וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דולב חזיזה לא סובל משבר, צפוי לשוב לאימונים בעוד כ-10 ימים

31.1.2022 / 14:23

קשר מכבי חיפה עבר מספר בדיקות בכף רגלו ובסיומן לא אובחנה פגיעה בעצם, כך שהוא יזכה למנוחה וינסה לחזור בהדרגה. במקביל נמשך הניסיון להחתים את צ'יבוטה, נשקלת האפשרות להקפיא את סטריין

תקציר: מכבי נתניה - מכבי חיפה 1:1/ספורט1

1. ב-17 בינואר מכבי חיפה חגגה ניצחון על הפועל באר שבע שביסס אותה במקום הראשון עם פער של ארבע נקודות. שבועיים עברו, ולמרות שמעטים האמינו, הפער נמחק לחלוטין. אמש חיפה רשמה עוד משחק פושר וחילצה תיקו נוסף, 1:1 מול מכבי נתניה. "ברור שזו לא היכולת הטובה שלנו, אפילו לא קרוב", הודה שחקן בקבוצה. "יש רגעים כאלה שכלום לא הולך ואנחנו חייבים לצאת מזה במהירות, כדי שזה לא יגרום לנו לאבד עוד נקודות".

גם ברק בכר לא אהב את היכולת ולא היסס לומר זאת בסיום, אך בקבוצה מנסים להסתכל גם על חצי הכוס המלאה - הנקודה שהשאירה אותם במקום הראשון בזכות יחס שערים. "מנטלית היה חשוב מאוד להישאר בפסגה אחרי שני משחקים חלשים", אמרו בקבוצה. "חשוב לדעת לא להפסיד משחקים כאלה. בסוף לא היינו רחוקים הרבה מלנצח".

שחקני מכבי חיפה מאור לוי, בן שהר, רמי גרשון. ברני ארדוב
"יש רגעים שכלום לא הולך". שחקני חיפה/ברני ארדוב

2. אם נגד הפועל ירושלים בחיפה ספרו מורחקים הרי שאמש בקבוצה ספרו בעיקר פצועים. דולב חזיזה הגיע בלילה לבית החולים לצילום מחשש לשבר בכף רגלו, אחרי עבירה שספג במהלך המשחק, אולם לשמחת הירוקים הבדיקות חזרו תקינות ונשלל החשש שחזיזה סובל משבר או מפגיעה אחרת בעצם. חזיזה ינוח כעת כעשרה ימים והמשמעות היא שייעדר ממשחק הגביע נגד חדרה, מהמשחק נגד מ.ס. אשדוד בליגה וייתכן שגם מהמשחק בקרית שמונה ב-14 בפברואר, לקראתו ינסה לשוב לאמונים בהדרגה.

ללא כל קשר לחזיזה בקבוצה חיפשו שחקן כנף ובעקבות הפציעה והחשש ממנה גם הואצו השיחות להחתמת מאוויס צ'יבוטה. אם שחקן לודוגורץ לא יגיע, בחיפה ינסו לצרף שחקן כנף אחר. גם שמו של קני סייף עלה על הפרק, אך ההערכה היא שיהיה קשה לשחררו ממ.ס אשדוד ששאלה אותו עד סוף העונה מאנדרלכט. "נהיה חייבים לצרף שחקן כנף", אמרו במועדון. "אין קיצוני טבעי בקבוצה חוץ מחזיזה ואצילי, וכמו שזה נראה עכשיו, חזיזה ייעדר לתקופה לא מבוטלת".

כשבמכבי חיפה עוד חששו שחזיזה ייעדר חודשים ארוכים, גורמים הביעו זעם על השופט: "תפקידו לשמור על בריאות השחקנים, אבל שמואלביץ' נתן לשחקני נתניה לפגוע בחזיזה פעם אחר פעם, וכשהוא התרעם על הכניסות הוא קיבל כרטיס צהוב. התוצאה הסופית היא שחקן עם חשש לשבר".

מי שנפצע גם כן אתמול הוא צ'ארון שרי. החשש הוא שההולנדי נקע את הקרסול, ואם התרחיש הפסימי יתממש גם הוא ייעדר מכמה משחקים, מה שמעלה את מפלס הדאגה בקבוצה.

עוד לפני המשחק ריאן סטריין נפצע ובקבוצה צפויים לשחררו ואולי אף להקפיאו, אם יגיע זר נוסף במקומו. בקבוצה אף בדקו אפשרות לצרף את המגן הימני ג'ורדן איקוקו מלודוגורץ, אולם הבולגרים לא מוכנים לשחררו.

שחקני מכבי חיפה נטע לביא, דולב חזיזה. ברני ארדוב
מצבת הפצועים מתארכת, ומדאיגה. חזיזה אתמול/ברני ארדוב

3. בחיפה התעסקו אמש גם בתקרית בין מוחמד אבו פאני ובוגדן פלאניץ' לקהל של מכבי נתניה. לטענת אנשי חיפה, השניים ספגו יריקות מהאוהדים שישבו מעליהם ולפי עדויות ניסו להגיע לאותם אוהדים, כשרק מאבטחים מנעו זאת. אבו פאני אף התבקש על ידי המאבטחים והמשקיף לעזוב את המקום, אבל בחיפה התלוננו: "לא הגיוני ששחקנים יישבו ביציע ויירקו עליהם".

במחזור הליגה הקרוב תארח מכבי חיפה את מ.ס. אשדוד, כשעוד לפני כן תתארח אצל הפועל חדרה ביום רביעי הקרוב במסגרת רבע גמר הגביע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully