וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק השיא השלילי המביך של רומלו לוקאקו מדאיג את צ'לסי

החלוץ נגע בכדור שבע פעמים בלבד נגד קריסטל פאלאס, אבל הבלוז מוטרדים עוד יותר מהגישה שלו ומכך שמדובר בהשקעה שאולי תרד לטמיון

תקציר: קריסטל פאלאס - צ'לסי 1:0/ספורט1

רומלו לוקאקו סגר מעגל כשחזר לצ'לסי אחרי עשור. בקיץ 2011 שילם עבורו רומן אברמוביץ' כ-15 מיליון יורו, בקיץ 2021 זה עלה לבעלים 115 מיליון יורו. הציפיות בסטמפורד ברידג' הרקיעו שחקים ובממלכה הייתה תמימות דעים שהבלגי יתחרה על מלכות השערים, אבל אחרי למעלה מחצי שנה כחלוץ המוביל של תומאס טוכל, אצל הבלוז כבר שוברים את הראש בשאלה "מה עושים עם רומלו לוקאקו?".

נקודת השפל הגיעה בשבת. צ'לסי התארחה לדרבי לונדוני אצל קריסטל פאלאס ואמנם ניצלה ממעידה נוספת כאשר חכים זייש קבע 0:1 בדקה ה-89, אבל לוקאקו קבע שיא שלילי: החלוץ נגע בכדור שבע פעמים בלבד (שש נגיעות במהלך המשחק, אם לא סופרים את כדור הפתיחה) וזה הכי מעט לשחקן פרמיירליג שפתח בהרכב והשלים 90 דקות מאז עונת 2003/4, שלפניה כלל לא היה ניתוח סטטיסטי רשמי ולא נאספו נתונים על ידי הליגה.

רומלו לוקאקו, חלוץ צ'לסי. Chloe Knott, GettyImages
שיא שלילי מביך שספק אם יישבר. לוקאקו/GettyImages, Chloe Knott

זה לא רק שלוקאקו נגע בכדור שש פעמים בלבד במשחק השוטף, אלא שהוא גם לא הצליח לבעוט לשער ומסר רק ארבעה כדורים מדויקים. נוסף לכל, אם הנתונים לא מטרידים גם כך, גם הגישה של לוקאקו מטרידה ומדאיגה את תומאס טוכל ואנשי הבלוז. "הייתה לו הופעה שבוודאי גרמה לכל פעמוני האזהרה לצלצל", נכתב ב"דיילי מייל", "היו רגעים במשחק שבהם נראה היה שלוקאקו כלל לא מוכן להכניס את עצמו לעימותים ולמצבים קשים, זה לא מספיק רק שהוא יבקש את הכדור - לוקאקו שצ'לסי שילמה עבורו כמעט 100 מיליון ליש"ט כן עשה פעולות כאלה".

נזכיר שלפני פחות מחודשיים, בסוף חודש דצמבר, לוקאקו הפתיע כשהצהיר "אני לא מרוצה מהמצב, טוכל בחר בשיטה אחרת" במהלך ריאיון בו גם דיבר על כך שישוב לאינטר בעתיד, כל זאת חצי שנה אחרי שהפך לרכש היקר בתולדות צ'לסי. אותו ריאיון גם הוביל להדחתו מהסגל נגד ליברפול ומאז הוא אמנם כבש בגביע האנגלי ובאליפות העולם לקבוצות, אבל בליגה הוא סופר ארבעה משחקים רצופים ללא שער ובסך הכל הבקיע העונה 5 שערי פרמיירליג ב-17 הופעות שונות שנמשכו 1,177 דקות. לולא מצוקת חלוצים בקבוצה, ניתן להעריך שהוא כבר היה יורד לספסל.

רומלו לוקאקו שחקן צ'לסי. רויטרס
"לוקאקו שצ'לסי שילמה עבורו עשה פעולות כאלה"/רויטרס

צ'לסי יצאה ממאבק האליפות בפרמיירליג, אבל לוקאקו עוד יכול להציל את העונה שלו וגם את של קבוצתו שמחר תפגוש את ליל בשמינית גמר ליגת האלופות ותנסה להמשיך במסע לשמירה על התואר, אבל מדובר בחודשים קריטיים עבורו. צ'לסי לא תמהר למכור אותו בקיץ מכיוון שלצ'לסי ברור שהיא לא תוכל להחזיר את הסכום שהשקיעה ברכישתו ולוקאקו עצמו לא ירצה שכישלון כה משמעותי ייכנס לקורות חייו, אבל באנגליה כבר מעריכים שמצד צ'לסי "זו תהיה רשלנות לא לנסות לצרף את ארלינג הולאנד, קיליאן אמבפה או הארי קיין שניתן לצרף בקיץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully