וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה לא פספסה את המסגרת, צ'אבי: "אין בעולם כישרון גדול מפדרי"

הקטלאנים בעטו שש פעמים למסגרת ב-1:4 הקטלני בוולנסיה, המאמן הילל את הכישרון הצעיר: "הטוב בעולם בעמדה שלו". אובמיאנג קיבל גם את הגול של פדרי וחגג שלושער: "המסטאייה הוא כמו הבית שלי"

תקציר: ברצלונה - נאפולי 1:1/ספורט1

אחרי שתי תוצאות תיקו בליגה מול ברצלונה ובליגה האירופית נגד נאפולי, ברצלונה חזרה להתפוצץ כשהביסה 1:4 בחוץ את ולנסיה. בארסה, שנראתה קטלנית גם במשחק הליגה הביתי הקודם שלה מול אתלטיקו מדריד, הציגה שוב את הכדורגל השוטף וצ'אבי גם נתן את חולצת ההרכב לפייר אמריק אובמיאנג שגמל לו בגדול עם שלושער. הנתון המדהים במשחק הזה היה שבארסה בעטה שש פעמים בכל המשחק הזה, כל הבעיטות הלכו למסגרת. זו הפעם הראשונה שקבוצה בספרד משיגה מאה אחוזי הצלחה בבעיטות למסגרת מאז שהחלו למדוד ב-2003/04.

פדרי שחקן ברצלונה. Aitor Alcalde, GettyImages
היהלום החדש של ברצלונה. פדרי/GettyImages, Aitor Alcalde

אין ספק שברצלונה נראית טוב יותר גם בזכות ההחתמות שעשתה בינואר ובעיקר בזכות המינוי של צ'אבי, שהפך את בארסה לקבוצה בצלמו ובדמותו עם הנעת כדור מהיר וכדורגל התקפי.

צ'אבי התמוגג לאחר המשחק בעיקר מפדרי ואמר: "אין בעולם כישרון גדול יותר מפדרי. אנחנו צריכים לדאוג לו, הוא רק בן 19. הוא כבר עכשיו השחקן הכי טוב בעולם בעמדה שלו, נפלא שיש לנו אותו בקבוצה. הוא רגוע, נותן הפוגה במשחק ועכשיו הוא גם כובש. הוא שחקן נפלא".

על המשחק עצמו אמר: "ידענו איך לשבור את הלחץ של ולנסיה. משחק ההתקפה היה מרווח והשחקנים מבינים את השיטה יותר ויותר. המחצית הראשונה הייתה סנסציונית. השנייה הייתה טובה. אני מאוד שמח".

פייר אמריק אובמיאנג, שכיכב גם במדי ארסנל עם שלושה במסטאייה והשווה את ההישג לאחר שהבעיטה של פדרי בגול הרביעי נרשמה כשער שלו בסופו של דבר, היה במצב רוח טוב אחרי המשחק ואמר: "בפעם הקודמת ששיחקתי כאן הבקעתי שלושער. אני אוהב לשחק כאן, המסטאייה הוא כמו הבית שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully