וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האוהדים התפרעו, הדרבי בין פנרבחצ'ה לגלאטסראיי הופסק

לקראת תום הרבע השלישי, השופטים עצרו את חצי גמר הגביע והורו על פינוי האולם בעקבות השלכת אבוקות ונאצות מצד הקהל. הצהובים-כחולים ניצחו ויפגשו את אנאדולו. פאו ואולימפיאקוס בגמר ביוון

תקציר ה-49:64 של פנרבחצ'ה על גלאטסראיי בחצי גמר הגביע הטורקי/ספורט1

בישראל כבר יש לנו זוכה ושמה בני הרצליה, אולם באירופה נמשכים משחקי הגביע במדינות השונות והערב (שישי) נרשם אירוע חריג ביותר בדרבי הלוהט של איסטנבול בין פנרבחצ'ה לגלאטסראיי, במסגרת חצי הגמר. המשחק הופסק לקראת סיום הרבע השלישי במצב של 37:46 לצהובים-כחולים, בעקבות התפרעות האוהדים של שתי הקבוצות שקיבלו הוראה לפנות את היכל טופאש, בו נערכה ההתמודדות.

הקללות של שני הקהלים, ובעיקר השלכת אבוקות מצד שני המחנות בשבעה מקרים שונים לאורך המשחק, גרמו לשופטים לרדת לחדר ההלבשה ולהפסיק את הדרבי, לא לפני שהזהירו את האוהדים שלוש פעמים קודם לכן וזאת על פי תקנון האיגוד הטורקי. אגב, גם לפני הכניסה לאולם אירעה קטטה בין אוהדי פנרבחצ'ה וגלאטסראיי. המשחק הושהה למשך יותר משעה, כאשר תחילה הוצאו אוהדי גלא מהאולם ואחריהם הקהל של פנר.

אחרי התקרית, פנרבחצ'ה ניצחה 49:64 ועלתה לגמר בהובלת מרקו גודוריץ' שכיכב עם 20 נקודות, כשדווין בוקר הוסיף 10. מלו טרימבל בלט בגלאטסראיי עם 16 נקודות, אקס גלבוע/גליל קרי בלקשיר תרם 12. פנרבחצ'ה תפגוש בגמר את אלופת אירופה אנאדולו אפס, שהביסה 71:96 את דרושפאקה בכיכובו של אקס מכבי תל אביב אלייז'ה בריאנט, שקלע 26 נקודות. שיין לארקין הוסיף 16.

השופטים הורו על הפסקת הדרבי של איסטנבול

האווירה באולם לפני העצירה

העימות האלים בין אוהדי פנרבחצ'ה וגלאטסראיי

צפו בתקציר: אנאדולו אפס עלתה לגמר הגביע הטורקי

תקציר ה-71:96 של אנאדולו אפס על דרושפאקה בחצי גמר הגביע הטורקי/ספורט1

בגביע היווני, פנאתינייקוס ואולימפיאקוס עלו לגמר אחרי ניצחונות על פרומיתיאס וא.א.ק אתונה בהתאמה. הירוקים ניצחו 68:85 הודות ל-17 נקודות של נמניה נדוביץ' ודאבל דאבל של ג'רמי אוואנס, שקלע 15 והוריד 11 ריבאונדים. האדומים-לבנים גברו 70:76 על הקבוצה מהבירה, כשיורגוס פרינטזיס וקוסטאס פאפאניקולאו הובילו עם 16 נקודות כל אחד. פאו ואולימפיאקוס תיפגשנה בגמר לראשונה מאז 2013.

בספרד, מורסיה הפכה לעולה השלישית לחצי הגמר בתום ניצחון 83:86 על ולנסיה. ת'אד מקפאדן בלט עם 20 נקודות, אייזיאה טיילור סיפק 16. מורסיה תפגוש בשלב הבא את ברצלונה, שתפסה את הכרטיס האחרון לחצי הגמר אחרי ניצחון מוחץ 70:107 על מנרסה. ניקולה מירוטיץ' וברנדון דייויס בלטו עם 14 נקודות כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully