וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי הפועל ת"א יחרימו את פתיחת המשחק נגד ב"ש: "דמנו הותר"

24.2.2022 / 11:14

ה"אולטראס" ביקש מהקהל האדום לא להיכנס ליציעי בלומפילד ב-10 הדקות הראשונות בשבת במחאה על האלימות המשטרתית ואיסור הכנסת ציוד עידוד

תגובת משטרת ישראל לאלימות המשטרתית במשחק בין מכבי חיפה להפועל תל אביב/משטרת ישראל

אוהדי הפועל תל אביב הודיעו כי יחרימו את 10 הדקות הראשונות במשחק בשבת בבלומפילד נגד הפועל באר שבע (18:00, ספורט3) וזאת בתגובה לאלימות המשטרתית הקשה במשחק האחרון בחיפה, לאירועים מול המשטרה במשחק הכדורסל ב"בית מכבי" נגד מכבי ראשון לציון וכן בעקבות "ההחלטה הביזיונית האוסרת על הכנסת ציוד עידוד אל תחומי האצטדיון", הודיע ארגון האולטראס.

אבוקות, רימוני עשן בדרבי: הפועל תל אביב מול מכבי תל אביב. דני מרון
"אין מקום לתדהמה למראה של עשרה שוטרים בועטים בנער השרוי על הרצפה"/דני מרון

"האלימות הברוטלית שהופנתה כלפי אוהדי הפועל תל אביב השבוע על ידי משטרת חיפה וראשון לציון מקוממת ומבחילה, אך אינה מפתיעה אף אוהד הפוקד באופן תדיר את מגרשי הספורט בישראל", המשיכו ב"אולטראס" בהודעה, "דמם של אוהדי הספורט הותר מזמן, ובכך אשמה משטרת ישראל, אבל לא רק היא.

כאשר אוהדי הספורט מוצגים באופן קבוע בתקשורת כעבריינים מסוכנים שיש לפעול כנגדם ביד קשה, אין מקום לתדהמה למראה של עשרה שוטרים בועטים בנער השרוי על הרצפה; כותרות זועקות "הכתובת על הקיר" - כאשר כוס קרטון נשלחת מיציע המכיל 5,000 אוהדים; כתבות מתחסדות על השימוש בפירוטכניקה וקריאות להחזיר את השוטרים אל היציעים - תורמות כולן ללגיטימציה השוררת בקרב משטרת ישראל לנהוג באוהדי הספורט כאל עבריינים מסוכנים, ולמעשה מאפשרות זאת.

הפופוליזם הזול שרודף אירועים שכאלו, עם קריאות מטעם פוליטיקאים לפעול כנגד השוטרים ולמען האוהדים, כרגיל, לא יגובה באף מעשה. מדוע קולם של משרד הספורט, ההתאחדות לכדורגל, ומנהלת הכדורסל אינו נשמע כאשר מחליטה המשטרה להעניש בפועל את הפועל ת"א ולאסור על הכנסת ציוד עידוד? איסור לא דמוקרטי בעליל הפוגע בספורטיביות ומותיר את הקבוצות ללא דחיפה מן היציעים. הפתרון הוא ברור: לא צריך שוטרים במגרשים.

אנו מצפים מכלל הגופים הנ"ל לפעול כנגד ההחלטה הביזיונית האוסרת על הכנסת ציוד עידוד אל תחומי האצטדיון ולאפשר לנו לתמוך בקבוצה במאבקיה על הפלייאוף העליון. את הדקות הראשונות של המשחק נקדיש למען מחאה כנגד התנהלות המשטרה: עשר דקות ראשונות מותירים את היציעים ריקים! מתכנסים ברחבת המזנון, לא עולים אל היציע! עומדים ביחד כנגד איבוד הרסן של משטרת ישראל; די למלחמה באוהדים ודי לאלימות המשטרתית! אם חשובה לכם האווירה ביציעים, אם אתם רוצים להבטיח שנוכל לתמוך בקבוצה, ואם אתם רוצים שילדכם יחזרו מן המגרשים ללא חבלות מידי שוטרים - אנא שתפו פעולה עם המחאה!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully