וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס ספרופולוס מועמד מוביל לז'לגיריס: "יודע לבנות מערכת שלמה מאפס"

אקס מכבי תל אביב הוזכר בליטא כמועמד להחליף את יורה זדובץ' בקיץ, קלייזה בעדו: "הוא הכי מנוסה, וכבר הצליח במדינות שונות". טיילר דורסי שזכה בגביע היווני: "התואר המשמעותי בקריירה שלי"

תקציר: ברצלונה - ריאל מדריד 59:64/ספורט1

נראה שיאניס ספרופולוס לא יישאר מחוסר עבודה במשך זמן רב. מאז פוטר ממכבי תל אביב בשבוע שעבר, המאמן היווני בן ה-54 מוזכר כמועמד ללא מעט קבוצות יורוליג, והאחרונה שבהן היא ז'לגיריס קובנה.

לפי דיווח באתר 15Min, ספרופולוס הוא אחד מבין שלושה מועמדים מרכזיים להחליף את המאמן הנוכחי יורה זדובץ' בסיום העונה. לצידו מועמדים קאזיס מקסביטיס הליטאי, מאמן פארמה פרם ונבחרת ליטא, וננאד צ'נאק הסרבי, מאמן לייטקבליס.

יאניס ספרופולוס מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
מחוזר. ספרופולוס/דני מרון

שחקן העבר לינאס קלייזה ואיש הסקאוטינג בנאס מאטקביצ'יוס ניתחו את המועמדים, כולל את ספרופולוס שחוזהו במכבי תל אביב הסתיים מוקדם מהצפוי.

"מבין המועמדים של ז'לגיריס, לספרופולוס יש הכי הרבה ניסיון, והיסטוריה של הצלחות במדינות שונות", אמר קלייזה. "הוא עבד בקבוצות יורוליג במשך שנים רבות, ויש לו קשר קרוב ליונאס קזלאוסקאס אחרי ששימש בתור עוזרו לא מעט זמן, כך שהוא מכיר את התרבות הליטאית. מבחינתי, הוא המועמד הטוב ביותר".

מאטביקצ'יוס הוסיף: "יאניס הוא המורה שלי. עבדתי איתו בצסק"א מוסקבה לשנה אחת, ומאז נשארנו בקשר קרוב. אני מכיר אותו מצוין. הוא מאמן מסודר ומאורגן, שמסוגל לבנות מערכת שלמה מאפס. זה בדיוק מה שז'לגיריס צריכה. אני מאמין בו".

עוד בוואלה!

"קשה לחשוב על קבוצה פחות מתאימה לספרופולוס מזו שוויצ'יץ' בנה לו"

לכתבה המלאה
טיילר דורסי, שחקן אולימפיאקוס. Sonia Canada, GettyImages
התרגש מהגביע היווני יותר מאשר מהאליפות בישראל. דורסי/GettyImages, Sonia Canada

אקס נוסף של מכבי תל אביב, הקלע טיילר דורסי שעזב לפני כשנה ובתחילת השבוע זכה בתואר הראשון שלו ביוון כשהניף את הגביע בזכות 73:81 של אולימפיאקוס בדרבי על פנאתינייקוס, סיפר בריאיון ביוון כי "זה כנראה התואר הכי משמעותי בקריירה שלי! זכיתי באליפויות ובגביעים בישראל ואלו הישגים משמעותיים, אבל ההרגשה לזכות בגביע היווני ממש נהדרת ובישראל גם לא שיחקתי בכל הגמרים, אז אבחר בגביע היווני כתואר המשמעותי בקריירה".

דורסי נבחר ל-MVP של משחק הגמר, אולם הבהיר שזו לא הסיבה שבגללה בחר בגביע היווני כתואר המשמעותי ביותר עבורו עד כה בקריירה: "רציתי לזכות בגביע ולא היה משנה לי איך. גם אחד החברים לקבוצה יכול היה לקבל את ה-MVP וזה לא היה משנה. זה פשוט מרגיש כל כך טוב לזכות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully