וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עד ראייה חושף את האמת על הקטטה של פיל פודן, המשטרה חוקרת

עודכן לאחרונה: 21.2.2022 / 13:58

על פי עדות באנגליה, ההקנטות על שחקן סיטי וחברתו החלו לפני, והאלימות נמשכה הרבה אחרי שהסרטון מסתיים. אמו נפצעה?

שחקן מנצ'סטר סיטי פיל פודן מסתבך בקטטה/טוויטר

הסרטון המפוקפק של פיל פודן הסעיר אתמול (ראשון) את אנגליה, ומתברר שרוב האקשן מהקטטה בכלל לא צולם ותועד. פודן, אחד השחקנים הכישרוניים בסגל של אלופת אנגליה מנצ'סטר סיטי, תועד מעורב בקטטה שבמהלכה אמא שלו ספגה מהלומה. על פי מספר דיווחים, היא נפצעה. המשטרה כבר הודיעה שהיא פתחה בחקירה.

האירוע התרחש באולם AO במנצ'סטר, במהלך קרב האיגרוף בין אמיר חאן לקל ברוק. פודן נראה בדרך לחדר צדדי באולם, כשהוא לצד חברים שלו ומוקף בחבורה של גברים שמקניטה אותו. "למי קראת ז**ה?", נשמעת אומרת חברתו של פודן, רבקה קוק, לאחד הגברים המטרידים.

לפתע אמא של פודן, קלייר בת ה-41, יצאה מהחדר, וניסתה להרחיק את הגברים מהאזור. "מי קורא לו?", שאלה אמא של פודן ביציאתה מהחדר, "אף אחד", ענה לה אחד הגברים, והיא ענתה: "נכון, אז תתחפפו מכאן". נראה היה שהיא אף שולחת לעברם מכה, ובתגובה אחד הגברים היכה אותה בחזרה.

משם פרצה מהומה, שבה חבריו של פודן מנסים לתקוף בחזרה את הגברים, שמצלמים את האירוע בצורה משועשעת. באיזשהו שלב גם פודן עצמו מנסה לתקוף את אנשי החבורה, שמצדם מקללים ומקניטים.

אמא של שחקן מנצ'סטר סיטי פיל פודן במהלך קטטה. טוויטר, צילום מסך
אמא של שחקן מנצ'סטר סיטי פיל פודן במהלך קטטה/צילום מסך, טוויטר
שחקן מנצ'סטר סיטי פיל פודן מסתבך בקטטה. טוויטר, צילום מסך
שחקן מנצ'סטר סיטי פיל פודן מסתבך בקטטה/צילום מסך, טוויטר

על פי עד שהיה במקום, התקרית הייתה קשה הרבה יותר משנראה. לדבריו, "הייתה שם מהומה עצומה. זה היה טבח. מעולם לא ראיתי דבר כזה, זה יצא משליטה. הייתי בתא ליד, כששמעתי צרחות וצעקות, אז ניגשנו לראות מה קורה. זה היה מטורף. כולם אמרו, 'פיל פודן שם!'. בהתחלה ראיתי מהלומה אחת, ואז האלימות החריפה, הרבה יותר ממה שרואים בסרטון.

"אדם נוסף קיבל אגרוף לפרצוף אחרי שהסרטון מסתיים. הוא דימם. כולם בעטו והרביצו, זה נמשך דקות ארוכות. האבטחה הוזעקה למקום, ואנשים נזרקו מחוץ לאולם. זו נראתה כמו סצינה מהמערב הפרוע".

פיל פודן ובת זוגו רבקה קוק. אינסטגרם, @philfoden, צילום מסך
פיל פודן ובת זוגו רבקה קוק/צילום מסך, אינסטגרם, @philfoden

מנצ'סטר סיטי הגיבה אתמול לסרטון: "המועדון מודע לסרטון שמופיע ברשתות החברתיות, שמראה את פיל פודן ומשפחתו מוטרדים ומוכים. אנחנו המומים ומזועזעים מההתנהגות המתעללת, והמתקפה על אחד מבני משפחתו של פיל. נמשיך לתת לפיל ולמשפחתו את כל התמיכה והעזרה שהם צריכים".

  • עוד באותו נושא:
  • פיל פודן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully