וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'לגיריס קובנה השפילה את ריאל, אולימפיאקוס התקרבה למקום השלישי

הפתעת השנה ביורוליג: נועלת הטבלה הדהימה את הבלאנקוס עם 47:68 סנסציוני, במשחק הגנה הירואי. היוונים גברו 58:67 על מילאנו, ניצחון לאלבה ובלאט

תקציר: ברצלונה - ריאל מדריד 59:64/ספורט1

על רקע דחיית משחקי הקבוצות הרוסיות בשל המלחמה באוקראינה, שלושה משחקים בלבד נערכו הערב (חמישי) ביורוליג מלבד התבוסה של מכבי תל אביב מול אנאדולו אפס. במשחק שהסתיים, השפילה נועלת הטבלה ז'לגיריס קובנה את ריאל מדריד עם 47:68 ביתי ומוחץ. במשחקים נוספים אולימפיאקוס גברה על מילאנו, ואלבה ברלין גברה על וילרבאן. המשחקים בין באסקוניה לבין אוניקס קאזאן ובאיירן מינכן מול צסק"א מוסקבה נדחו כאמור בשל הפלישה של רוסיה לאוקראינה והמלחמה שפרצה באזור.

אדגראס אולנובאס שחקן ז'לגיריס קובנה. רויטרס
האחרונה הדהימה את ריאל. אולנובאס/רויטרס

ז'לגיריס קובנה - ריאל מדריד 47:68

לפני המשחק נראה היה כי הבלאנקוס לא יכולים לחלום על יריבה טובה יותר כדי להתאושש על גבה משני ההפסדים ליריבה השנואה ברצלונה בגמר הגביע וביורוליג. בפועל, קיבלנו את אחד המשחקים המדהימים של השנה ביורוליג ואת התוצאה המפתיעה של העונה. הליטאים החלו את המשחק בסערה והוליכו לכל אורכו, כשרוב הזמן הפער היה דו ספרתי לזכות המארחת. אדגארס אולנובאס הוליך את קלעי ז'לגיריס עם 15 נקודות כשז'ופרה לוברן, ג'וש ניבו ולוקאס לקאביצ'יוס תורמים 10 כל אחד.

הבלאנקוס פשוט לא הצליחו לתפקד בהתקפה, וקלעו 10 נקודות ברבע השלישי ועוד 8 ברביעי בדרך ל-18 נקודות אומללות בכל המחצית השנייה. אדי טבארס סיים עם דאבל דאבל אופייני של 12 נקודות ו-12 ריבאונדים, אך זה לא מנע את ההשפלה מהקבוצה של פאבלו לאסו.

עוד בוואלה!

יאניס ספרופולוס מועמד מוביל לז'לגיריס: "יודע לבנות מערכת שלמה מאפס"

לכתבה המלאה
קוסטס סלוקאס שחקן אולימפיאקוס. Sonia Canada, GettyImages
רבע רביעי גדול. סלוקאס/GettyImages, Sonia Canada

אולימפיאקוס - מילאנו 58:67

שחקני הקבוצות נאלצו להגיע להיכל השלום והאחווה רגלית, אחרי צעידה של יותר מקילומטר וחצי בשל פקקי תנועה בפיראוס, ואכן במשך שלבים רבים המשחק התנהל בקצב הליכה. הכל השתנה ברבע האחרון, בו היוונים רצו 15:28 בדרך לניצחון חשוב שמשאיר אותם בתמונה במאבק על המקום השלישי. קוסטאס סלוקאס וסשה וזנקוב בלטו עם 16 נקודות כל אחד, שאקיל מקיסיק (14) ומוסטפה פאל (12) סיימו אף הם בספרות כפולות, וזה הספיק מול הקבוצה של אטורה מסינה, שקיבלה רק שחקן אחד בספרות כפולות - דבון הול עם 15.

תמיר בלאט שחקן אלבה ברלין. אודי ציטיאט
5 נקודות לפני ההצטרפות לנבחרת. בלאט/אודי ציטיאט

וילרבאן - אלבה ברלין 82:80

כריס ג'ונס נחסם על ידי ג'יילין סמית' בשנייה האחרונה, ובסופו של דבר הקבוצה מליון ספגה הפסד שישי רצוף במפעל. אקס מכבי תל אביב דווקא היה אחת מנקודות האור של הצרפתים עם 22 נקודות, אבל סמית' עם 16 ויונאס מאטיסק עם 13 היו גדולים עליו. תמיר בלאט נפרד מאלבה לפני שיחבור לנבחרת ישראל עם 5 נקודות ב-12 דקות, יובל זוסמן הפצוע נעדר.

משחקי יום שישי:

זניט סנט פטרסבורג - ברצלונה
מונאקו - פנרבחצ'ה
פנאתינייקוס - הכוכב האדום בלגרד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully