וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שחרור מרמנטיני: מנחם קורצקי שוקל את עתידו בהפועל חדרה

השאלת הברזילאי להפועל באר שבע, בניגוד לדעת המאמן שגם לא זכה לצרף שחקן מחליף, עלולה להוביל לזעזוע. השחקנים והצוות ייפגשו עם אורן גולן

תקציר: הפועל תל אביב - הפועל חדרה 1:0/ספורט1

השאלתו של הקשר גוסטבו מרמנטיני להפועל באר שבע הכניסה את הפועל חדרה לסחרור גדול. שעה קלה לאחר המעבר, לוואלה! ספורט נודע שכעת המאמן מנחם קורצקי שוקל כעת את עתידו בקבוצה.

קורצקי היה נגד המהלך לשחרור הברזילאי והדברים קרו בניגוד לדעתו. בנוסף לכך, לא הגיע מחליף במקום מרמנטיני וכך חדרה נפגעה מקצועית לקראת מחזורי סיום העונה הסדירה והקרבות על כניסה לפלייאוף העליון.

מנחם קורצקי מאמן הפועל חדרה. שלומי גבאי
המאמן וגם השחקנים לא ציפו לדרמה כזו. קורצקי/שלומי גבאי

לא רק קורצקי מאוכזב מאוד מעזיבת מרמנטיני, אלא גם שחקני הקבוצה שזועמים על שחרורו של הברזילאי ומחר (שישי) צפויה להיערך פגישה בין השחקנים ואנשי הצוות המקצועי יחד עם היועץ המקצועי אורן גולן, שאמור להסביר את השיקולים והסיבות לשחרור מרמנטיני להפועל באר שבע רגע לפני סגירת החלון.

כזכור, רק השבוע פנו שחקני הפועל חדרה לגולן, בעקבות רצונו לקצץ את מענקי ההעפלה לפלייאוף, והפצירו בו לא לחזק את הקבוצה בלבד שהמענקים לא יקוצצו. הצדדים סיכמו ואמנם חדרה לא התחזקה, אך בקבוצה לא ציפו שרגע אחרי שיקצצו בגובה המענקים גם יעזוב אחד השחקנים המשמעותיים בסגל.

שחקן בקבוצה אמר הערב לוואלה! ספורט: "לא רק שלא הגיע רכש, אלא גם שחררו את אחד השחקנים המשמעותיים בסגל, ובנוסף קיצצו לנו את המענקים אם נעלה לפלייאוף העליון". כל זאת גם קורה שלושה ימים לפני שפועל חדרה תארח ביום ראשון את הפועל חיפה לקרב ישיר על הפלייאוף העליון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully