וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונטה התגרה בצוות האימון של סאות'המפטון, אך הם צחקו אחרונים

האיטלקי העצבני סימן תנועת השתקה ליריביו שטענו לעבירה בשער השני של טוטנהאם, אך הספרס ספגו מהפך מאוחר בדרך להפסד 3:2 מאכזב. סון: "האחריות היא של השחקנים"

תקציר: טוטנהאם - סאות'המפטון 3:2/ספורט1

טוטנהאם ספגה אמש (רביעי) הפסד שני ברציפות בפרמיירליג בתום 3:2 אמוציונלי מול סאות'המפטון, אבל המנג'ר אנטוניו קונטה היה עצבני עוד כשהקבוצה שלו צעדה ביתרון. האיטלקי נכנס לעימות עם הספסל של היריבה לאחר שהספרס כבשו את השער שהעלה אותם ל-1:2, אלא שאחרי דקות סיום דרמטיות, התגובה הפרובוקטיבית שלו חזרה אליו כמו בומרנג.

לוקאס מורה בישל ליונג מין סון את השער השני של טוטנהאם בדקה ה-70, כאשר תוך כדי המהלך המגן אמרסון רויאל עלה לקרב אווירי עם החלוץ ארמנדו ברוחה וספק ביצע עליו עבירה, אולם השופט הורה להמשיך והכדור פגש את הרשת. אנשי הצוות המקצועי של סאות'המפטון מיהרו לטעון כי קבוצתם קופחה במהלך, וקונטה בתגובה רץ להתעמת עמם על הקווים. הרוחות התלהטו ועוזריו של מאמן הספרס הדפו אותו מספר פעמים בחזרה לאזור הטכני שלו, אבל קונטה לא נרגע וסימן תנועת השתקה ליריביו.

העימות ככל הנראה הדליק גם את שחקני סאות'המפטון, ש-12 דקות אחר כך השלימו מהפך בזק עם שני שערים תוך 4 דקות, בדרך ל-2:3 שהותיר את טוטנהאם וקונטה מתוסכלים.

אנטוניו קונטה מאמן טוטנהאם. רויטרס
התגרה באנשי סאות'המפטון, אבל הם צחקו אחרונים. קונטה/רויטרס

בסיום המשחק, סון התראיין ל-BBC וגיבה את מאמנו, בלי קשר לתקרית המדוברת: "כל הקבוצות מאבדות נקודות, כך שזו תוצאה מאכזבת עבורנו. אנחנו רוצים לסיים במקום כמה שיותר גבוה. אנחנו כל כך מרוצים מהאנרגיות החיוביות שקונטה מכניס בנו, ומהמנטליות המנצחת. אם אנחנו מפסידים, השחקנים הם אלה שצריכים לקחת אחריות. ביום ראשון נצטרך לחזור למקום הנכון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully