וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: באיירן מינכן בשיחות עם סוכנו של כריסטיאנו רונאלדו

הבווארים בוחנים אפשרות לצרף את CR7 בעונה הבאה ושוחחו בעניין עם ז'ורז'ה מנדש. תומאס מולר חיובי לקורונה

תקציר ניצחונה של מנצ'סטר יונייטד 2:4 על לידס/ספורט1

כריסטיאנו רונאלדו יעזוב את מנצ'סטר יונייטד בתום העונה לטובת באיירן מינכן? הבוקר (שני) פורסם ב"beinsports", שם ציטטו פרטים שדווחו בעיתון הגרמני "בילד", שסוכנו של CR7, זורז'ה מנדש, מנהל בתקופה האחרונה שיחות עם אלופת גרמניה על האפשרות להעביר לבוואריה את הפנומן הפורטוגלי ללא תמורה בקיץ.

רונאלדו, שבתחילת החודש חגג את יום הולדתו ה-37, רחוק מלהיות שבע רצון מהחזרה למנצ'סטר יונייטד בקיץ לאור יכולת הקבוצה והשינויים המקצועיים והניהוליים שהיא ביצעה ומבצעת, ובממלכה אף הגדילו לעשות ביממה האחרונה כשבכלי התקשורת פרסמו כי ספק אם המועדון יעמוד בדרכו אם יבקש לעזוב.

כריסטיאנו רונאלדו, שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
בוואריה מחכה לו בעונה הבאה? כריסטיאנו רונאלדו/רויטרס

לטענת "בילד", כך לפי "beIN", באיירן מינכן עוקבת מקרוב אחר הסיטואציה ותגיב במהירות אם תקבל אור ירוק להחתים את כריסטיאנו רונאלדו, שזכה חמש פעמים ב"כדור הזהב" ורק בשנה האחרונה המשיך בשבירת השיאים הבלתי נגמרת כשחצה את רף 800 השערים בקריירה וכן הפך לשיאן הכיבושים במשחקי נבחרות.

אם כריסטיאנו רונאלדו יצטרף לבאיירן מינכן בעונה הבאה, הוא יוכל לזכות בדאבל בארבע מתוך חמשת הליגות הבכירות באירופה - הוא כבר זכה באליפות ובגביע באנגליה, בספרד ובאיטליה. העונה ב-28 משחקים בכל המסגרות הוא כבש 15 שערים ובישל עוד שלושה.

בלי קשר לכך, תומאס מולר נמצא חיובי לקורונה וייעדר בתקופה הקרובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully