וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריבו הבקיע את שערו העשירי העונה, וולפסברגר עלתה לחצי הגמר

פגרת החורף באוסטריה הסתיימה לאחר כחודשיים, החלוץ מצא את הרשת בניצחון 2:4 על פלורידסדורפר מליגת המשנה בדרך לשלב ארבע האחרונות בגביע. 119 דקות לאליאל פרץ

פגרת חורף שנמשכה כמעט חודשיים באוסטריה הסתיימה היום (שישי) עבור שני הלגיונרים בקבוצת וולפסברגר, תאי בריבו ואליאל פרץ שפתחו בהרכב הקבוצה בניצחון הדרמטי 2:4 על פלורידסדורפר מצמרת הבונדסליגה השנייה ברבע גמר הגביע בתום 120 דקות.

וולפסברגר נקלעה לפיגור ביתי מפתיע משער של ז'ואאו אוליביירה הפורטוגלי בדקה ה-20, אבל מי שבחלוף רבע שעה חילץ אותה והוריד את מפלס הלחץ היה בריבו, החלוץ הישראלי שזכה לבישול ממיכאל לינדל והבקיע את שערו העשירי העונה בכל המסגרות והשני בגביע האוסטרי.

שחקן וולפסברגר, תאי בריבו. Severin Aichbauer, GettyImages
כבר 10 שערים העונה בכל המסגרות. בריבו/GettyImages, Severin Aichbauer

חברו של בריבו לחוד, הקרואטי דריו ויזינגר שהגיע לקבוצה בעונה שעברה בתור מחליפו של שון וייסמן, השלים מהפך בדקה הראשונה של המחצית השנייה ונראה היה שכך יסתיים המשחק, כאשר בריבו הוחלף בדקה ה-75, אלא שבדקה ה-97, בשניות הסיום, דניאל רכברגר איזן ל-2:2 ושלח את המשחק להארכה. למזלה של וולפסברגר, היא כבשה בדקות 117 ו-120 ועלתה לחצי הגמר. אריאל פרץ הוחלף בדקה ה-119.

בשלב הבא תפגוש וולפסברגר את המנצחת ביום ראשון בין רד בול זלצבורג ללאסק לינץ. בליגה תשחק וולפסברגר בשבת הבאה מול ריד ושמונה ימים לאחר מכן תתארח אצל זלצבורג במסגרת הבונדסליגה האוסטרית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully