וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל תל אביב זועמים על השיפוט, פרנקו: "יש בי כעס על האיגוד"

17.2.2022 / 23:06

האדומים זעמו על צוות השיפוט בגמר הגביע אחרי ההפסד לבני הרצליה: "לא יכול להיות מה שהיה על הפרקט, לא רצו שניקח"

כעס גדול בהפועל תל אביב על השופטים אחרי ההפסד הערב (חמישי) בגמר הגביע. "שיחקנו שמונה מול חמישה. לא יכול להיות מה שהיה על הפרקט, מישהו לא רצה שניקח את הגביע הזה", אמר אחד מאנשי המועדון בתסכול בסיום.

בהפועל תל אביב יפעלו לפסול את שלישיית השופטים משיפוט במשחקי הקבוצה בעתיד, בעיקר את השופט ניר מאירסון שלטענת הפועל תל אביב מקפח אותם באופן שיטתי כבר תקופה ארוכה. בהפועל תל אביב באו בטענות לגבי השופטים כבר בשעות הצהריים כשגילו שמאירסון שובץ למשחק.

מאמן הפועל תל אביב דני פרנקו עם גיל בני. ברני ארדוב
ערב מאכזב מאוד. פרנקו/ברני ארדוב

מאמן הפועל תל אביב דני פרנקו: "כשאתה מגיע לגמר גביע המדינה אז באופן טבעי אתה רוצה לנצח. עשינו סוג של היסטוריה למועדון הזה ורצינו לעשות עוד צעד אחד. אראה את המשחק עוד פעם, לא אהבתי את השיבוץ למשחק הזה והיו כמה החלטות בעייתיות. הבאנו את הפועל תל אביב לגמר בפעם הראשונה, מודה לכל האלפים שבאו לכאן ועודדו אותנו".

המאמן הוסיף: "גאה מאוד בשחקנים שלי שהגיעו למשחק הזה היום בדרך שהגענו לפה, בהתנהלות ובהתנהגות שלהם לפני המשחק הזה ותוך כדי המשחק, זה לא משנה אם ניצחנו את המשחק הזה או לא, לקחנו את המועדון הזה לימים שהוא חלם להגיע אליהם ולהתרגשות שהוא חלם להגיע אליהם. יש קהילה גדולה שמלווה את הקבוצה שלנו, כשמגיעים לגמר מאוכזבים. היה לנו יום וחצי להכין את המשחק הזה, תמיד מאמנים חושבים שאם היה יותר זמן היה אפשר לעשות יותר טוב".

על מה שלא עבד לשחקניו: "עשינו טעויות על המגרש, הרצליה הענישו אותנו, הם קבוצה טובה מאוד אבל גם אנחנו. הפועל תל אביב זה מועדון גדול וההתייחסות אלינו היום לא הייתה בהתאם. אני מאמן כדורסל, מאמנים יכולים להיות בעונה אחת פה ובעונה אחרת במקום אחר. יש לי כעס על איגוד הכדורסל ביום הזה, אנחנו מיד אחרי משחק, נסיים פה, ניקח אוויר, נטפל אחר כך במה שאנחנו צריכים. אין כהוא זה מלגרוע מההישג ומהמשחק המצוין של הרצליה היום. הגיע להם הקרדיט, אבל כשאתה ב-2 נקודות הפרש לקראת הסוף ומנסה לעשות מהלכים מסוימים ולא מצליח, אתה מנסה להגיב, ניסינו לעשות כל מה שיכולנו, זה לא היה מספיק טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully