וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפלה לבורו: מנצ'סטר יונייטד הפסידה בפנדלים והודחה מהגביע

כריסטיאנו רונאלדו החמיץ פנדל בפתיחה ופספס שוב ושוב, שער של סאנצ'ו (25) לא הספיק כי קרוקס (64) הבקיע באירוע גבולי לזכות מידלסברו ובתום הארכה ו-16 בעיטות בדו קרב מהנקודה הלבנה, אלאנגה הצעיר בעט מעל השער ונרשמה סנסציה בתיאטרון החלומות

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - מידלסברו 1:1/ספורט1

מנצ'סטר יונייטד יצאה לפגרת הנבחרות אחרי שני ניצחונות רצופים על ברנטפורד ו-ווסטהאם וכך הצליחה לשוב לטופ 4 בפרמיירליג, אבל בימים האחרונים שוב המועדון מצא את עצמו בעיצומה של סערה. הפעם זה לא נגע ליכולת או לתוצאות, אלא לתמונות ולסרטון שהעלתה זוגתו של מייסון גרינווד, מה שהוביל למעצרו של החלוץ ולחקירה נגדו בחשד לאונס ולאיום לרצח.

ואחרי כל זה, אף אחד לא ציפה שהשדים האדומים יסיימו את דרכם בגביע האנגלי כבר בסיבוב הרביעי. הערב (שישי) אירחה החבורה של רלף רנגניק את מידלסברו, המדורגת שביעית בצ'מפיונשיפ, ואחרי אין ספור החמצות, כולל פנדל של כריסטיאנו רונאלדו בפתיחת המשחק, 120 דקות מתישות ו-16 בעיטות מהנקודה הלבנה בדו קרב - בו CR7 כן הבקיע - מנצ'סטר יונייטד הודחה וראתה את יריבתה עולה לשמינית הגמר.

רלף רנגניק ושחקני מנצ'סטר יונייטד מנחמים את אנתוני אלאנגה. Alex Livesey, GettyImages
היחיד שהחמיץ מבין 16 בועטים בדו קרב. רנגניק ושחקני יונייטד מנחמים את אלאנגה/GettyImages, Alex Livesey

מנצ'סטר יונייטד קיבלה בחזרה את פול פוגבה שפתח בהרכב אחרי כשלושה חודשים והפתיחה שלה הייתה מסעירה, אבל CR7 החמיץ במספרת ממצב נוח, סאנצ'ו בעט למשקוף והשיא הגיע בדקה ה-20 כאשר כריסטיאנו רונאלדו בעט פנדל, אבל לא מצא את המסגרת. בסופו של דבר, אחרי כל זה, ג'יידון סאנצ'ו כבש בדקה ה-25 עם עזרה מההגנה האורחת, אבל זה לא הספיק כי מידלסברו השוותה בדקה ה-64 באירוע מעורר מחלוקת מכיוון שמבשל השער, דאנקן ווטרמור, נגע בכדור בידו לפני שמסר למאט קרוקס. צוות שופטי המסך טען שזו הייתה נגיעה לא מכוונת ואישר את השער, השדים האדומים המשיכו להחמיץ ללא הרף והמשחק נגרר להארכה. 30 הדקות הנוספות היו חלשות וההכרעה הגיעה בדו קרב פנדלים שנמשך 16 בעיטות - כולם הבקיעו, עד שאנתוני אלאנגה הצעיר בעט גבוה מעל השער ונתן את האות לחגיגות של מידלסברו.

כריסטיאנו רונאלדו, מנצ'סטר יונייטד. Clive Mason, GettyImages
מספרת נאה, אבל הכדור לא היה מספיק חזק. כריסטיאנו רונאלדו/GettyImages, Clive Mason

מהלך המשחק:

דקה 2: איזו פתיחה. טעות של שוער בורו סידרה לסאנצ'ו מצב מול שער חשוף, הניסיון של הקשר להקשית מכ-20 מטרים הסתיימה בכדור שפגע במשקוף.

דקה 6: כריסטיאנו רונאלדו נותר ללא כיסוי ברחבה והתעופף למספרת, אבל הכדור היה חלש מדי ונקלט על ידי השוער.

דקה 20: כריסטיאנו רונאלדו החמיץ פנדל. פוגבה הוכשל ברחבה והשופט מיד הצביע על הנקודה הלבנה, אבל מי היה מאמין שדווקא CR7 יבעט החוצה.

חלוץ מנצ'סטר יונייטד כריסטיאנו רונאלדו מחמיץ פנדל. LINDSEY PARNABY, GettyImages
כלל לא מצא את המסגרת. רונאלדו בועט החוצה/GettyImages, LINDSEY PARNABY

דקה 25, 0:1 למנצ'סטר יונייטד: אחרי ההחמצות של CR7, פרננדש שלח בכדור ארוך את סאנצ'ו שהעלה את השדים האדומים ליתרון מוצדק. הקשר מצא את עצמו בזווית לא פשוטה ברחבה, אך בעט, הכדור שינה מעט כיוון בעקבות נגיעה ברגל של שחקן יריב וחדר לרשת.

דקה 33: שוב כריסטיאנו רונאלדו היה במצב להבקיע, הבעיטה שלו באחד על אחד פגעה בשוער ונהדפה.

דקה 54: יונייטד ממשיכה לפספס הזדמנויות ענקיות, הפעם היה זה ראשפורד שמקרוב בעט כדור חזק שעלה גבוה מעל השער.

דקה 55: הפעם ראשפורד היה על תקן המוסר והוא סידר הזדמנות נפלאה לרונאלדו, שבעט ממרכז הרחבה לרשת החיצונית.

דקה 57: ניסיון ממשי ראשון של האורחים הסתיים בהצלה גדולה של הנדרסון מהחיבורים.

ג'יידון סאנצ'ו, קשר מנצ'סטר יונייטד. LINDSEY PARNABY, GettyImages
רונאלדו החמיץ, סאנצ'ו הבקיע עם סיוע מהיריב/GettyImages, LINDSEY PARNABY

דקה 64, מידלסברו השוותה ל-1:1: דאנקן ווטרמור המחליף אמנם נעזר בידו כדי להשתלט על הכדור, אבל המשיך במהלך, מסר רוחב והיה זה מאט קרוקס שמקרוב דחק פנימה. שופטי המסך לא התרשמו מהנגיעה הלא מכוונת והמקרית ביד, כך לטענתם כפי שהסבירו באנגליה, ואישרו את השער.

דקה 72: ברונו פרננדש היה יכול להשיב את השדים האדומים ליתרון במהרה, אבל גם הוא החמיץ בגדול והכדור שבעט פגש את הקורה.

דקה 90: אלאנגה הצעיר נגח ממטרים ספורים למרכז השער וזו עוד החמצה מתסכלת ששולחת את המשחק להארכה.

דקה 120: שלושים דקות של הארכה הגיעו לסיומן ללא אירועים משמעותיים וללא שערים. המשמעות: הולכים לדו קרב פנדלים.

כריסטיאנו רונאלדו, מנצ'סטר יונייטד. Alex Livesey/, GettyImages
באולד טראפורד לא חשבו שהם יגיעו לפנדלים. CR7 מאוכזב/GettyImages, Alex Livesey/
חלוץ מידלסברו מאט קרוקס. Clive Mason, GettyImages
שער באירוע מעורר מחלוקת הוביל לפנדלים ולסנסציה/GettyImages, Clive Mason

פנדלים

מקנייר לא התבלבל והכניע את הנדרסון, חואטן מאטה איזן בבעיטה הראשונה של יונייטד וקבע 1:1 אחרי שתי הבעיטות הראשונות. הסטטוס קוו נשמר גם אחרי הבעיטות הבאות, כי פאיירו הכניע את הנדרסון על אף שהשוער נגע בכדור וכמעט הדף ואילו מגוויר הטעה את השוער ובעט חד ומדויק לפינה. 2:2.

האוסון גם הוא בעט לפינה הימנית של הנדרסון והעלה את בורו ל-2:3, פרד הברזילאי בעט לאותה הפינה ושוב יונייטד השוותה. הפנדל הרביעי היה הטוב ביותר עד כה והיה זה מרקוס טברנייר שבעט לחיבורים, כריסטיאנו רונאלדו - שכבר החמיץ היום בפתיחה - התייצב אחריו, בעט כדור אדיר והתוצאה 4:4.

במבה התייצב לפנדל החמישי והמכריע של בורו ומצא את הפינה של הנדרסון, הבועט החמישי של יונייטד היה ברונו פרננדש שעם התרגיל הקבוע שלו הטעה את השוער, בעט פנימה והדרמה נמשכה. ווטרמור, שבישל אחרי נגיעת היד, דייק גם הוא בבעיטה השישית של מידלסברו וסקוט מקטומיניי עמד בלחץ וקבע 6:6.

אחרי 12 בעיטות מדויקות, גם פריי לא התבלבל מול הנדרסון והעלה את האורחת ל-6:7, דאלוט קבע 7:7 בבעיטה מצוינת. גם לי פלטייר כבש והעלה את מידלסברו ל-7:8, אבל אנטוני אלאנגה בעט כדור גבוה מעל השער ובסיום נרשמה סנסציה גדולה ובורו בשלב הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully