וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באוסטרליה לקחו קרדיט על התחסנות דג'וקוביץ', אך אולי עשו לו עוול

לאחר שנודע כי הטניסאי יתחסן, שר הבריאות במדינה אמר: "אם עודדנו אותו, נהדר". הפרקליטות בסרביה טוענת אחרי חקירה: הוא לא זייף מסמכים, בדיקות הקורונה שהציג היו קבילות

אפילו שאליפות אוסטרליה הסתיימה כבר ביום ראשון האחרון, סוגיית הגירוש של נובאק דג'וקוביץ' מהמדינה המארחת ואי השתתפותו של הטניסאי המוביל בדירוג העולמי באותה תחרות ממשיכים להעסיק את העולם כולו. כידוע, אתמול (רביעי) נודע כי דג'וקוביץ' צפוי להתחסן בעקבות הזכייה של יריבו הגדול רפאל נדאל בגרנד סלאם המדובר, ובאוסטרליה מיהרו לזקוף לעצמם את הקרדיט על כך.

שר הבריאות האוסטרלי גרג האנט, שהשפיע רבות על החלטת שר העלייה אלכס הוק להפעיל את סמכותו על מנת לגרש את דג'וקוביץ' מהמדינה, התארח בתכנית טלוויזיה מקומית והתייחס לחדשות בנוגע למדורג 1 בסבב ה-ATP: "אני שמח כשכולם מתחסנים בכל מקום. אם תרמנו להחלטה ועודדנו את נובאק לעשות זאת, זה נהדר. אני חושב שזה ידרבן הרבה אנשים שהיו סקפטיים בנוגע לחיסון. זה יהיה ניצחון אמיתי. אני ממליץ לכולם להתחסן, זה יעזור לנו לנצח את המגפה. אני לא יכול לטעון שנובאק מתחסן בגללי, אבל אם עזרנו לו לשנות את דעתו, כולנו שמחים".

נובאק דג'וקוביץ' בשדה התעופה של מלבורן, בדרכו לעזוב את אוסטרליה. רויטרס
גורש שלא בצדק? דג'וקוביץ' בשדה התעופה במלבורן/רויטרס

במקביל, לפי הממצאים החדשים בחקירת משרד התובע בסרביה, ייתכן שלדג'וקוביץ' נעשה עוול בגירושו מאוסטרליה. כזכור, במדינה שאירחה את הגרנד סלאם השאימו את הטניסאי בזיוף מסמכים, לאחר שזה טען כי הוא נמצא חיובי לקורונה במהלך חודש דצמבר ואז יצא שלילי כמה ימים אחר כך, כאשר הבדיקות שנערכו לאחר מכן ב"דר שפיגל" הגרמני וב-BBC מצאו כי אכן הייתה אי התאמה במספרים הסידוריים של הבדיקות אותן הציג השחקן.

עוד בוואלה!

מחבר הביוגרפיה של דג'וקוביץ' טוען: הוא החליט להתחסן

לכתבה המלאה

אלא שעל פי פרקליטות בלגרד, אשר חקרה את הטענות לזיוף, כוחן של הבדיקות שהציג דג'וקוביץ' יפה. בהודעת הפרקליטות נמסר: "לאחר שנבחנו בדיקות הקורונה שביצע נובאק דג'וקוביץ', נקבע כי הוא אכן נבדק מספר פעמים ויש אישורים שהבדיקות תקפות. הפרקליטות קיבלה החלטה לדחות את הדו"ח הפלילי, המעשה המדווח אינו פלילי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully