וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובאנוביץ' בסגל מכבי תל אביב: "לא מדמיין את עצמי לובש אדום"

4.2.2022 / 14:10

חלוץ הרכש עשוי לקבל דקות ראשונות מול קרית שמונה (שבת, 17:30, ספורט4), ובריאיון לאתר הרשמי מספר: "גאה לשחק תחת קרסטאיץ'". סה עדיין רחוק מכושר משחק. סגל חסר לאורחת

מחזור 21הסתיים05/02/2022
מכבי תל אביב
  • יובאנוביץ' (68)
0
    עירוני קרית שמונה
    תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 0:2 על מכבי יפו ברבע גמר הגביע הראשון/ספורט1

    מכבי תל אביב

    ג'ורג'ה יובאנוביץ' יהיה בסגל מכבי תל אביב כבר במשחק מחר מול עירוני קרית שמונה. המאמן מלאדן קרסטאיץ' שוקל להעלות אותו בהרכב, אם כי קיים חשש מסוים מכיוון שהחלוץ הגיע ישירות ממחנה האימונים של קבוצתו הסרבית באנטליה ובשבועות האחרונים הוא נטל חלק רק במשחקי ידידות. לעומת יובאנוביץ', הבלם ז'וזואה סה עדיין רחוק מכושר משחק אחרי שסיים פציעה ממושכת והוא לא צפוי להיכלל בסגל.

    לקראת המשחק, ערך יובאנוביץ' ריאיון ראשון לאתר הרשמי של הקבוצה. "אני מכיר את מכבי ואת ההיסטוריה שלה, אבל לפני שהגעתי דיברתי עם כמה אנשים מסרביה שעבדו פה, ששיחקו פה וכולם אמרו לי שזה המועדון הגדול בישראל, זה מועדון שנחשב כמו ריאל מדריד דיברתי עם דרקו אוברדוביץ' (מאמן הכושר של מכבי תל אביב בעבר, י.ט), והוא סיפר רק דברים טובים ואמר לי לא לחשוב פעמיים. המאמן התקשר אליי, אנשים מהמועדון התקשרו אליי, רציתי להגיע כי אני רוצה להילחם להחזיר את התואר למכבי תל אביב. מאוד מספק שהוא מאמן אותי, הוא איש טוב ומאמן טוב וכל הצוות שלו טוב מאוד".

    יובאנוביץ' הוסיף: "אני יודע שהיו בעבר מאמנים סרבים למכבי, היו להם תוצאות טובות והם זכו בתארים. אני מקווה שנעשה את זה שוב. אני לא אוהב לדבר על עצמי, אבל אני חלוץ שמשחק עבור הקבוצה, אחד שרוצה תוצאות ויודע איך להבקיע. המשחק הראשון במועדון הוא מיוחד מאוד. אני יודע כמה הקהל שלנו טוב ואני כבר לא יכול לחכות לפגוש אותם. בתור אחד שגדל בתור אוהד של פרטיזן בלגרד, אני לא יכול לדמיין את עצמי לובש אדום, אז זה מסתדר טוב".

    קרסטאיץ' יחזיר להרכב את מרבית השחקנים שלא פתחו בגביע המדינה מול מכבי יפו והוא מצפה לשיפור ביכולת אחרי שכעס מאוד על ההופעה של הקבוצה שלשום מול היריבה מליגה א'.

    בתוך כך, הודיעה פ.ס.וו איינדהובן שכצפוי, שעת המשחק מול מכבי תל אביב בהולנד ב-17 בחודש תוקדם. המשחק אמור היה להיפתח בשעה 21:00 אבל יוקדם לשעה 18:45 שעון ישראל, כך שקהל יוכל להגיע למשחק ולהיות בו עד הסיום. תפוסת האצטדיון עדיין עומדת על 33, בהתאם להגבלות הקורונה בהולנד, ולכן עדיין לא ברור אם יתאפשר לקהל חוץ להגיע למשחק.

    הרכב משוער: דניאל פרץ, אנדרה ז'ראלדש, עידן נחמיאס, מתן בלטקסה, אופיר דוידזאדה, דן גלזר, עדן שמיר, גבי קניקובסקי, דן ביטון, טל בן חיים, סטיפה פריצה.

    חלוץ מכבי תל אביב ג'ורג'ה יובאנוביץ'. באדיבות מכבי תל אביב, אתר רשמי
    יקבל דקות ראשונות? יובאנוביץ'/אתר רשמי, באדיבות מכבי תל אביב

    עירוני קרית שמונה

    הצפוניים יגיעו למפגש עם סגנית האלופה בסגל חסר במיוחד. סלובודן דראפיץ' יחסר את עאיד חבשי, עלא ג'אפר ומוחמד שכר בגלל הרחקות וכן את סמואל בראון הפצוע. בשל החיסורים איתי בן שבת הצעיר צפוי לקבל את המקום בהרכב כשגם ידין לוגסי ונדב נידם צפויים לקבל מקום ב-11. "אין ספק שבסגל חסר מאוד אבל נגיע כדי לנצח ולהשאיר לעצמנו סיכוי לפלייאוף העליון", אמר שחקן בקבוצה.

    הרכב משוער: זיגוס ברטקוס, גיא מזרחי, זיו מורגן, איתי בן שבת, ניר דרורי, יוליוס סקה, נדב נידם, רועי קהת, ידין לוגסי, איתמר שבירו, מורגן פרייר.

    sheen-shitof

    בדקו התאמה לטיפול

    פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

    בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
    שחקן עירוני קרית שמונה איתי בן שבת. מאור אלקסלסי
    צפוי לקבל את המקום בהרכב קרית שמונה. איתי בן שבת/מאור אלקסלסי

    טריוויה

    * מכבי תל אביב הפסידה לעירוני קרית שמונה רק פעם אחת ב-18 מפגשי הליגה האחרונים: 2:0 בחוץ בפלייאוף העליון בעונה שעברה.

    * ניצחון החוץ האחרון של קרית שמונה על מכבי תל אביב היה בנובמבר 2010, אז ברק בדש קבע 0:1.

    * שבעת משחקי החוץ האחרונים של קרית שמונה הניבו ארבעה ניצחונות לעומת שלושה הפסדים על האפס.

    * סלובודן דראפיץ' ניצח את מכבי תל אביב רק פעמיים כמאמן, והיו לו 18 ניסיונות. ניצחון החוץ היחיד היה עם בית"ר ירושלים - 2:4 באוקטובר 2015.

    משחקי המחזור ה-21:

    שבת, 15:00: בני סכנין - הפועל תל אביב (ספורט4)
    שבת, 17:30: מכבי תל אביב - עירוני קרית שמונה (ספורט4)
    שבת, 18:00: מכבי פתח תקוה - הפועל ירושלים
    שבת, 19:50: הפועל באר שבע - מכבי נתניה (ספורט2)

    ראשון, 19:00: הפועל חדרה - הפועל חיפה
    ראשון, 20:15: בית"ר ירושלים - הפועל נוף הגליל (ספורט1)

    שני, 20:30: מכבי חיפה - מ.ס. אשדוד

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      1
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully