וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעט בחתול באוויר וסטר בפניו: הסרטון שסיבך את קורט זומה

בלם ווסטהאם תיעד את עצמו כשהוא מתעלל בחתול הביתי שלו, רודף אחריו וזורק עליו דברים. זומה התנצל, אבל צפוי לספוג עונש כבד. צפו

תקציר: קידרמינסטר - ווסטהאם 2:1/ספורט1

קורט זומה מסתבך, ובגדול. בלמה של ווסטהאם וצ'לסי לשעבר, תועד ברשתות החברתיות כשהוא מכה ומתעלל בחתול הביתי שלו. בסרטון שתועד והופץ על ידי אחיו של זומה, אפשר לראות אותו מתעלל בצורה קשה בחתול, כאשר בני הבית ממש משועשעים מהאירוע הזה.

זומה תועד כשהוא זורק את החתול באוויר ואז בועט בו. אבל הוא לא הסתפק בזה, כאשר לאחר מכן זומה רדף אחרי החתול במטבח בפני הילד המשועשע שלו, זורק עליו דברים ול"קינוח" סותר לו בפרצוף בזמן שהחתול נמצא בידיים של הילד שלו.

צפו בסרטון השערורייתי

זומה הספיק כבר להתנצל על המעשה המביך שלו, אך בווסטהאם כבר הודיעו שהם יטפלו במקרה הזה ואין ספק שהבלם בן ה-27 צפוי להיענש בצורה קשה. "אני רוצה להתנצל על הפעולות שלי, אין תירוצים להתנהגות שלי, אני ממש מתחרט על זה", כתב זומה, "אני רוצה גם להתנצל בפני מי שנפגע מהסרטון שלי. אני רוצה להבטיח לכולם ששני החתולים שלי בסדר גמור ובריאים".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
קורט זומא בלם ווסטהאם. GettyImages
ווסטהאם תעניש אותו? קורט זומה/GettyImages

לפי ההערכות, זומה התעלל ו"העניש" את החתול שלו על כך שהוא עשה לו בלאגן בבית. גורם אמר על התקרית הזו: "נראה שהוא היה עצבני על החתול על כך שהוא ניפץ לו ואזה בבית ולכלך לו את המטבח". הסרטון הזה עלה לסנאפצ'ט עם הרבה אייקונים של סמיילי ביום ראשון אחר הצהריים, יום לאחר שהבלם שיחק במדי ווסטהאם בגביע האנגלי.

  • עוד באותו נושא:
  • ווסטהאם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully