וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המנהלת קנסה את הפועל תל אביב והפועל חדרה בעקבות העימות

31.1.2022 / 15:51

יו"ר המנהלת שיגר מכתב אל שתי הקבוצות וקיזז להן מתשלומי זכויות השידור בשל העימות בין קובי רפואה למנחם קורצקי

תקציר: הפועל תל אביב - הפועל חדרה 1:0/ספורט1

מנהלת הליגה הודיעה היום (שני) כי היא קונסת את הפועל תל אביב והפועל חדרה בשל העימות בין המאמנים קובי רפואה ומנחם קורצקי במהלך המשחק ביניהן אתמול. כל אחת מהקבוצות נענשה בקיזוז תשלום של 5,000 שקל מתשלומי זכויות השידור המגיעים לה.

"במשחק שנערך אמש התפרעו מאמני שתי הקבוצות והתבטאו אחד כלפי השני באמצעות איומים, תנועות ידיים ומחוות אשר אינן שייכות למגרשי הכדורגל", כתב יו"ר המנהלת ארז כלפון, "ההתנהלות אשר תוארה לעיל, אשר קיבלה חשיפה אף בכלי התקשורת, גורמת לנזקים קשים לתדמית הענף - הן באופן ישיר עקב הצגת הכדורגל כזירת אלימות והתלהמות והן על דרך של הלהטת הרוחות במגרש אשר גורמת למשפחות, ילדים ובני נוער להדיר רגליהם מהמגרשים".

במהלך הניצחון של חדרה 0:1 בבלומפילד על הפועל תל אביב, השניים התעמתו מילולית והאירוע הגיע לשיא כאשר מצלמות הטלוויזיה תיעדו את המתרחש ובכך שוב נרשמה פגיעה במותג ובכבוד הכדורגל הישראלי. כזכור, יו"ר המנהלת, ארז כלפון, שיגר למועדוני שתי הליגות הבכירות מכתב מיד אחרי האירועים האלימים והקשים במשחק בין הפועל ראשון לציון לאדומים אשדוד ובו הבהיר כי לא תהיה סובלנות להתנהגות בלתי הולמת של בעלי תפקידים ושמועדונים ייקנסו בשל כך.

קובי רפואה מורחק. ספורט1, אתר רשמי
הורחק וגם ייקנס. קובי רפואה נגד הפועל חדרה/אתר רשמי, ספורט1
קובי רפואה אחרי שהורחק מול מנחם קורצקי. ספורט1, אתר רשמי
קורצקי לא נשאר חייב והעימות נמשך גם כאשר מאמן הפועל תל אביב עלה ליציע/אתר רשמי, ספורט1

למנהלת הליגות אמנם אין את הזכות לשפוט את בעלי התפקידים בכדורגל הישראלי מאחר שבית הדין אינו כפוף אליה, אלא שייך להתאחדות, אולם למנהלת יש את היכולת לקנוס את המועדונים בסעיפים שונים ועל כן השניים ייקנסו. יש לציין שהקנסות יושתו על המועדונים עצמם והם אלו שיחליטו אם המאמנים הם שיישאו בקנס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully