וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבר בחלון הזה? מכבי תל אביב מתכננת מהלך לצירוף מוחמד כנעאן

31.1.2022 / 12:00

יצחקי נחוש לצרף את הקשר בן ה-22 ובקבוצה עשויים לפנות רשמית לאשדוד תוך 48 שעות. בן זקן מתכנן למכור אותו לחו"ל, אבל עשוי לשנות את התוכנית אם יקבל הצעה שנעה סביב 3 מיליון יורו. הצהובים שמו עין גם על עוז בילו, זוהר זסנו וננאד צבטקוביץ'

תקציר: מ.ס. אשדוד - מכבי תל אביב 3:1/ספורט1

מכבי תל אביב עשויה להגיש כבר בחלון הזה הצעה לרכוש את חמודי כנעאן ממ.ס. אשדוד. ארבעה ימים נותרו לסגירת החלון ולמרות שלא מדובר בהרבה זמן, במכבי תל אביב עשויים לפנות רשמית למ.ס. אשדוד בתוך 48 שעות במטרה לרכוש את כנעאן.

באשדוד עדיין לא נקבו במחיר עבור הקשר המוכשר שלהם, אבל ידוע שג'קי בן זקן מדבר על סכומים שינועו סביב 3 מיליון יורו. במועדון העריכו שהמסלול של כנעאן יהיה לחו"ל, אבל הצעה גבוהה מקבוצה בארץ יכולה לשנות את התוכנית.

מוחמד כנעאן, קשר מ.ס. אשדוד, מול קשר בני סכנין בירם כיאל. מאור אלקסלסי
יצחקי רוצה אותו עכשיו או בקיץ. מוחמד כנעאן/מאור אלקסלסי

במידה שמכבי תל אביב תוותר לבסוף על הצעה בחלון הזה ותסתפק בזר או שניים שאמורים להצטרף ברגע האחרון, השם של חמודי כנעאן ימשיך להיות בראש רשימת שחקני הרכש שרוצה ברק יצחקי במכבי תל אביב. שחקנים נוספים שמעניינים את מכבי תל אביב מאשדוד הם עוז בילו, זוהר זסנו וגם הבלם הסרבי ננאד צבטקוביץ', אך כאמור כנעאן נמצא בטופ מבחינת ראשי הצוות המקצועי המורחב של מכבי תל אביב.

כנעאן שכבש את השער לזכות מ.ס. אשדוד בשבת מול מכבי תל אביב נפצע במחצית השנייה בשריר רגלו והוא בספק למחזור הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully