וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוארך מעצרו של מייסון גרינווד, חשוד בתקיפה מינית ובאיום לרצח

משטרת מנצ'סטר הודיעה שהחקירה נמשכת כדי לתת לחוקרים עוד זמן על מנת לבחון את החשדות, ופנתה לציבור: שמרו על אנונימיות המתלוננת

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - ווסטהאם 0:1/ספורט1

משטרת מנצ'סטר ממשיכה בחקירתה את מייסון גרינווד והערב הודיעה על הארכת מעצרו לפחות עד מחר (רביעי) בחשד לא רק לפגיעה מינית בבת זוגו, אלא גם בכך שאיים לרצוח אותה.

כידוע, הכדורגלן נעצר ביום ראשון בחשד לאונס ותקיפה. חלוץ מנצ'סטר יונייטד הובא למעצר אחרי שמי שהייתה בת זוגו העלתה לרשתות החברתיות תמונות שלה פצועה וחבולה, על פי החשד בשל פעולות אלימות של גרינווד. כמו כן העלתה סרטונים שמהם עולה שגרינווד התעלל בה רגשית ודרש ממנה לקיים עמה יחסי מין בניגוד לרצונה.

מנצ'סטר יונייטד הודיעה שהשחקן לא יחזור להתאמן "עד להודעה חדשה", כשהיא מחכה לבחון את ההתפתחויות. באנגליה טוענים שהקבוצה לא מספקת לו עורך דין והגנה משפטית, והוא נדרש לעשות זאת לבד ועל חשבונו. אתמול גם חברת "נייקי" הודיעה שהיא משעה את הקשר שלה עם השחקן. "אנחנו מוטרדים מאוד מהחשדות הקשים, ונבחן מקרוב את המצב", נמסר מ"נייקי", שמאמצת את החלוץ.

מייסון גרינווד, שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
במעצר לפחות יום נוסף. גרינווד/רויטרס

עוד נמסר ממשטרת מנצ'סטר: "לבלשי היחידה ניתן עוד זמן על מנת לשוחח עם העצור בן ה-20, שחשוד באונס ובתקיפה של אישה. החקירה נמשכת, ולאישה הוצעה תמיכה מקצועית. אנחנו מזכירים לציבור להימנע מלשתף ברשתות תמונה של האישה, ולשמור על זכות הקורבן לאנונימיות ולא לסכנה בזמן שהחקירה בעיצומה".

גרינווד, שנחשב לאחד הכישרונות הגדולים שגדל באקדמיה של מנצ'סטר, ערך את הופעת הבכורה שלו במנצ'סטר יונייטד במרץ 2019, וחתם על חוזה לארבע שנים בפברואר 2021. עם זאת, בתקופה הקצרה שלו ככדורגלן כבר היה מעורב במספר תקריות, כולל איחור לאימונים והפרה של תקנות הקורונה כשהיה עם נבחרת אנגליה.

מלבד "נייקי", שהתנערה בינתיים מהשחקן, הספונסריות של מנצ'סטר יונייטד מביעות הערכה לדרך שבה הקבוצה התנהלה. מ-Cadbury נמסר: "אנחנו מגנים כל סוג של אלימות. החוזה שלנו הוא עם המועדון, ולא עם שחקן ספציפי. עם זאת, כל עוד החקירה נמשכת, שום מוצר שאנחנו מייצרים לא יהיה מקושר עם השחקן הספציפי". מחברת TeamViewer נמסר: "אנו מגנים כל סוג של אלימות, בקשר צמוד עם הקבוצה, ומעריכים את התגובה המיידית שלה והצעדים המהירים והנחרצים שנקטה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully