וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפארסה של ברזיל וארגנטינה: פיפ"א הודיעה על קנסות, עונשים והרחקות

עודכן לאחרונה: 14.2.2022 / 18:41

פיפ"א הכריעה: המשחק "שפוצץ" בין שתי הנבחרות יתקיים מחדש, טרם הוחלט איפה ומתי. ארבעה שחקני ארגנטינה נענשו, שתי ההתאחדויות נקנסו

תקציר: ברזיל - ארגנטינה, המשחק שפוצץ/ספורט1

המשחק בין נבחרות ברזיל וארגנטינה במסגרת מוקדמות המונדיאל בדרום אמריקה, שהופסק בחודש ספטמבר האחרון בפארסה גדולה בסאו פאולו, ישוחק מחדש - כך הודיעה היום (שני) פיפ"א, אחרי חקירה ארוכה של האירועים.

המשחק בין שתי הנבחרות הגדולות של דרום אמריקה, שהבטיחו כבר מזמן את מקומן בקטאר בגביע העולמי, הופסק חמש דקות אחרי שריקת הפתיחה, כשפקידים מטעם משרד הבריאות הברזילאי נכנסו למגרש ודרשו משחקנים של נבחרת ארגנטינה שמשחקים באנגליה לרדת מהמגרש.

הברזילאים טענו שארגנטינאים הפרו את חוקי מדינת ברזיל - לפיהם נאסרה כניסה של אנשים שהיו בשבועיים האחרונים בבריטניה, דרום אפריקה או הודו, אלא אם כן מדובר בתושבי ברזיל.

מאמן נבחרת ארגנטינה ליונל סקאלוני, שחקן נבחרת ארגנטינה ליאונל מסי, שחקן נבחרת ברזיל קאסמירו. Gustavo Pagano, GettyImages
העולם כולו צפה במבוכה/GettyImages, Gustavo Pagano

פיפ"א גם הודיעה שהיא הענישה ארבעה שחקני נבחרת ארגנטינה בעונש הרחקה לשני משחקים - אמיליו בואנדיה, אמיליו מרטינס, ג'ובאני לו סלסו וכריסטיאן רומרו - אחרי שאנשי משרד הבריאות הברזילאי דיווחו שהם שיקרו בטופסי הכניסה שלהם למדינה, כשהצהירו שלא היו בשבועיים שלפני המשחק במדינות אדומות.

"אחרי חקירה של מספר מקורות, ועדת המשמעת של פיפ"א החליטה שהמשחק ישוחק מחדש, בתאריך ובמקום שיוחלט על ידי פיפ"א", כך נמסר היום מהארגון, "בנוסף, ועדת המשמעת הגיעה למסקנה כי הפסקת המשחק נבעה ממספר ליקויים של הצדדים המעורבים". פיפ"א גם קנסה את ברזיל ב-500 אלף פרנק שוויצרי (540 אלף דולר) ואת ארגנטינה ב-200 אלף פרנקים שוויצרים על כישלונן ב"שמירה על סדר וביטחון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully