וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הבטחנו הישארות בליגה ועכשיו נסתער על הכרטיס לפלייאוף העליון"

31.1.2022 / 10:18

הפועל חדרה ניצחה בבלומפילד את הפועל תל אביב, היועץ המקצועי אורן גולן סיפר בריאיון על קיצוץ המענקים, בקשת השחקנים שלא יגיע רכש וחשיבותו של קורצקי לקבוצה

תקציר: הפועל תל אביב - הפועל חדרה 1:0/ספורט1

הפועל חדרה השיגה אמש (ראשון) את אחד הניצחונות החשובים שלה העונה, כשגברה 0:1 על הפועל תל אביב בבלומפילד וכעת הקבוצה נמצאת חזק מאוד בתמונת הפלייאוף העליון. זה היה ניצחון ליגה שלישי ברציפות של חדרה, שנמצאת במומנטום מצוין וכבר בעוד יומיים תארח את מכבי חיפה למשחק הראשון מבין שניים ברבע גמר הגביע. כבר היום אומרים בחדרה שהאצטדיון בנתניה צפוי להיות מלא לחלוטין ברביעי, כך שמדובר בהכנסה משמעותית שתסייע למועדון.

המאמן מנחם קורצקי שוב זכה למחמאות מראשי המועדון, וכפי שכבר פורסם צפוי לקבל בקרוב מאוד הצעה לחוזה גם לעונה הבאה. קורצקי נאלץ להתמודד עם לא מעט קשיים כלכליים מהם סובל המועדון, אולם בכל זאת הצליח לסמן וי גדול על מטרת ההישארות בליגה וכעת הקבוצה לא מוותרת על העפלה לפלייאוף העליון.

מאמן הפועל חדרה מנחם קורצקי. שלומי גבאי
חוזה חדש יוצע לו בקרוב. מנחם קורצקי/שלומי גבאי

"אנחנו מאושרים, עשינו משחק טוב וניצחון חשוב", אמר הבוקר (שני) אורן גולן, היועץ המקצועי של המועדון, בשיחה עם וואלה! ספורט. "אני לא זוכר שהפועל תל אביב בעטה לשער שלנו, אולי פעם אחת. חייב לציין במיוחד את העבודה של הצוות, ההכנה למשחק העמידה של הקבוצה, ממש כיף גדול. אחרי ניצחון כזה, איך אומרים בוויז, אנחנו מחשבים מסלול מחדש ועכשיו יש מטרה והיא להגיע לפלייאוף העליון. אני יכול להגיד בוודאות ובפה מלא שאת המטרה העיקרית של הפועל חדרה, שלשמה אנחנו בונים קבוצה מדי שנה, כבר השגנו במחזור ה-20 - הבטחנו הישארות ומגיע שאפו גדול לשחקנים, לצוות ולכולם, זה קודם כל. אנחנו באמצע העונה וכבר הבטחנו עונה נוספת בליגה, עכשיו אנחנו נסתער על הכרטיס לפלייאוף. לא ננמיך ציפיות ונעשה הכל כדי להשיג את הכרטיס הזה. אני חושב שהמשחק הקרוב נגד הפועל חיפה יהיה צעד גדול עבור מי שתנצח בקרב על המקום לפלייאוף. מי שתנצח תהיה עם רגל חזק מאוד בתוך הפלייאוף ואני מקווה שאנחנו נעשה את זה".

גולן נשאל על חלקו של המאמן מנחם קורצקי בהצלחת הקבוצה: "תרומתו של מנחם אדירה, הוא עושה עבודה מדהימה. גם בעונה שעברה כשלקח אותנו במקום האחרון וסיימנו במקום השביעי וגם השנה, בשקט ובעבודה קשה, עם המון התלהבות ומסירות אין סופית של האיש המדהים הזה, אני ממש ממש מרוצה וכיף לנו שהוא איתנו. זה בהחלט מסוג המקרים ששני הצדדים מתאימים כמו כפפה ליד אחד של השני. גם האישיות שלו וגם החמימות והפשטות שלו כאדם וכמאמן, זה משהו שמאוד התחבר ל-DNA של המועדון שלנו. השידוך הזה הוא מאוד מוצלח והמגמה היא כמובן חיובית מאוד גם לעונה הבאה. כרגע האנרגיות של כולנו מופנות להשגת הכרטיס לפלייאוף וברגע שנשיג את הכרטיס, אז יום למחרת כבר נתחיל בהכנות לעונה הבאה. קודם נשיג את הכרטיס וכמובן שיש לנו גם את המטרות בגביע, עם המשחק ברבע הגמר ברביעי. אנחנו רוצים להיות פקטור גם במשחק הזה".

על שמחת הניצחון אמש העיבה התקרית בין שני המאמנים, קובי רפואה ומנחם קורצקי, ביניהם נרשמו במהלך המשחק חילופי דברים לא נעימים ולא ראויים שהמשיכו גם במנהרה ובחדרי ההלבשה. "אני לא חושב שיש מקום להתלהמות הזאת. שני המאמנים לא אוהבים להפסיד ושניהם אגב חברים טובים מחוץ למגרש", הבהיר גולן, "שני מאמנים מצויינים שהעלו את גובה הלהבות מעודף אמוציות והתרגשות ולקחו את זה למקומות קצת אישיים. צריך לשים את הדברים מאחור ולא לתת לזה במה".

שחקני הפועל חדרה חוגגים. דני מרון
לא יהיה רכש, לבקשתם. שחקני הפועל חדרה/דני מרון

לסיום, גולן התייחס שוב לעניין הקיצוץ במענקים שהובטחו לשחקנים ולצוות המקצועי והסביר את עמדת המועדון: "הפועל חדרה קודם כל רוצה לשמור על ספורטיביות ולהעפיל לפלייאוף העליון. המענקים שהיו בחוזי השחקנים היו גבוהים בהרבה מההכנסות הצפויות לנו אם נעפיל לפלייאוף. ישבנו ועשינו שיעורי בית ומצאנו לנכון שאם אנחנו נקזז לשחקנים חלק מהמענקים של העלייה לפלייאוף, אנחנו נוכל לעמוד בזה מבחינה כלכלית, לכבד אותם ולשלם את מה שמגיע. זאת שנה לא קלה להפועל חדרה בפן הכלכלי, לא רק לנו, לכולם, ולכן רצינו ליישר קו עם השחקנים. פניתי אליהם באופן אישי וביקשתי את עזרתם בהבנת המצב ובקיצוץ הבונוס על ההעפלה. לשמחתי הם מוכיחים לכולם שהספורטיביות היא מעל הכל. אני חייב להבהיר שכולם יקבלו בונוסים בסופו של דבר, רק שקיצצנו בגובה המענקים שישולמו והתאמנו את ציפיות השכר".

גולן גם הבהיר כיצד הקבוצה חשבה להתחזק במקביל לקיצוצים ומדוע ויתרה על האפשרות: "במסגרת השיחות על המענקים עם השחקנים, הסברתי להם שבכסף שנקצץ נוכל לצרף עוד שחקן או שניים לחיזוק הסגל, אך השחקנים פנו באופן חד משמעי וביקשו שלא נביא עוד רכש ונשאיר את הסגל הקיים, תוך הבטחה שהם יעשו הכל כדי לעמוד במטרות. נדמה לי שאתמול כולם קיבלו הוכחה לכך שהשחקנים הללו מסוגלים להפיק מעצמם את מה שנדרש כדי שנגיע לפלייאוף העליון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully