וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר: "הפועל חדרה זו משוכה גבוהה, אבל אנחנו מוכנים"

24.2.2022 / 15:05

מאמן מכבי פתח תקוה לקראת המשחק בשבת: "אנחנו פוגשים את הקבוצה הלוהטת בליגה וזה מפגש קריטי, עדיף כמה שפחות לדבר ולהגיע מוכנים. אני מרגיש את השחקנים"

תקציר מתוקן: מכבי פתח תקוה - מכבי נתניה 1:1/ספורט1

מכבי פתח תקוה, המדורגת אחרונה בליגת העל ונאבקת על חייה, תצא בשבת למשחק חוץ נגד הפועל חדרה, שמצדה רוצה את הכרטיס לפלייאוף העליון. מי שלא יעמדו לרשותו של ניר קלינגר במשחק הקרוב הם ירדן כהן וניקו אולסק הפצועיים שצפויים להיעדר.

"המשחק הקודם היה משחק שבו נראינו חזקים יותר, ממושמעים יותר ומאורגנים יותר, לא רק בעשר הדקות האחרונות", אמר המאמן ניר קלינגר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק. "שיחקנו נגד קבוצה מצוינת (מכבי נתניה, ר"ב), לדעתי אחת הטובות בליגה, וזו הייתה משוכה לא פשוטה. אנחנו צריכים להיבנות מזה ולהמשיך לשחק בצורה הזאת. הייתה לנו הזדמנות לנצח והגענו למספיק מצבים כדי להבקיע. לא עשינו את זה לצערי, אבל עבדנו על זה השבוע, על נושא הסיומות ועל לארגן את הקבוצה טקטית. היה שבוע אימונים טוב ואנחנו עם הפנים למשחק הבא, מבלי להתעכב על מה שהיה. בשבילנו כל משחק הוא קריטי, ממש קריטי, זה אמיתי, לא כקלישאה. אנחנו צריכים לצמצם את המרחק מהיריבות שלנו, בגלל המצב ההתחלתי וזה הופך את הנושא ליותר מורכב. אנחנו שם ואני מרגיש את השחקנים".

ניר קלינגר, מאמן מכבי פתח תקוה. דני מרון
"הפועל חדרה זו משוכה גבוהה". קלינגר/דני מרון

קלינגר נשאל האם הוא אופטימי לגבי ההמשך והשיב: "אני מאוד אופטימי. כל התחתית לא צוברת נקודות בקצב גבוה. אני לא מתנחם בזה ומסתכל על עצמנו, אבל אני חושב שהקבוצה נראית יותר מוכנה, יותר פיזית ואינטנסיבית ואת זה אנחנו רוצים לחזק ולבנות. אנחנו חייבים לצמצם את הפער. יש לנו יריבות קשות, כבר בשבת אנחנו פוגשים את הקבוצה המפתיעה, הלוהטת של הליגה. אנחנו מודעים לאתגר וליכולות של הפועל חדרה ולדברים שאנחנו כן יכולים למצוא להם פתרונות. עדיף כמה שפחות לדבר ולהגיע מוכנים".

על הפועל חדרה אמר: "קבוצה שנמצאת במקום הרביעי ונמצאת בכושר טוב, עם מאמן מצוין, תמיד זה קשה והיא תהיה פייבוריטית מטבע הדברים. מצד שני, ראינו את נתניה ושיחקנו נגד קבוצות טובות, במקום ראשון ושני, גם בגביע וגם בליגה ולא נפלנו מהן. הליגה היא שוויונית ובסיטואציה הזאת חדרה זו משוכה גבוהה, אבל אנחנו מרגישים מוכנים".

על הטעויות של שחקניו בהגנה אמר: "אני חושב שאנחנו בדרך שלנו עובדים על זה ולא מטאטאים את זה מתחת לשטיח. אנחנו מתעמתים עם הדברים הללו ואני סומך על השחקנים, שהדברים הללו לא יקרו. אנחנו מנתחים כל מהלך וכל טעות וכשאתה לומד כשחקן ורואה את השגיאות, זה יותר קל לא לחזור עליהן. אנחנו צריכים לשים את הדגש דווקא למצבים אליהם אנחנו מגיעים. אנחנו מייצרים מצבים ואנחנו לא קבוצה אנמית. אנחנו צריכים להבקיע במצבים האלה וזו הנקודה שבה אנחנו צריכים לתת את הדעת והמשקל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully