וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן שמש נפרד מהפועל ירושלים ברגשות מעורבים: "איבדתי חשק, נשברתי"

4.2.2022 / 15:43

החלוץ ביקר את זיו אריה אחרי העזיבה והמעבר לאום אל פאחם: "ציפו ממני להיות מכונה. התביישתי לעזוב מקום שכל כך אהב אותי"

תקציר: הפועל ירושלים - הפועל באר שבע 1:0/ספורט1

עידן שמש פותח דף חדש. אחרי ששוחרר מהפועל ירושלים וחתם בהפועל אום אל פאחם, החלוץ בן ה-31 מקווה לחזור לכושר ולהשכיח את העונה המאתגרת שעברה עליו בליגת העל. היום (שישי) התראיין שמש ל"רדיו ירושלים" וסיפר על הנסיבות שהובילו אותו ליזום את העזיבה.

"אני ברגשות מעורבים, אבל אתגבר. לא חשבתי שאשאר, אבל כולם יודעים כמה אני אוהב את המועדון והקהל. בסופו של דבר כבר רציתי וביקשתי לעזוב", סיפר. "בקיץ, אחרי שיחות אישיות, הבנתי שאני הולך להיות שחקן מוביל. מגיעים למשחק הראשון, ואני לא בהרכב. קיבלתי את זה בהפתעה גדולה. לאט-לאט הבנתי שאני לא הולך להיות שחקן הרכב ויש תכנון אחר לגביי. לא קיבלתי תשובה חד משמעית למה. במשך חצי עונה ניסיתי להרוויח את מקומי, למרות שלדעתי הייתי צריך לקבל אות חולצת ההרכב ואז אולי להוכיח שלא מגיע לי ולרדת לספסל, אבל זה לא קרה".

עידן שמש, שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
לא לזה הוא פילל. עידן שמש/ברני ארדוב

שמש המשיך לראות בעיקר ספסל, למרות שהקבוצה סבלה ממחסור בסקוררים. "יש מאמן והוא מחליט. אני מכבד את ההחלטה שלו אבל לא מסכים איתה. ציפו ממני להיות סוג של מכונה שברגע שלוחצים עליה היא תבקיע גולים והכל יהיה בסדר. קיבלתי אהבה מטורפת מהקהל וזה אחד הדברים הכי קשים בהחלטה שלי לעזוב. התביישתי שאני רוצה לעזוב מקום שכל כך אוהב אותי, וזה היה קשה. שוחחתי עם הצוות המקצועי, ניסיתי להילחם על המקום שלי בכל צורה והמשכתי להיות מקצוען וחיובי. בניגוד אולי לאחרים, היכולת שלי מונעת מאנרגיות. אני לא יכול לשחק עם עצבים. ברגע שאני עצבני אני לא טוב. הגעתי למצב שאיבדתי את החשק והשמחה, זה שבר אותי".

על מערכת היחסים עם זיו אריה: "היו לי כמה ריאיונות שכיבדתי את המערכת בצורה הכי אצילית שיש. בריאיון הספציפי האחרון שלי, הבעתי את חוסר שביעות הרצון שלי וזה לגיטימי, לא פגעתי במערכת ובאף אחד באופן אישי. אחרי זה הייתה שיחה ולא קיבלתי בצורה טובה את הביקורת כלפיי. לא הבנתי מאיפה היא נובעת. אני מאוכזב. אני חושב שהעובדה שלא שיחקתי פגעה בקבוצה. אני רואה מהצד את הקבוצה שאני אוהב לא מצליחה ואני רק רוצה לעזור. הייתי יכול לתרום".

אולי העובדה שהוא נכנס טוב מהספסל פגעה בו? "אני שומע מהרבה אנשים שלא כל כך מבינים כדורגל את הדעה הזו", הוא אומר. "להגיד שאני שחקן ספסל מצוין, זה לא מקצועי בעליל, זו לא דעה של אנשי כדורגל. אני חושב שהגיע לי לשחק. אני שחקן ספל מצוין כי אני שחקן טוב ואני עולה מהספסל טוב בגלל שיש לי את היכולת המנטלית לא לחשוב על רעשי רקע. "אני מאמין שהיו להפועל ירושלים יותר נקודות אם הייתי משחק. אני מאוד אוהב את הקבוצה ואני מאחל לעצמי לחזור בעתיד. הייתה תמורה למעבר שלי מצד אום אל פאחם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully