וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון בית 10 ברציפות: מנצ'סטר סיטי גברה 0:2 על ברנטפורד

פנדל של מחרז (40) ושער של דה בראונה (69) סידרו לסיטיזנס יתרון 12 נקודות בפסגה. מהפך ו-2:3 גדול לסאות'המפטון אצל טוטנהאם, שער ושני בישולים לקוטיניו במדי וילה, פנדל ביזארי של זאהה

תקציר: מנצ'סטר סיטי - ברנטפורד 0:2/ספורט1

המחזור ה-24 בפרמיירליג נמשך הערב (רביעי) עם ניצחונה הביתי של המוליכה מנצ'סטר סיטי 0:2 על ברנטפורד. סאות'המפטון ביצעה מהפך מרשים וניצחה 2:3 בחוץ את טוטנהאם, ווילפריד זאהה סיפק פנדל מחריד ב-1:1 של קריסטל פאלאס אצל נוריץ' ופיליפה קוטיניו כיכב ב-3:3 המלהיב של אסטון וילה מול לידס.

ריאד מחרז שחקן מנצ'סטר סיטי בועט פנדל לרשת ברנטפורד. רויטרס
בניגוד לאליפות אפריקה, הפעם לא החמיץ מהנקודה הלבנה. ריאד מחרז/רויטרס

מנצ'סטר סיטי - ברנטפורד 0:2

כשבועיים וחצי לאחר שרצף 12 ניצחונות הליגה שלה נעצר על ידי סאות'המפטון (1:1), מנצ'סטר סיטי החלה לייצר רצף חדש עם ניצחון קליל על ברנטפורד והגיעה ל-60 נקודות - 12 יותר מליברפול השנייה שתארח מחר את לסטר סיטי. האלופה לא הבריקה, אבל שלטה בצורה מוחלטת ובאה על שכרה עם פנדל של ריאד מחרז (40) ושער נוסף של קווין דה בראונה (69). הסיטיזנס ברצף של 10 ניצחונות בית בכל המסגרות, מאז ההפסד 2:0 לקריסטל פאלאס בליגה בסוף אוקטובר, בעוד ברנטפורד עם הפסד ליגה חמישי רצוף.

ההזדמנות הראשונה של מנצ'סטר סיטי הגיעה רק בדקה ה-29, כאשר השוער דויד ראיה שלח יד וברגע האחרון מנע מראחים סטרלינג להמשיך פנימה מקרוב את כדור הרוחב של מחרז. ז'ואאו קאנסלו הגיע לריבאונד וירה תחת לחץ מעל השער. ארבע דקות לאחר מכן, ניסיון אקרובטי של סטרלינג החטיא את המסגרת, ובדקה ה-35 אמריק לאפורט השתלט יפה על החזה ברחבה ובעט כדור שחלף סנטימטרים מהקורה. הלחץ הניב פרי בדקה ה-40, לאחר שסטרלינג הוכשל ברחבה ומחרז לא התקשה לבעוט פנימה ולחגוג את שערו השביעי העונה. שתי דקות להפסקה קיבלה ברנטפורד הזדמנות להשוות אחרי טעות קשה של ג'ון סטונס, אבל אדרסון עצר את ריקו הנרי וגם נפצע בהמשך המהלך.

המחצית השנייה נפתחה ללא חילופים ובדקה ה-50 קאנסלו הפציץ ממרחק כדור שחמק מעט מעל המשקוף. המגן הפורטוגלי המשיך להיות דומיננטי ואחרי חמש דקות עבר שלושה שחקנים בשמאל ובעט בימין לידיו של ראיה. ג'ק גריליש נכנס בדקה ה-66, אחרי הימים הסוערים בעקבות התיעוד שלו מגורש מפאב כשהוא שיכור, ואחרי שלוש דקות הוא ראה טעות מביכה של השוער האורח. סטרלינג קיבל מראיה מסירת פז ונעצר אצלו, אבל דה בראונה הגיע ושלח כדור מדויק אל הרשת. המטווח של המארחת נמשך, בעיקר עם קאנסלו, אבל גם רודרי ניסה את כוחו וראיה הדף בקושי כדור שלו בדקה ה-80 ומנע תבוסה.

שחקני סאות'המפטון חוגגים. רויטרס
ניצחון חוץ ראשון על טוטנהאם מאז מאי 2016. שחקני סאות'המפטון חוגגים/רויטרס

טוטנהאם - סאות'המפטון 3:2

בשש הפעמים הקודמות שהסיינטס התארחו אצל טוטנהאם זה נגמר בהפסד, אבל הפעם הם שינו את גורלם עם מהפך גדול בדקות הסיום. שער עצמי של יאן בדנארק הפולני העניק למארחת יתרון בדקה ה-18, האלבני המוכשר ארמנדו ברויה איזן בחלוף חמש דקות אחרי טעויות מביכות בהגנת טוטנהאם והשוויון נשמר עד אשר יונג מין סון בעט פנימה בדקה ה-70. אוהדי התרנגולים חגגו וחשבו שקבוצתם מתקרבת לווסטהאם הרביעית, אבל אז ג'יימס וורד פרוס בישל למוחמד אליונוסי (79) ולצ'ה אדאמס (82) שנגחו לרשת של הוגו לוריס והנחילו לאנטוניו קונטה הפסד בית ראשון. שער שוויון של סטיבן ברחוויין המחליף נפסל בסיוע ה-VAR בדקה ה-93 בגלל נבדל.

צפו בתקציר: טוטנהאם ספגה מהפך ו-3:2 מסאות'המפטון

תקציר: טוטנהאם - סאות'המפטון 3:2/ספורט1
ווילפריד זאהה שחקן קריסטל פאלאס מחמיץ פנדל. רויטרס
פנדל מזעזע. ווילפריד זאהה/רויטרס

נוריץ' - קריסטל פאלאס 1:1

המארחת פספסה הזדמנות לעלות שוב מעל הקו האדום כשנעצרה אחרי שני ניצחונות ליגה רצופים (ושלושה בכל המסגרות). טמו פוקי הפיני בעט בימין אל הרשת אחרי 39 שניות וחגג את השער הכי מהיר שלו בקריירה, אבל ווילפריד זאהה השווה בדקה ה-60 והגיע גם הוא לשישה שערים העונה בפרמיירליג. שחקן הכנף שחווה אכזבה עם נבחרת חוף השנהב באליפות אפריקה, היה צריך להשלים מהפך שלוש דקות לאחר מכן, אך בעט פנדל בצורה נוראית החוצה. הבעיטה בכל מקרה הייתה נפסלת כי הכדור פגע גם ברגלו השנייה.

פיליפה קוטיניו שחקן אסטון וילה חוגג שער. Alex Livesey - Danehouse, GettyImages
13 דקות קסומות בשלהי המחצית הראשונה. פיליפה קוטיניו/GettyImages, Alex Livesey - Danehouse

אסטון וילה - לידס יונייטד 3:3

חגיגת שערים בווילה פארק, במשחק בו המארחת צריכה להיות מאוכזבת מאובדן יתרון 1:3 והאורחת מכך שהשליטה וההזדמנויות הרבות שלו לא הניבו ניצחון. דניאל ג'יימס כבש בסיבוב בדקה התשיעית וקיבל תשובה דומה בצד השני מפיליפה קוטיניו, שירה פנימה בדקה ה-30 ואחרי שמונה דקות שלח כדור עומק קסום לג'ייקוב ראמזי המרשים. עוד חמש דקות חלפו והטאלנט בן ה-20 חגג צמד ראשון בקריירת הבוגרים, אחרי אסיסט שני של קוטיניו, אבל לידס לא ויתרה וג'יימס השלים צמד משלו אחרי בלגן ברחבה בתוספת הזמן של המחצית הראשונה. הבלם הספרדי דייגו יורנטה השווה בדקה ה-63 וקבע חלוקת נקודות, כאשר אזרי קונסה המקומי הורחק בדקה ה-88.

צפו בתקציר: קוטיניו להט, אך אסטון וילה שמטה יתרון 1:3

צפו ב-3:3 המהנה של אסטון וילה מול לידס יונייטד, קוטיניו כבש והוסיף שני בישולים/ספורט1

משחקי יום חמישי בפרמיירליג:

ליברפול - לסטר (21:45, ספורט1)
וולבס - ארסנל (21:45, ספורט2)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully