וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחבר הביוגרפיה של דג'וקוביץ' טוען: הוא החליט להתחסן

הזכייה של נדאל בגרנד סלאם 21 "שברה" את הסרבי, שלא מעוניין לפספס גם את הרולאן גארוס: "הגמר במלבורן תרם לכך, אין שאלה"

הזכייה של רפאל נדאל באליפות אוסטרליה ובגרנד סלאם מספר 21 הביאה את נובאק דג'וקוביץ' להחלטה: המדורג 1 בעולם מבין שיריבו הגדול מספרד עשוי להגדיל את הפער בתארי מייג'ור אם יזכה גם ברולאן גארוס, ולכן "נולה" יתחסן בפני נגיף הקורונה כדי שהשתתפותו בטורניר היוקרתי בצרפת לא תימנע ממנו כפי קרה במלבורן.

מי שגילה את ההחלטה של דג'וקוביץ' הוא מחבר הביוגרפיה של הטניסאי, דניאל מוקש, שהופיע בטלוויזיה האוסטרית ואמר: "לפי מה ששמעתי מהסביבה שלו, אני חושב שהוא יתחסן. אולי הגמר במלבורן גם תרם לכך. הזכייה ה-21 של נדאל מדרבנת אותו, אין שאלה לגבי זה".

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי עם רפאל נדאל. רויטרס
יתחסן כדי להתחרות ברולאן גארוס. דג'וקוביץ' עם נדאל/רויטרס

כזכור, דג'וקוביץ' אפילו לא קיבל את ההזדמנות למנוע מנדאל לעקוף אותו במרוץ לשיא כל הזמנים בזכיות בתארי גרנד סלאם, שכן הוא גורש מאוסטרליה בשל סירובו להתחסן. הטניסאי הסרבי ידוע אולי כגדול מתנגדי החיסונים בעולם הספורט, אבל כעת עושה רושם שהוא יעמיד את מטרותיו המקצועיות לפני תפיסותיו בנוגע לחיסון כדי לעצור את הבריחה של נדאל במרוץ המשולש בינם לבין רוג'ר פדרר.

שינוי העמדה של דג'וקוביץ' מגיע גם לאור עדכון נהלי החיסונים בצרפת. במדינה המארחת את הרולאן גארוס קבעו כי החל מה-15 בפברואר, מי שלא התחסן חייב להציג הוכחה שהוא נמצא חיובי לקורונה בארבעת החודשים האחרונים אם ברצונו להיכנס לצרפת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully