וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולאדן איביץ' דחה גישושים לאימון נבחרת ישראל

16.2.2022 / 11:30

גורם המקורב להתאחדות לכדורגל ולנבחרת, פנה לאחרונה אל מאמן מכבי תל אביב לשעבר ובדק האם ירצה לאמן את הנבחרת. הסרבי סירב בטענה שהוא רוצה לאמן קבוצה. איביץ' דחה החודש גם את נבחרת יוון

תקציר: אוסטריה - ישראל 2.4/ספורט1

ולאדן איביץ' דחה לאחרונה פנייה לאימון נבחרת ישראל בכדורגל. הסרבי שאימן את מכבי תל אביב קיבל פנייה ובה גישושים מצד גורם הקשור לנבחרת ישראל ולהתאחדות לכדורגל, שרצה לדעת האם הוא יהיה מעוניין להגיע לישראל לאמן את הנבחרת הלאומית אחרי וילי רוטנשטיינר.

הפנייה מצד אותו גורם נעשתה בשל הריאיון שהעניק כאן איביץ' לפני כחודשיים ובמהלכו סיפר כי בחר לא לשוב לאמן את מכבי תל אביב אחרי פיטוריו של פטריק ואן לוון מכיוון שהאירועים הביטחוניים שאירעו כאן לפני פחות משנה, עדיין טריים אצל משפחתו, ששהתה בלונדון באותה תקופה ועקבה אחרי הכל מהטלוויזיה.

איביץ' מסר למי ששוחח איתו טלפונית כי הוא מעדיף לאמן קבוצה ולא נבחרת ולכן יעדיף בשלב זה לוותר על ההצעה מישראל. זו גם הסיבה שהסרבי שאינו מאמן כבר יותר משנה, דחה ממש בשבועיים האחרונים הצעה מההתאחדות היוונית לאמן את נבחרת יוון בכדורגל. בשל סירובו מינתה ההתאחדות ממש בשבוע האחרון את גוסטבו פוייט למאמן הנבחרת הלאומית של יוון.

מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ'. דני מרון
סירב בנימוס. איביץ'/דני מרון

איביץ', כזכור, ויתר גם על הצעה שקיבל לפני כחצי שנה לאמן את נבחרת סרביה בכדורגל והוא, כפי שמסר למי שפנה אליו, מעוניין לאמן מועדוני כדורגל. אגב, למרות שאינו עובד כבר למעלה משנה, בחר איביץ' לוותר על פניות שקיבל, בין היתר מיוון, קפריסין, סעודיה ומדינות המפרץ הפרסי, אף שמדובר בקבוצות ולא נבחרות, מאחר שהוא ממתין עדיין להצעה ממועדון בפרופיל יותר גבוה ומליגה יותר נחשבת.

יש לציין כי הפנייה לאיביץ' לא הייתה מגורם רשמי בנבחרת, שכן גם בהתאחדות לכדורגל לא היו בטוחים עדיין שהם רוצים מאמן שלא עבד בנבחרות במקום רוטנשטיינר, אבל כדי לקבל החלטה לפני פנייה רשמית, היה מי שפנה אל הסרבי בשיחת גישוש כדי לבדוק אם בכלל יש היתכנות למהלך כזה מבחינתו.

מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ'. דני מרון
מחכה להצעה הנכונה. איביץ'/דני מרון

אז איביץ', שאולי יחזור בעתיד למכבי תל אביב, לא יאמן בשלב הזה את הנבחרת ויושב הראש אורן חסון ממשיך לבחון את המועמדים הרבים שמוצעים לו מתוך מטרה לסכם עם מאמן בתוך כחודשיים. כזכור, מי שיאמן את הנבחרת בחודש הבא במשחקי הידידות מול גרמניה ומול רומניה הוא מרקו בלבול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully