וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חדרה חוגגת: מנחם קורצקי צפוי לקבל הצעה לחוזה לעונה הבאה

המאמן סחט מחמאות בעקבות הניצחון על קרית שמונה. אחרי פיצוץ המו"מ עם ההונגרים והשער המצוין: פלקושצ'נקו צפוי להישאר עד תום העונה

תקציר: הפועל חדרה - עירוני קרית שמונה 0:2/ספורט1

הפועל חדרה רשמה אמש (שבת) את אחד הניצחונות הכי חשובים שלה העונה, לאחר שגברה 0:2 על הפועל קרית שמונה. חדרה שמתחילת העונה רוצה רק לברוח מהתחתית הבוערת, מדורגת כעת שישית, בתוך הפלייאוף העליון, כשהיא רחוקה 12 נקודות מהקו האדום.

המאמן מנחם קורצקי שוב קיבל מחמאות גדולות על בחירת ההרכב וניהול המשחק שלו, למרות הסגל החסר והיעדרותם של צמד הזרים הפצועים, סטיבן אלפרד ואיבאילו מרקוב. לוואלה! ספורט נודע שבעקבות שביעות הרצון הגדולה שיש במועדון מקורצקי, צפוי המאמן לקבל הצעת חוזה גם לעונה הבאה.

ההכנות של קורצקי וחדרה למשחק אמש התנהלו ביומיים האחרונים תחת אפשרות מעברו של הקשר מקסים פלקושצ'נקו להונגריה. בסופו של דבר וכפי שנכתב כאן לראשונה, פוצצו המגעים עם קבוצת גירמוט והקשר עלה אמש בהרכב ואף כבש שער נפלא בבעיטה חופשית מצוינת. נכון לעכשיו צפוי פלקושצ'נקו להישאר בחדרה עד סיום העונה, אלא אם יקרה משהו בלתי צפוי ותגיע עוד הצעה מאירופה עד סיום החלון. בחדרה לא יכולים לעמוד בדרכו של הקשר, שהתעקש עם הגעתו לקבוצה בהשאלה ממכבי חיפה להכניס סעיף שחרור לחוזהו, שמאפשר לו יציאה מיידית ובחינם, אם תגיע הצעה מחו"ל.

מאמן הפועל חדרה מנחם קורצקי. שלומי גבאי
זוכה לאמון. קורצקי/שלומי גבאי

"זה היה ניצחון מאוד מאוד חשוב", אמר הקשר תמיר גלזר בסיום. "אני חושב שמגיע כל הכבוד לשחקנים, נתנו את הלב והנשמה. מנחם והצוות שלו, דיברו איתנו כל השבוע על חשיבות המשחק הזה ואני שמח שעשינו את העבודה".

על השיפור ביכולת במשחקים האחרונים, ועל המטרה הקרובה של חדרה, הוסיף הקשר: "אני חושב שבתחילת הסיבוב השני עשינו משחקים טובים נגד מכבי חיפה והפועל באר שבע, אבל הפסדנו. אני חושב שמהמשחק נגד הפועל ירושלים לקחנו את עצמנו בידיים ושבמשחקים האחרונים חזרנו להיות הפועל חדרה החזקה והטובה. קודם כל אנחנו צריכים להבטיח את ההישארות, עוד לא עשינו את זה ולא הבטחנו ב-100 אחוז את ההישארות. נצטרך להסתכל על כל מטרה ומטרה כעת, אז קודם נבטיח את ההישארות ואז נדבר על פלייאוף".

עוד בוואלה!

פלקושצ'נקו כבש שער נפלא ובישל ב-0:2 של הפועל חדרה על קרית שמונה

לכתבה המלאה

משחקי המחזור הבא בליגת העל

הפועל ירושלים - הפועל באר שבע
מ.ס. אשדוד - מכבי תל אביב
הפועל נוף הגליל - מכבי פתח תקוה
הפועל חיפה - בית"ר ירושלים
הפועל תל אביב - הפועל חדרה
מכבי נתניה - מכבי חיפה
עירוני קרית שמונה - בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully