וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דג'וקוביץ' התקבל כגיבור בבלגרד: "הרבה לא תמכו בו כי הם מפחדים ממנו"

עודכן לאחרונה: 17.1.2022 / 17:41

מאות מעריצים ואנשי תקשורת חיכו לטניסאי בשדה התעופה, לאיוביץ' החזיק דגל תמיכה "תאהבו את זה או לא, הוא הגדול מכולם", ג'רה: "זה נורא, קטסטרופה", קצמאנוביץ': "רוצים לגרום לו להתגאות, הוא עשה כל כך הרבה בשבילנו"

נובאק דג'וקוביץ' מגורש מאוסטרליה/מתוך טוויטר

נובאק דג'וקוביץ' נחת היום (שני) אחר הצהריים בבלגרד אחרי עצירה קצרה בדובאי בדרך ממלבורן. הטניסאי הטוב בעולם, שגורש מאוסטרליה, ישהה בימים הקרובים בבירת סרביה והתקבל על ידי אוהדים רבים שצעקו לו "אתה האלוף שלנו, נובאק" ו"אנחנו אוהבים אותך נולה".

אלק דרקו, חבר בקהילה הסרבית באוסטרליה, אמר: "מי שיזכה בטורניר עכשיו לא נחשב". בשדה התעופה בבלגרד אמר מרקו סטרוגלוביץ' בן ה-60: "אני חושב שהוא נכנס להיסטוריה כגיבור, כאדם וכלוחם נגד הרשע שנקרא קרקס הקורונה".

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי בבלגרד. רויטרס
חזר לסרביה. דג'וקוביץ'/רויטרס
מעריצים של נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. רויטרס
מעריצים של דג'וקוביץ' מחכים בשדה התעופה/רויטרס
מעריצים של נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. רויטרס
המעריצים/רויטרס
דושאן לאיוביץ' טניסאי סרבי במחווה לבן ארצו נובאק דג'וקוביץ'. מתוך אינסטגרם, אתר רשמי
לאיוביץ' עם מחווה לדג'וקוביץ'/אתר רשמי, מתוך אינסטגרם

גם באוסטרליה ממשיכים להתעסק בהיעדרותו של נובאק דג'וקוביץ'. בן ארצו דושאן לאיוביץ' (39 בעולם) ניצח את מרטון פוצ'וביץ' ההונגרי (35) בחמש מערכות והחזיק את דגל סרביה עם הכיתוב "תאהבו את זה או לא, הוא הגדול בכל הזמנים" עם תמונה של דג'וקוביץ'. לאיוביץ' עצמו אמר: "אני חושב שהתייחסו אליו בצורה לא הוגנת, ההחלטה עצמה איומה וגם הסיבה שהם לקחו אותה היא איומה. זו לא הדרך הנכונה. כשאני מדבר עם שחקנים בחדר ההלבשה, התמיכה בנובאק היא גדולה. אולי לא ברשתות החברתיות, אבל בחדר ההלבשה כן. אולי לא מספיק גדולה, אני לא יודע למה. הרבה שחקנים מהצמרת לא תמכו בו, אולי כי הם יודעים שנובאק הוא הפייבוריט לזכות בתואר ועכשיו תהיה להם משוכה אחת פחות".

גם מיומיר קצמאנוביץ' הסרבי, שניצח, הקדיש את הניצחון לדג'וקוביץ': "כל הדברים שקרו לנובאק בימים האחרונים השפיעו על כולנו, הסרבים. ברור שאני מאוכזב מההחלטה של הרשויות באוסטרליה. אני חושב שהטניס הפסיד הרבה באירוע הזה באוסטרליה, כי החיסרון של הטניסאי הכי טוב בעולם הוא הפסד לספורט, לצופים ולכולם. חוץ מזה שנובאק הוא השחקן הכי טוב בעולם, אלוף הטורניר תשע פעמים, ציפיתי לשחק נגדו בסיבוב הראשון. לרוע המזל זה לא קרה. אנחנו נחושים מאוד להחזיר על הכול באיזושהי צורה, לגרום לנובאק להתגאות. הוא עשה כל כך הרבה בשבילנו, היה קשה לראות את כל מה שהוא עבר".

לסלו ג'רה, שהפסיד לדניס שפובאלוב בארבע מערכות, אמר: "ההרגשה כאן שונה בלי נובאק. שלחתי לו הודעה ואמרתי לו שאני מצטער על מה שקרה. אני לא קולט את זה, החוקים שלהם הם שאתה יכול להיכנס למדינה עם החרגה והם לא עומדים בחוקים של עצמה, זה נורא, קטסטרופה. לא כל השחקנים תומכים בנובאק. אישית, אני מרגיש שהוא יהיה חזק יותר אחרי זה. זו המנטליות שלנו, כשאנחנו נופלים או כשמתייחסים אלינו בצורה לא מוצדקת, זה נותן לנו דלק ומוטיבציה, במיוחד לו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully