וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר: "אשמח בעתיד לשחק ב-MLS". למה? "העונה שם קצרה יותר"

הברזילאי מסיים ב-2025 את החוזה בפריז סן ז'רמן, אבל כבר חושב על העתיד. המטרה הנוכחית: ריאל מדריד, ליגת האלופות, המונדיאל והשיא של פלה

תקציר: ברזיל - פרגוואי 0:4/ספורט1

חלוץ ברזיל ניימאר טוען שהוא רוצה לשחק בעתיד ב-MLS, ליגת הכדורגל האמריקאית. ניימאר אומנם תחת חוזה בפריז סן ז'רמן עד יוני 2025 אבל כבר חושב על עתידו, וכאשר נשאל בפודקאסט אם ירצה לפרוש בברזיל, הברזילאי בן ה-30 אמר: "לא יודע. יש לי כמה ספקות לגבי זה. אני לא יודע אם אשחק שוב בברזיל. אני אשמח לשחק בארה"ב, למעשה. אשמח לשחק שם לפחות עונה". כשנשאל מדוע, אמר הכוכב: "קודם כל, העונה שלהם קצרה יותר, אז אני אקבל שלושה חודשים חופשה"... והוא החל לצחוק והוסיף: "זה אומר שאוכל לשחק עוד הרבה שנים".

ניימאר, שערך את הופעת הבכורה המקצוענית שלו בגיל 17 במועדון הברזילאי סנטוס, לא יודע כמה זמן ישחק עד לפרישה. "אני מתבדח עם החברים שלי ואומר שאפרוש כשאהיה בן 32", אמר.

"אבל זו רק בדיחה. אני לא יודע. בכנות, אני אשחק עד שאהיה עייף נפשית. אם הבריאות הנפשית שלי בסדר וגם הגוף שלי... פיזית, אני חושב שעדיין אחזיק מעמד כמה שנים. אבל הבריאות הנפשית שלי היא הדבר הכי חשוב. החוזה שלי עם פריז יימשך עד גיל 34. אז אני אשחק [לפחות] עד אז".

ניימאר שחקן פריז סן ז'רמן. רויטרס
"הבריאות הנפשית שלי היא הדבר הכי חשוב"/רויטרס

אם הוא כן ישחק ב-MLS, ניימאר ילך בעקבות האליל שלו פלה, ששיחק שנתיים בניו יורק קוסמוס. לפני המעבר לצפון אמריקה, לניימאר יש כמה יעדים שאליהם הוא שואף. ניימאר וחבריו לקבוצה בפ.ס.ז' רוצים לעשות היסטוריה ולהוליך את המועדון לזכייה ראשונה בליגת האלופות. פ.ס.ז' ניצחה 0:1 את ריאל מדריד בבמשחק הראשון בשמינית הגמר.

"עכשיו אנחנו מקווים לעשות היסטוריה בפריז סן ז'רמן", אמר ניימאר, "ונראה מה צופן העתיד. אנחנו עובדים קשה מאוד. כמובן, הקבוצה צריכה להעלות קצב קצת יותר. אבל אנחנו מקווים לעשות היסטוריה ולנצח את מדריד".

לניימאר יש גם חלום גדול, לזכות במונדיאל לראשונה, ואולי גם לשבור את שיא השערים בנבחרת. הוא הבקיע 70 שערים עבור הנבחרת הלאומית, שבעה פחות מפלה. "אנחנו נגיע במטרה לזכות במונדיאל, זה מה שכולם רוצים", אמר ניימאר.

"זה יהיה כבוד גדול להיות הכובש המצטיין של הנבחרת, ואני אשקר אם אגיד שאני לא חושב על זה. כמובן שזו אחת המטרות האישיות שלי. אני מקווה להשיג את זה. יהיה כבוד לשבור את השיא של פלה כי הוא אליל עבור כולם בברזיל".

בתוך כך, ב"לאקיפ" פורסם היום כי לאונרדו, המנהל המקצועי של פריז סן ז'רמן, וכמוהו גם הקשר מרקו וראטי, עלולים להיענש בהרחקה בעקבות ההתבטאויות נגד השופט בהפסד 3:1 לנאנט. לאונרדו אמר ש"השופט כנראה אמר לעצמו 'לא אשרוק לעבירות נגד ניימאר, אמבפה ומסי" ו-וראטי הוסיף: "היה חרא שיפוט".

  • עוד באותו נושא:
  • ניימאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully