וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחדרה טוענים: "הרוכשים העתידיים מעכבים את הארכת חוזהו של קורצקי"

24.2.2022 / 14:55

גורמים במועדון טוענים שהסיבה לאי הארכת חוזהו של המאמן נעוצה בהתנגדותם של עמירם שחר ויוסי מאור, שהטילו על כך וטו למרות שהם עדיין לא הבעלים. השאלה אם אורן גולן יחכה לאישור מהם? על עתידו של המאמן המצליח

הפועל חדרה, שנאבקת על מקום בפלייאוף העליון, תארח בשבת הקרובה את מכבי פתח תקוה ותנסה לצבור שלוש נקודות נוספות כדי להבטיח את מקומה בשישייה הראשונה. תמיר גלזר שסיים לרצות עונש הרחקה ישוב להרכב, כאשר לעומתו, החלוץ הניגרי סטיבן אלפרד, שסובל מפציעה בשרירי המפשעה, ימשיך להיעדר.

לצד ההכנות למשחק והמאבקים בליגה, עוסקים בחדרה גם בעניין הארכת חוזהו של המאמן מנחם קורצקי, שטרם קיבל הצעה רשמית בכל הנוגע לעונה הבאה למרות ההצלחה המקצועית שלו. מסתבר שמאחורי הקלעים מתחוללת דרמה לא קטנה, כאשר בימים האחרונים טוענים מספר גורמים בקבוצה שהסיבה שקורצקי טרם קיבל הצעה רשמית, נעוצה בהתנגדותם של הרוכשים העתידיים (שטרם רכשו את המועדון, ר"ב), אנשי העסקים עמירם שחר ויוסי מאור, שאליהם יצטרף גם רועי דניאל, שיהיה נציג הבעלים בשנים הקרובות.

בחדרה טוענים שהשניים הטילו בשלב זה וטו על הארכת חוזהו של קורצקי והיו רוצים לראות מאמן אחר שיוביל את הקבוצה בעונה הבאה, במידה שאכן ירכשו את המועדון. מצד שני קשה להתווכח עם ההצלחה של קורצקי בשנתיים האחרונות בחדרה, כך שנכון לעכשיו העניין תקוע. השניים נמצאים בקשר רציף עם היועץ המקצועי אורן גולן, ולדברי אחד הגורמים בהנהלת חדרה, גולן לא ממהר לקבל החלטה, כדי לשמור על קשר טוב עם הרוכשים העתידיים.

מנחם קורצקי מאמן הפועל חדרה. מאור אלקסלסי
הרוכשים המיועדים הטילו וטו על הארכת חוזהו? מנחם קורצקי/מאור אלקסלסי

אחרי הניצחון נגד בית"ר ירושלים במחזור האחרון הבינו בחדרה שהם חייבים להחתים את מנחם קורצקי גם לעונה הבאה, וזאת לאחר שיש תמימות דעים בנוגע להצלחה שלו בקבוצה. גם אורן גולן מבין שחדרה לא תוכל להמתין עד להחלטת הרוכשים העתידיים בסיום העונה ונכון לעכשיו מתוכננת פגישה בין גולן והרוכשים העתידיים, בה ידונו בהכנות לעונה הבאה ובה יעלה על הפרק גם שמו של קורצקי. כמו כן מתוכננת פגישה נוספת בין גולן לקורצקי עצמו ולא מן הנמנע שבסופו של דבר יקבל גולן החלטה להאריך את חוזהו של קורצקי, גם בלי אישורם של הרוכשים העתידיים.

אורן גולן עם מנחם קורצקי מאמן הפועל חדרה. שלומי גבאי
גם אורן גולן מבין שאי אפשר לחכות להחלטת הרוכשים/שלומי גבאי

שחר ומאור עשו לא מעט בדיקות במהלך העונה הנוכחית לגבי מצבו הפיננסי של המועדון, אך בשלב זה הם הבהירו שהם מעוניינים להיכנס כרוכשים רק החל מתחילת העונה הבאה, כאשר בינתיים הם העבירו לקבוצה סכום של 750 אלף ₪, שהוגדר כהלוואה שתעזור לחדרה עד סיום העונה הנוכחית.

במידה שהשניים לא ירכשו בסופו של דבר את המועדון, חדרה תצטרך להחזיר להם את הכסף בעתיד. במידה שהשניים כן יהיו הבעלים, הסכום הזה יקוזז מסכומי הכסף עליהם התחייבו השניים, התחייבות שנאמדת בכמיליון ₪ בלבד לעונה, למשך חמש עונות.

לא מעט גורמים במועדון מספרים על תחושה לא נוחה בשבועות האחרונים, שנובעת מכך שאורן גולן מתחשב בדעתם של הרוכשים עוד לפני שהשניים הודיעו רשמית על רכישת המועדון ושמו שקל אחד אמיתי בחשבון המועדון, מלבד ההלוואה שהועברה. כמו כן, בחדרה טוענים שברגע שייכנסו בעלים פרטיים, העירייה שתומכת כספית במועדון תצמצם את תמיכתה ותוריד בהקצבות שיועברו בעתיד להפועל חדרה, כך שבסופו של דבר אין בשורה כלכלית גדולה בכניסתם של שני הרוכשים העתידיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully