וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם מרמנטיני, רוקאביציה וספורי: באר שבע מגיעה אופטימית לנתניה

עודכן לאחרונה: 4.2.2022 / 18:15

בקבוצה מרוצים מההחלטה לחזק את הסגל עם הברזילאי שישדרג את שכרו ויצטרף לאימונים, ומקווים לברוח למכבי חיפה. לם שוקל מערך של שלושה בלמים, גלאבוב יפתח? (19:50, ספורט2)

מחזור 21הסתיים05/02/2022
הפועל באר שבע
    0
    • (57) אברהם
    מכבי נתניה
    תקציר: הפועל ירושלים - הפועל באר שבע 1:0/ספורט1

    הפועל באר שבע

    בהפועל באר שבע מרוצים מההחלטה של אלונה ברקת לצרף את גוסטבו מרמנטיני שייתן לרוני לוי עוד כלי לחלק הקדמי. מרמנטיני יזכה בהפועל באר שבע לחוזה משודרג ביחס לזה שהיה לו בהפועל חדרה, אם כי קפיצה מאוד משמעותית בשכרו יעשה רק בעונה הבאה במידה שהפועל באר שבע תרכוש את כרטיסו מהפועל חדרה. היום יצטרף השחקן לאימוני הקבוצה ויעתיק את מקום מגוריו לבאר שבע.

    בתוך כך מתכוננים בקבוצה למפגש מחר מול מכבי נתניה. אחרי שני ניצחונות חוץ בליגה על מכבי פתח תקווה והפועל ירושלים וכשהיא חוזרת מהפסד חוץ בגביע למכבי פתח תקווה השבוע, תרצה הפועל באר שבע לנצח מחר בטרנר ולפתוח פער ממכבי חיפה שתארח את מ.ס. אשדוד רק ביום שני. "מכבי נתניה הקשתה מאוד על מכבי חיפה ומכבי תל אביב", הזכיר אתמול רוני לוי. "אבל אנחנו מאוד מלוכדים ומאוד מרוכזים במשימה שלנו לבוא לעשות משחק טוב ולנצח".

    רוני לוי יקבל בחזרה להרכב את רמזי ספורי והלדר לופס שהיו מוצהבים בגביע. לעומתם יעדר חאתם עבד אלחמיד בגלל צהובים. מי שאמור לשוב להרכב הוא ניקיטה רוקאביציה שהיה פצוע במשחקים האחרונים.

    הרכב משוער: עומרי גלזר, דנילו אספרייה, מיגל ויטור, איתן טיבי, הלדר לופס, מריאנו באריירו, אנדרה מרטינס, רמזי ספורי, שגיב יחזקאל, יוג'ין אנסה, ניקיטה רוקאביציה.

    רמזי ספורי עם ניקיטה רוקאביציה שחקני הפועל באר שבע. הפועל באר שבע, אתר רשמי
    חוזר להרכב באר שבע. ספורי/אתר רשמי, הפועל באר שבע

    מכבי נתניה

    מכבי נתניה תסיים מחר את סדרת המשחקים מול שלוש הגדולות כאשר תתארח באצטדיון טרנר אצל הפועל באר שבע. נתניה סיימה את שני המשחקים האחרונים נגד מכבי תל אביב ומכבי חיפה בתוצאות תיקו, ובקבוצה מאמינים שאפשר לחזור עם נקודות גם ממשחק החוץ הקשה מול קבוצתו של רוני לוי.

    אמש, ממש על סף סגירת חלון ההעברות, הצליחו ראשי נתניה להחתים את החלוץ הגנאי, פטריק טוואמסי, שצפוי לנחות בשבוע הבא בישראל ולהצטרף רשמית לקבוצה. טוואמסי, שהיה שחקנה של האנובר 96 מהליגה השנייה בגרמניה, עדין לא נמצא בכושר משחק ובקבוצה יצטרכו להתאים לו תכנית אימונים מסודרת לפני שיוכל לשחק בצורה מסודרת ולעזור לקבוצה.

    בכל הנוגע למשחק מחר, המאמן בני לם יחסר שוב את הקשר פארפה גיאגון שטרם החלים לחלוטין מקרע קטן בשריר הירך האחורי. לם מתלבט לגבי ההרכב איתו יפתח, כאשר בניגוד למשחקים האחרונים הוא שוקל הפעם לחזור למערך של שלושה בלמים עם הבלם הבולגרי החדש פלאמן גלאבוב, שעשוי לפתוח לצידם של רז שלמה ועומרי גנדלמן.

    לם אמר לקראת המשחק: "הפועל באר שבע היא קבוצה שאני לא צריך להרחיב עליה. היו לנו שני משחקים נגדה ושניהם היו טובים מאוד. במשחק הראשון בליגה עם עשרה שחקנים סיימנו בתיקו ובמשחק השני בגביע, הפסדנו בדקה ה-120. עמדנו עם באר שבע בכבוד ונראינו לפרקים הרבה יותר טוב. אנחנו נבוא לבאר שבע כמו שמכבי נתניה הגיעה למשחקים מול מכבי תל אביב ומכבי חיפה וכל המשחקים האחרונים, אין סיבה שלא נבוא לשם וננצח את המשחק".

    הרכב משוער: דני עמוס, כרם ג'אבר, עומרי גנדלמן, רז שלמה, פלאמן גלאבוב, זלאטן שחוביץ', עדן קארצב, אביב אברהם, יובל אשכנזי, אמיר ברקוביץ', איגור זלטאנוביץ'.

    sheen-shitof

    עוד בוואלה!

    איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

    בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
    פלאמן גלאבוב, מכבי נתניה. ברני ארדוב
    עשוי לעלות בהרכב כחלק משינוי מערך. גלאבוב/ברני ארדוב

    טריוויה

    * 102 מפגשים היו עד היום בין הקבוצות בליגה הראשונה. מכבי נתניה ניצחה 38 פעמים, הפועל באר שבע 30 ועוד 34 משחקים הסתיימו בתיקו.

    * הפועל באר שבע לא הפסידה למכבי נתניה בשבעת המפגשים האחרונים (חמישה בליגה ושניים בגביע), מאז שגיא מלמד ומוטי ברשצקי סידרו ליהלומים 0:2 בטרנר באפריל 2019.

    * התיקו המאופס האחרון בין השתיים במסגרת של ליגה היה בווסרמיל, באוקטובר 1998, בליגה השנייה. מאז היו שערים בכל 37 המפגשים.

    * מכבי נתניה מגיעה אחרי שמונה משחקי ליגה ללא הפסד: שלושה ניצחונות של 0:1 ועוד חמש תוצאות תיקו.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: גל לייבוביץ'
    אצטדיון: טרנר
    קהל: 10959

    משחקי המחזור ה-21:

    שבת, 15:00: בני סכנין - הפועל תל אביב (ספורט4)
    שבת, 17:30: מכבי תל אביב - עירוני קרית שמונה (ספורט4)
    שבת, 18:00: מכבי פתח תקוה - הפועל ירושלים
    שבת, 19:50: הפועל באר שבע - מכבי נתניה (ספורט2)

    ראשון, 19:00: הפועל חדרה - הפועל חיפה
    ראשון, 20:15: בית"ר ירושלים - הפועל נוף הגליל (ספורט1)

    שני, 20:30: מכבי חיפה - מ.ס. אשדוד

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully