וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב ווסטהאם הגן על זומה: "זה גרוע יותר מגזענות?". אחיו הושעה

אדידס הודיעה על פרידה מהבלם שהתעלל בחתול שלו, במועדון קנסו אותו בסכום מקסימלי ובצרפת קוראים להשעותו מהנבחרת, אך החלוץ מיקייל אנטוניו יצא להגנתו. אחיו הצעיר הושעה אחרי שצילם את הסרטון

תקציר: ווסטהאם - נוריץ' 0:1/ספורט1

אנגליה עדיין סוערת בעקבות סרטון ההתעללות של הבלם קורט זומה בחתול שלו. ביום שלישי תועד הבלם בועט בחתול שלו וכעבור מספר שעות פתח בהרכב ווסטהאם שגברה 0:1 על ווטפורד, אלא שבמהלך המשחק הוא ספג שריקות בוז משני קהלי האוהדים והפרשה הלכה והסתעפה ככל שנקפו השעות.

מותג ההלבשה אדידס הודיע על פרידה מזומה בעקבות מעשיו, ווסטהאם קנסה אותו בסכום המקסימלי המותר בהתאם לחוזהו ועל פי ההערכות מדובר בכ-250,000 ליש"ט, בצרפת קראו להדיח אותו מסגל הנבחרת, שני החתולים שהוא ומשפחתו מגדלים נלקחו ממנו ובנוסף לחובבי כדורגל ובעלי חיים מסביב לעולם גם ידוענים החליטו לגנות את מעשיו, אבל היום (חמישי) זכה להגנה ולתמיכה מחברו לווסטהאם, החלוץ מיקייל אנטוניו.

קורט זומה, בלם ווסטהאם. Marc Atkins, GettyImages
זכה להגנה מכוכב ווסטהאם. זומה/GettyImages, Marc Atkins

אנטוניו, מהשחקנים הבולטים העונה של ווסטהאם ובפרמיירליג בכלל, נשאל היום על כך שזומה שמר על מקומו בהרכב ועל החלטת הצוות המקצועי בראשות דייויד מויס לאפשר לו להתאמן ולשחק כרגיל חרף האירוע, ולהגנת הבלם אמר: "אשאל שאלה: מה שהוא עשה גרוע יותר מגזענות? אני לא מסכים עם שום דבר שהוא עשה, אני לא מסכים בכלל. יש אנשים שהורשעו בעבירות של גזעונת והם בכל זאת משחקים כדורגל".

אנטוניו, בשיחה שתועדה במלואה, המשיך ואמר: "יש שחקנים שנענשו בהרחקה משמונה משחקים על אירועי גזענות, אבל אנשים קוראים להעיף אותו מהקבוצה ולגרום לו לאבד את הפרנסה. יש לי רק שאלה אחת לכל מי שקורא לפטר אותו: מה שהוא עשה גרוע יותר ממעשי האנשים שהורשעו בגזענות?".

מויס, מאמן הפטישים שאחרי הניצחון על ווטפורד הסביר שזומה פתח בהרכב כי תפקידו הוא לבחור את 11 השחקנים הטובים ביותר שעומדים לרשותו, הבהיר כי זומה יישאר חלק מהסגל כל עוד המועדון לא יחליט אחרת.

מאוחר יותר דאג אנד רד, שמשחקת בליגה החמישית באנגליה, השעתה את אחיו של זומה, יואן, מכיוון שהוא היה זה שצילם את הסרטון השערורייתי. יואן בן ה-23, שכמו אחיו משחק בעמדת הבלם, התנצל, אבל במועדון החליטו להשעות אותו עד שהחקירה בעניין תסתיים.

שחקן העבר של נבחרת צרפת וצ'לסי, פרנק לבוף, אמר היום: "אני ממוטט, אני לא מבין את זה. מה זה? מה אתה מסתיר מתחת לחיוך שלך? לא פוגעים בחיות, לא בועטים בחיות, זה כמו להכות ילד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully