וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחלה של חרם? משחקי שלוש הקבוצות הרוסיות ביורוליג נדחו למועד לא ידוע

הלחץ עבד: באיירן ביקשה לדחות את המשחק נגד צסק"א במינכן לאות סולידריות עם אוקראינה, וקיבלה את מבוקשה. הרוסיות מנודות?

תקציר: ברצלונה - ריאל מדריד 59:64/ספורט1

החמרת המצב הביטחוני במזרח אירופה, בעקבות הפלישה של צבא רוסיה לאוקראינה, מתחילה להשפיע גם על פעילות היורוליג. הליגה הודיעה כי שלושת המשחקים של הקבוצות הרוסיות שתוכננו להתקיים במחזור הקרוב, יידחו למועד לא ידוע. מדובר במשחקים בין באיירן מינכן לצסק"א מוסקבה (במינכן), באסקוניה נגד קאזאן (בויטוריה) וזניט סנט פטרסבורג נגד ברצלונה (בזנט פטרסבורג, מחר).

המשחק שתוכנן להתקיים הערב (חמישי) במינכן בין באיירן לצסק"א מוסקבה, נדחה בעקבות לחץ בגרמניה. ערוץ הטלוויזיה שאמור היה לשדר את המשחק החליט להימנע לזאת לאות סולידריות עם אוקראינה, ולאחר מכן גם באיירן הודיעה שפנתה לראשי הליגה וביקשה לדחות את המשחק - מה שלא הותיר לראשיה ברירה.

שחקן צסק"א מוסקבה אלכסנדר חומנקו עם ניקולה מילוטינוב, ג'ואל בולומבוי. דני מרון
חרם? שחקני צסק"א מוסקבה/דני מרון

ברצלונה התלבטה במשך מספר שעות אם לטוס היום לרוסיה לקראת משחקיה נגד זניט סנט פטרסבורג וצסק"א מוסקבה, ובסופו של דבר החליטה בדקה ה-90 לא להמריא עקב החשש שלה מסגירה אפשרית של המרחב האווירי ברוסיה, דבר שעלול להקשות על הקבוצה לנסוע בחזרה לספרד - אם וכאשר יקרה.

על פי הדיווחים בקטלוניה, עוד לפני ההחלטה לדחות את המשחקים, ראשי היורוליג הבטיחו לבארסה שלא תהיה שום בעיה בכניסה ו/או ביציאה מרוסיה. עם זאת, החששות בקבוצה לא הוסרו לגמרי, במיוחד אצל צמד השחקנים האמריקאים ברנדון דייויס ונייג'ל הייז-דייויס, שכניסתם למדינה עלולה להיחסם. בנוסף, הפורוורד אלכס אברינס הביע את תחושותיו כשצייץ בטוויטר: "ובכן, לא ממש משעשע אותי שאני צריך לטוס לרוסיה היום".

כמו כן, ז'לגיריס קובנה הודיעה שתחרים את כל משחקי היורוליג על אדמת רוסיה שנותרו לה העונה, והג'נרל מנג'ר פאוליוס מוטיונאס הבהיר: "נציע זאת גם לקבוצות אחרות במפעל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully