וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההנהלה צפויה לאשר: מכבי תל אביב נוטה לפטר את יאניס ספרופולוס

עודכן לאחרונה: 15.2.2022 / 12:53

בקבוצה זועמים על בחירת הסגל לדרבי ועל ניהול המשחק של המאמן, וגורמים במועדון קוראים לנצל את העיתוי הנוח לזעזוע על הקווים: "יש הרגשה של שבר". אבי אבן עשוי לאמן עד שיימצא מאמן שיסיים את העונה

ג'ייקובן בראון שחקן הפועל תל אביב/אור שקדי

יאניס ספרופולוס בדרך החוצה ממכבי תל אביב. אחרי ההפסד להפועל תל אביב בחצי גמר גביע המדינה, שהיה הדרבי השלישי שהקבוצה מפסידה העונה, בקבוצה נוטים להיפרד מהמאמן אחרי שלוש וחצי שנים. הנהלת הקבוצה תתכנס בשעות הקרובות וצפויה לאשר את המהלך.

מבחינת מכבי תל אביב אין מאמן פנוי שהיא רואה בו כמועמד ראוי גם לעונה הבאה. אם אכן היווני יסיים את דרכו, במכבי צפויים לקחת מאמן עד לסיום העונה, כשייתכן שעד שיימצא כזה אבי אבן ידריך את הקבוצה.

הכעס על ספרופולוס אחרי הדרבי גדול. לפי אנשי מכבי, היווני ניהל את המשחק "הפוך", בחר שחקנים לא נכונים להתמודדות כשהשאיר את ג'יימס נאנלי ודרק וויליאמס מחוץ לסגל נגד אחת מקבוצות ההגנה הטובות בליגה, וברבע השלישי כשהצהובים היו תקועים, שיחק עם יפתח זיו שפשוט לא היה במשחק והשאיר את ג'ון דיברתולומאו על הספסל. רומן סורקין קיבל עוד ועוד הזדמנויות, ולמרות שהיה סביר, לא הצליח להתמודד עם עידן זלמנסון.

"יאניס ניהל את המחצית השנייה בצורה רעה מאוד. זה לא שמישהו שמר באמת במחצית הראשונה", סיפר אחד מאנשי הקבוצה אחרי שהבלאגן התפזר. "לבוא למשחק כזה ולהיראות ככה, זה בלתי נסלח. יש לנו עוד סיכוי ביורוליג, האליפות פתוחה, אבל יש הרגשה של שבר".

במועדון ציינו בעבר כי אין זמן מתאים לבצע זעזוע בעמדת המאמן, אבל כעת נראה שהגיעה השעה. עד למשחק היורוליג נגד אנאדולו אפס בעוד תשעה ימים מחכה למכבי משחק ליגה בודד נגד הפועל אילת בחוץ, ולפי הגורמים בקבוצה שתומכים בזעזוע על הקווים, אפשר לנצל את ההפוגה כדי להתחיל לשלב מאמן חדש.

יאניס ספרופולוס מאמן מכבי תל אביב מאוכזב. דני מרון
בדרך החוצה. יאניס/דני מרון
סקוטי ווילבקין שחקן מכבי תל אביב מאוכזב. דני מרון
במועדון זועמים: "זה בלתי נסלח". ווילבקין/דני מרון

אחרי הפסדים קשים, הצהובים תמיד יודעים לשלוח למסיבת העיתונאים שחקן מנוסה שלא יעשה "שריפות". וכך הגיע לדבר שוב הקפטן ג'ון דיברתולומאו, למרות ששיחק רק 10 דקות, חלקן המכריע בגארבג' טיים.

"זה הפסד מתסכל. המחצית הראשונה הייתה טובה, אבל בהגנה לא היינו מספיק טובים. במחצית השנייה הם נכנסו למשחק התקפית ואנחנו לא נכנסנו למשחק. לא גרמנו להם מספיק לחוסר נוחות, הם עשו מהלכים וקלעו הרבה נקודות, אני לא יכול לומר שעשינו את העבודה שלנו בהגנה".

ג'ון דיברתולומאו שחקן מכבי תל אביב מול ג'וש אואנס שחקן הפועל תל אביב. דני מרון
יאניס העלים אותו. דיברתולומאו/דני מרון

הקפטן נשאל מה דעתו על כך שלא שותף ברגעי המפתח ואמר: "עשינו רוטציה, היינו מרוכזים בלעשות הכי טוב שאנחנו יכולים לעזור לקבוצה. הלוואי שיכולתי לעזור יותר. אנחנו מאוכזבים, אבל הדקות שלי זה לא העניין. ברור שעברנו רגעים רעים מאוד ברבע השלישי, היכולת שלנו להגיב ברגעי משבר בעייתית כל העונה. יש לנו הרבה שחקנים שיכולים לקלוע, אבל הערב זה לא קרה. המאמן שלנו הוא המנהיג שלנו, ויש גם הרבה שחקנים שהם מנהיגים. יש הרבה עליות וירידות תוך כדי עונה, והיום היה לנו יום קשה. יש לנו מאצ'אפ בעייתי נגדם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully