וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי רפואה זעם בסיום ההפסד: "זה אדום? הם קיללו את השופט"

מאמן הפועל תל אביב כעס על אנשי היריבה בתום ה-1:0 מול הפועל חדרה, שהיה הפסדו הראשון מאז שהצטרף: "לא מצאנו פיתרונות"

תקציר: הפועל תל אביב - הפועל חדרה 1:0/ספורט1

אכזבה בהפועל תל אביב. הקבוצה של קובי קפואה הגיעה הערב (ראשון) במומנטום נהדר למשחק מול הפועל חדרה אך הציגה משחק חלש מאוד והפסידה 1:0 בביתה לקבוצה של מנחם קורצקי. המארחת לא הצליחה להגיע לאף מצב וראתה את גוסטבו מרמנטיני מעניק לחדרה יתרון מוצדק (55), כאשר האדומים העצבניים לא הצליחו להגיב. בנוסף, רפואה הורחק בדקה ה-82 לאחר שלטענת השופט עידן לייבה יצא מהאזור הטכני.

מבחינת חדרה, היא משיגה ניצחון חוץ ראשון אי פעם על הפועל תל אביב בליגה הבכירה, וסופרת כבר ארבעה ניצחונות רצופים בכל המסגרות, ושלישי ברציפות בליגה. הניצחון המפתיע העלה את החבורה של קורצקי למקום השישי, בעוד המארחת נותרה רביעית.

מאמן הפועל תל אביב קובי רפואה. דני מרון
הפסד ראשון כמאמן הפועל תל אביב. רפואה/דני מרון

מאמן הפועל תל אביב קובי רפואה התייחס לתקרית עם אנשי היריבה: "אם היית שומעת את הספסל של חדרה, איזה קללות לעבר השופט, לא אתייחס לזה יותר. נדבר על המשחק עצמו, לא מצאנו פתרונות למשחק ההגנה של חדרה, ניסינו מהצדדים אבל לא עשינו נכון, לא מגיע לנו יותר מזה".

רפואה המשיך: "לא אתייחס לקבוצה השנייה, מה שמעניין זה המשחק, לא היינו טובים והגיע לנו להפסיד. בגלל שיצאתי מאזור טכני זה כרטיס אדום, מה איתם?". על המשחק עצמו אמר: "ידענו שיהיה משחק קשה מול קבוצה הגנתית מאוד, עבדנו כל הזמן דרך הצדדים באימונים, זה לא בא לידי ביטוי היום. קבלת החלטות לא טובה, הנענו לאט לא הגענו למצבים. לא הופענו למשחק, שום דבר ממה שרגילים לעשות ועובדים על הדברים, זה מאוד מאכזב. יש זמן להתאושש למשחק הבא".

עוד בוואלה! ספורט

הפסד בכורה להפועל תל אביב תחת קובי רפואה, 1:0 מול הפועל חדרה

לכתבה המלאה
מאמן הפועל חדרה מנחם קורצקי. דני מרון
"המטרות השתנו". קורצקי/דני מרון

מאמן הפועל חדרה מנחם קורצקי: "באתי לדבר אל קובי, הוא לא רצה להקשיב, אמרתי ללייבה לא להרחיק אותו, שזה מיותר, וקובי לקח את זה לכיוון אחר, ניסיתו להסביר לו שיירגע, שיהיה בריא". על הניצחון אמר קורצקי: "ניצחון מאוד חשוב מול קבוצה מצוינת, מותר לנו לחגוג. אני שמח מאוד, זה משחק שלישי שאנו משחקים כמעט עם אותו הרכב, זה היה חסר כל העונה, רואים עכשיו את חדרה האמיתית. במשחקים הבאים נשים גם את הגול השני והשלישי כי אי אפשר להסתמך על שער אחד. מאושר בשביל השחקנים, זה מגיע להם".

על המטרות של הקבוצה לאחר התוצאות האחרונות: "כמובן שעכשיו המטרות השתנו, אחרי ניצחון כזה ביכולת כזו. אין ווינר כמו אורן גולן, הוא הראשון שירצה שחדרה תהיה במקום הכי גבוה, הוא כינס אותנו וביקש לקצץ במענקי העלייה לפלייאוף העליון כדי לדאוג למועדון בראש שקט, כולם הסכימו פה אחד. מקווה שנמשיך לשחק ככה".

במחזור הבא בליגת העל תצא הפועל תל אביב למשחק חוץ מול בני סכנין, בעוד הפועל חדרה תארח את הפועל חיפה. לפני כן, יפגשו השחקנים של מנחם קורצקי את מכבי חיפה במסגרת רבע גמר גביע המדינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully