וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "רוקאביציה החלוץ הטוב בישראל". מרמנטיני שב לפעילות

24.2.2022 / 17:23

מאמן הפועל באר שבע עודד את החלוץ לפני הפועל תל אביב (שבת, 18:00, ספורט3). הרכש מחדרה קיבל אישור לשוב לאימונים אחרי הממצא הלבבי

תקציר: מ.ס. אשדוד - הפועל באר שבע 1:1/ספורט1

הפועל באר שבע תמשיך ביום שבת את מאבק האליפות שלה עם משחק נגד הפועל תל אביב. היום (חמישי) בקבוצה הודיעו שגוסטבו מרמנטיני, שחקן החיזוק שהגיע מהפועל חדרה, יוכל לחזור לפעילות מלאה אחרי שבבדיקות רפואיות נמצא לו ממצא לבבי. בבאר שבע לא הסתפקו בבדיקות הרגילות ולכן ביקשו אישורים ועוד חוות דעת רפואית לפני שהוא יוכל לחזור לשחק. הבדיקות היו אחרי שהוא כבר שותף לכמה דקות מול מכבי נתניה.

"בסיום מספר בדיקות מקיפות והתייעצויות עם מיטב המומחים בתחום הקרדיולוגיה, גוסטבו מרמנטיני רשאי לשוב לפעילות ספורטיבית מלאה", כך הודיע המועדון, "חשוב להדגיש שהשחקן עבר את כל הבדיקות הרפואיות הנדרשות מטעם ההתאחדות לכדורגל. עם זאת, במועדון נוקטים בשנים האחרונות בגישה מחמירה בכל הנוגע לבריאותם ושלומם של השחקנים ומבצעים בדיקות מקיפות, שהינן מעבר לסף הנדרש מטעם ההתאחדות לכדורגל".

גוסטבו מרמנטיני שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
חוזר לעניינים. מרמנטיני/ברני ארדוב

מנכ"ל המועדון, עו"ד גיא פרימור אמר: "גוסטבו מרמנטיני עבר בתקופה האחרונה מספר בדיקות, אשר אינן חלק מבדיקות הסף, אותן מחייבת ההתאחדות לכדורגל. על אף הביקורת שעלתה סביב הנושא בימים האחרונים, היה לנו ברור מעבר לכל ספק, כי בראש מעיינינו עומדת טובת השחקן והאחריות לבריאותו ולשלומו. ברור לכל, שבמצב אופטימלי, הבדיקות המורחבות אותן מבצע המועדון חייבות להתבצע לפני חתימת השחקן וכך קורה כל הזמן".

"עם זאת, לעיתים ההתפתחויות בחלון ההעברות ולוח הזמנים הצפוף שנוצר מזמנים לנו אילוצים שלא מאפשרים זאת וכך הפעם נאלצנו לנהל סיכונים באופן שהיינו מעדיפים להימנע ממנו. לאור העובדה שהשחקן כבר משחק באופן פעיל בליגת ומאושר למשחק בישראל, קיבלנו בסיום חלון ההעברות החלטה לפיה לא נכון לוותר על השחקן מפני שלא הספיק לבצע את הבדיקות המורחבות שלנו. עם זאת, היה לנו ברור שהשחקן ישלים את הבדיקות הללו בהקדם האפשרי וכך אכן קרה. כעת, משסיימנו לקבל את חוות הדעת ולגבש את ההחלטה הרפואית בעניינו של השחקן, הוא ישוב להתאמן עם הקבוצה וכולנו במועדון מאחלים לו הצלחה רבה".

עוד בוואלה!

מיגל ויטור חיובי לקורונה, צפוי להחמיץ את המשחק מול הפועל תל אביב

לכתבה המלאה

האזינו: יניב טוכמן על מצבו של גוסטבו מרמנטיני

במסיבת העיתונאים לקראת הפועל תל אביב, המאמן רוני לוי סיפר שייתכן שמיגל ויטור יהיה בסגל, ואף דיבר על חזרת מרמנטיני: "גם לנו וגם לשחקן זה היה מאכזב ששחקן שציפינו שיעזור לנו לא יכול היה להתאמן ולשחק, אבל קיבלנו בשורות טובות מהפרופסור. הוא שחקן עם איכויות וראינו את התשוקה והרעב שלו, אז אני שמח בשבילו ובשבילנו".

עוד אמר המאמן אחרי המעידות האחרונות: "היה חסר לנו דיוק והיינו פחות מרוכזים, אבל זה קורה בכדורגל ואנחנו כבר מסתכלים קדימה למשחק נגד הפועל תל אביב, שהיא קבוצה חזקה ומאומנת ומשחקת בבית שלה ואנחנו מכבדים אותה, אבל אנחנו שואפים הכי רחוק שאפשר, יש לנו את הרצונות והשאיפות שלנו ואני סומך על השחקנים שניקח שלוש נקודות".

על הבצורת של ניקיטה רוקאביציה אמר לוי: "ניקיטה אחד החלוצים הטובים שהגיעו לארץ. בשנתיים האחרונות הוא החלוץ הטוב בישראל, אבל מעבר ליכולת מדובר בבחור מדהים, מקצוען ורציני. יש לו ערך מוסף, הכיבוש הוא המומחיות שלו אבל הוא היה פצוע, כשהקבוצה טובה ומייצרת מצבים, הוא מוצא את הדרך לכבוש.

ניקיטה רוקאביציה שחקן הפועל באר שבע. לירון מולדובן
באר שבע מחכה לו. רוקאביציה/לירון מולדובן

ניקיטה רוקאביציה הוסיף: "המועדון חם וגם הקבוצה טובה מאוד. יש לנו חדר הלבשה מצוין, כולם קרובים אחד לשני וזה חשוב. עברו כמה משחקים בלי שכבשתי, אבל אני ממשיך לעבוד קשה ובטוח שהגולים יגיעו. מכבי חיפה קבוצה טובה עם שחקנים טובים, אבל אנחנו לא חושבים על קבוצות אחרות אלא על עצמנו. אני יודע שהאוהדים לא היו שמחים במיוחד במשחקים האחרונים, ואנחנו השחקנים אפילו יותר מאוכזבים מהם. ננסה לתקן את מה שלא עבד לנו במשחקים האחרונים, ונקווה שנחזיר להם את החיוך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully