארגן בבתים לקראת פינוי מקייב לעיר לבוב, בגבול עם פולין. הוא שמע בלילה הרבה הדי פיצוצים. זה לא היה קל אבל הוא במצב רוח בסדר ואנחנו מקווים ומתפללים לטוב. האנשים מהקבוצה בקשר איתו ומכוונים אותו. אנחנו מחכים לבשורות טובות".

בחשבון הטוויטר הרשמי של שחטאר דונייצק צייצו תמונה של דגל אוקראינה עם הכיתוב: "אנחנו נעמוד בזה".

האזינו לריאיון עם איילה סולומון

איילה סולומון, אמו של מנור, התראיינה הערב בתכנית הספורט של 103FM והביעה את אכזבתה מההתנהלות של שחטאר דונייצק. "הקבוצה איחרה ממש, הם אמרו שידאגו ברגע שיקרה משהו, אבל בפועל זה לא קרה. כבר אתמול שאלתי את מנור למה לא מפנים אותם, ולא היה לו מה להגיד לי. הוא לא ידע מה לעשות. הם היו מאוד אופטימיים וחשבו שזה לא יקרה, אבל זה קרה. אנחנו מאוד כועסים על הקבוצה. ההנהלה כתבה לשחקנים שיהיו רגועים ויעדכנו אותם בבוקר, אבל העדכון לא הגיע".

סולומון סיפרה כי בהתחלה הציעו לזרים לנסוע לפולין ברכבת מחר בבוקר, אבל כבר היום הודיעו שהרכבת שיצאה תהיה האחרונה לזמן הקרוב. בנה היה צריך לנסוע עם איש עסקים למולדובה, אבל הוא חזר ומנור לא ידע מה לעשות. "התייעצנו עם הקונסוליה והם אמרו שהוא צריך להגיע ללבוב ורק שם יוכלו לעזור לו. אני מאמינה שכל רגע הנהג יגיע".

על מצבו הרגשי של בנה אמרה: "מנור קר רוח, הוא שומר על פאסון. מטבעו מנור הוא מאוד חזק, אבל אני בטוחה שהוא לחוץ. בכל זאת, הוא לבד שם. יש את השחקנים הברזילאים הזרים, כי חצי קבוצה הם ברזילאים, אבל לפחות הם ביחד. לא מובן למה לא לקחו את מנור ללבוב יחד איתם. אני לא יודעת אם הוא יחזוק לשחק שם, אולי כן ואולי לא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully