וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושער למיליק ב-2:5 של מארסיי על אנז'ה, 1:1 בין הרטה לבוכום

סגנית המוליכה בצרפת נקלעה לפיגור כפול אחרי 11 דקות, החלוץ הפולני, גדסון ואונדר השלימו מהפך. בגרמניה נרשמה חלוקת נקודות בתחתית, בספרד חטאפה הביסה את לבנטה

תקציר: הרטה ברלין - בוכום 1:1/ספורט1

פגרת הנבחרות הסתיימה והליגות הבכירות באירופה חזרו לפעילות. הערב (שישי), בזמן שבאנגליה נערכים משחקי הסיבוב הרביעי בגביע ומנצ'סטר יונייטד פגשה את מידלסברו ונגררה מולה להארכה, בצרפת זכינו לראות 2:5 ענק של מארסיי על אנז'ה, בגרמניה נפרדו הרטה ברלין ובוכום ב-1:1 ובספרד חטאפה דרסה 0:3 את לבנטה.

ארקדיוש מיליק, חלוץ מארסיי. NICOLAS TUCAT, GettyImages
שלושער גדול במשחק נפלא. מיליק/GettyImages, NICOLAS TUCAT

מארסיי - אנז'ה 2:5

ארבעה שערים נכבשו ב-21 הדקות הראשונות במשחק שפתח את המחזור ה-23 בצרפת, ארקדיוש מיליק הפולני סיים את המשחק עם שלושער והמדורגת שנייה בצרפת כרגע צימקה את הפער מהמוליכה פריז סן ז'רמן ל-10 נקודות, לפחות עד אשר ליאונל מסי וחבריו יתארחו אצל ליל מחר בערב.

על אף שמארסיי נכנעה 2:1 לליון במחזור הקודם, מול המדורגת 12 בליגה היא לא הייתה אמורה להתקשות, אבל ספק אם היא ציפתה להיקלע לפיגור כפול כבר בחלוף 11 דקות משריקת הפתיחה, כי אנג'לו פולג'יני (8) ונאביל בנטאלב (11) היממו את הוולודרום. אז התעורר מיליק שבדקה ה-18 צימק ושלוש דקות אחר כך כבר לוח התוצאות הראה 2:2 אחרי שער של גרסון. הצדדים ירדו להפסקה בשוויון ואחרי 25 דקות בחצי השני מיליק חגג צמד (70), המשיך לשלושער מבישול של צ'נגיז אונדר בדקה ה-78 והאחרון התכבד בכיבוש השער החמישי בדקה ה-85.

שחקניי מארסיי חוגגים עם ארקדיוש מיליק. Nicolas TUCAT, GettyImages
במקום השני, לפחות בינתיים. שחקני מארסיי חוגגים עם מיליק/GettyImages, Nicolas TUCAT

הרטה ברלין - בוכום 1:1

בבונדסליגה יצא לדרך המחזור ה-21 ובסיום המשחק הראשון נרשמה חלוקת נקודות בין המדורגות 11 ו-12, שביניהן מפרידות גם עתה שתי נקודות. סטבן יובטיץ' המונטנגרי בישל לאיסחק בלפודיל האלג'יראי כבר בדקה ה-23, אבל סבסטיאן פולטר כבש לזכות בוכום מיד עם פתיחת המחצית השנייה וקבע את תוצאת המשחק בדקה ה-48.

שחקני הרטה ברלין חוגגים. Stuart Franklin, GettyImages
היתרון של הרטה לא החזיק זמן רב/GettyImages, Stuart Franklin

חטאפה - לבנטה 0:3

בספרד יצא לדרך המחזור ה-23 והמארחת אספה שלוש נקודות קריטיות מאוד מבחינתה. אנס אונאל הטורקי כבש בדקה הראשונה, השלים צמד בדקה ה-29 וקרלס אלניה עמוק בתוך תוספת הזמן של המשחק קבע 0:3 שבזכותו חטאפה פתחה כרגע פער של שבע נקודות מהקו האדום והגדילה את היתרון מיריבתה, המדורגת עמוק במקום האחרון, ל-14 הפרש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully