וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בסקנדל: נבחרת ארגנטינה הורדה מהמגרש, המשחק בברזיל בוטל

טלנובלה דרום אמריקאית במיטבה: מיד עם פתיחת הקלאסיקו במוקדמות המונדיאל, עלו שוטרים לכר הדשא והמשחק הופסק ופוצץ רשמית כעבור שעה. הסיבה: ארבעה ארגנטינאים שלכאורה שיקרו בחקירה האפידמיולוגית. מסי זעם: "אנחנו פה שלושה ימים, למה חיכיתם?!"

תקציר: ברזיל - ארגנטינה, המשחק שפוצץ/ספורט1

אין קרב ספורטיבי גדול מקלאסיקו דרום אמריקאי בין נבחרות ברזיל לארגנטינה, אבל דבר כמו שקרה הערב (ראשון) באמת שלא ראינו אף פעם - תקרית דיפלומטית של ממש הובילה לפיצוץ המשחק עוד לפני הדקה החמישית.

לאחר כארבע דקות במפגש מוקדמות המונדיאל בסאו פאולו, שחקני נבחרת ארגנטינה הורדו מכר הדשא על ידי שוטרים ברזילאים לדרישת אנשי משרד הבריאות. הסיבה: לטענת אנשי הרשויות המקומיות, ארבעה משחקני ארגנטינה שיקרו בחקירה האפידמיולוגית בכניסה למדינה ועל כן הם נדרשים לעזוב במיידי את המדינה.

ברזיל נגד ארגנטינה. GettyImages
הברזילאים טוענים שהארגנטינאים שיקרו וגרמו לפיצוץ/GettyImages

לאורך כל היום פורסמו בברזיל ידיעות על כך שהרשויות בסאו פאולו זועמות על התנהלותם של ארבעה שחקנים בנבחרת ארגנטינה, אבל אף אחד לא ציפה שהמשחק ייצא לדרך וייעצר תוך פחות מחמש דקות.

בהתאם להודעה רשמית של משרד הבריאות בברזיל, הכדורגלנים אמיליאנו מרטינס, כריסטיאן רומרו, ג'ובאני לו צ'לסו ואמיליאנו בואנדיה - כולם שחקני פרמיירליג שהגיעו מאנגליה, מהם שלושה פתחו בהרכב הערב - לא נכנסו לבידוד כנדרש ואף שיקרו בחקירה האפידימיולוגית, כשלא דיווחו על כך שהיו בבריטניה ב-14 הימים האחרונים.

ברזיל נגד ארגנטינה. GettyImages
דבר כזה באמת לא שראינו. מהומה על כר הדשא בסאו פאולו/GettyImages

הארגנטינאים, לאחר מהומה קצרה, הורדו מכר הדשא ואף נצפו עוזבים את חדרי ההלבשה כשהם על בגדים אזרחיים, אבל רק לאחר כשעה סוערת במיוחד יצאה הודעה רשמית על ביטול המשחק. לפי הדיווחים בארגנטינה, ליאו מסי אף ניגש לשופט המשחק וזעם על אנשי הרשויות הברזילאים: "אנחנו כאן שלושה ימים, למה חיכו?! המתיננו לתחילת המשחק כדי לעצור את השחקנים?! חבורת מושחתים", נשמע הפרעוש אומר לשחקנים.

מסי כבר החליף בגדים, המשחק בוטל כעבור מהומה שנמשכה שעה

ניימאר וליאונל מסי, שחקני נבחרת ברזיל וארגנטינה. GettyImages
מסי וניימאר. לא חשבו שהמשחק ייעצר אחרי חמש דקות/GettyImages

יש לציין, אם הסיפור הזה לא ביזארי מספיק גם כך, כי הסיבה הרשמית לביטול המשחק היא "בגלל החלטת שופט". השופטים, מצדם, טוענים שלא ניתן היה לשחק לאחר שנכנסו אנשים לכר הדשא. והשחקנים הברזילאים? הם נשארו על כר הדשא במשך שעה ארוכה ולאחר ההודעה על ביטול המשחק קיימו אימון פתוח למיליוני הצופים ברחבי העולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully