וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוסטבו מרמנטיני הושאל להפועל באר שבע

הברזילאי עבר תמורת 300 אלף שקל, בעסקה נכלל סעיף רכישה בקיץ בסך 500 אלף שקל. ניסיונה של הפועל ת"א לצרפו נדחה לאור הסירוב לקבל צ'ק דחוי. חדרה ניסתה לשכנעו להישאר, אך הבינה שעדיף לא להשאיר שחקן ממורמר. עסקת ג'סי שאמור היה להחליפו נפלה ברגע האחרון

תקציר ניצחונה של מכבי חיפה 0:2 על הפועל חדרה ברבע גמר הגביע הראשון/ספורט1

אחרי יום דרמטי בו הברזילאי של הפועל חדרה התנדנד בין הפועל תל אביב להפועל באר שבע, כחצי שעה לפני סגירת חלון ההעברות הגיעה ההודעה הרשמית: הוא עבר להפועל באר שבע.

בשעות הצהריים המוקדמות בחדרה עוד ניהלו מגעים כדי להעבירו להפועל תל אביב, אלא שניסיון של האדומים לשלם עבורו בצ'ק דחוי הוביל לפיצוץ, הפועל באר שבע נכנסה לתמונה ובמהרה הושג סיכום על צירופו - הוא הושאל לקבוצה של רוני לוי עד תום העונה עבור 300 אלף שקל, כאשר בעסקה נכלל סעיף רכישה בקיץ עבור 500 אלף שקל נוספים.

לאחר החתימה אמר מרמנטיני לאתר הרשמי של הפועל באר שבע: "אני מודה למועדון על האמון בי. להפועל באר שבע יש שאיפות גבוהות ומטרות חשובות ואעשה הכול כדי לעמוד בהן".

שחקן הפועל חדרה גוסטבו מרמנטיני. שלומי גבאי
עובר דרומה. מרמנטיני/שלומי גבאי

למעשה, המו"מ שניהלה הפועל תל אביב עם חדרה הוביל לכך שהפועל באר שבע העלתה את הצעתה עבור שאילת מרמנטיני ל-300 שקל, אולם נקודת המפנה הגיעה ברגע שבבירת הנגב היו מוכנים להוסיף אופציית רכישה תמורת חצי מיליון שקל. אז העסקה נפתחה מחדש, שכן בחדרה התעקשו על מכירה.

בחדרה ניסו לשכנע בשעות האחרונות את מרמנטיני להישאר, אך השחקן העביר מסר חד משמעי שהוא מעוניין לעבור. בסופו של דבר הבינו בחדרה שעדיף להם לשחרר את הברזילאי לבאר שבע מאשר להשאיר שחקן ממורמר בסגל. בעקבות עזיבתו של מרמנטיני קיוו בחדרה לצרף את הקשר אדווין ג'סי ששוחרר מבית"ר ירושלים והוא אמור היה להגיע כשחקן חופשי, אך העסקה נפלה ברגע האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully