וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפציעה של ניימאר ממשיכה להתארך: "יחמיץ גם את ריאל מדריד"

עודכן לאחרונה: 8.2.2022 / 12:51

ב"לאקיפ" טוענים שהברזילאי של פריז עדיין סובל מכאבים בכף רגלו ולא יהיה כשיר להתמודדות המסקרנת בשבוע הבא בליגת האלופות, גם סרחיו ראמוס ומאורו איקרדי ייעדרו

תקציר: יובנטוס - ורונה 0:2/ספורט1

אחרי פגרה ארוכה, ליגת האלופות תחזור למסך שלנו בשבוע הבא עם משחקי שמינית הגמר. ה-מפגש של שלב הנוקאאוט יהיה ללא ספק זה שבין פריז סן ז'רמן לבין ריאל מדריד. אלא שמי שיפספס את המשחק שייערך בעוד שבוע הוא ניימאר. הפצוע הנצחי נעדר כבר תקופה ארוכה בגלל כאבים בכף הרגל וב"לאקיפ" מדווחים היום שהברזילאי לא הצליח להתגבר על הכאבים בכף רגלו ויחמיץ בוודאות את המשחק הראשון.

ניימאר שחקן פריז סן ז'רמן פצוע. רויטרס
לא מצליח להתגבר על הפציעה. ניימאר/רויטרס

מי שעוד ייעדרו ככל הנראה יהיו מאורו איקרדי הפצוע וסרחיו ראמוס, שיפספס את המפגש הפיקנטי הראשון מול הקבוצה שבה הוא הפך לאגדה. אנחל די מריה צפוי לנוח במשחק הליגה הקרוב מול ראן כדי להיות כשיר לגמרי למפגש הזה.

כזכור, ניימאר נפצע ב-28.11. הוא היה אמור לחזור כבר לפי ההערכות המוקדמות שסברו שהוא ייעדר בין שישה לשמונה שבועות. הברזילאי כבש שלושה שערים ב-17 הופעות מאז הקיץ שעבר, אך פריז מסתדרת היטב גם בלעדיו בליגה ומשייטת לאליפות עם אמבפה ומסי. אגב, ריאל מדריד חסרה במשחקים האחרונים שלה את קארים בנזמה, אבל הצרפתי צפוי להיות כשיר בזמן להתמודדות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully