וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתווה ז'וזואה: שחרור פטרוצ'י ומעבר של הפורטוגלי בחינם להפועל באר שבע

31.1.2022 / 12:47

הפועל באר שבע לא פוסלת את האפשרות לקאמבק של הקשר, אבל המהלך יתממש רק בתנאי שהאיטלקי שהוצע לקבוצות בישראל יעזוב, ולגיה ורשה תסכים לשחרר את ז'וזואה ללא תמורה. נכון לעכשיו הפולנים דורשים 400 אלף יורו עבורו, סכום שאלונה ברקת לא תסכים לשלם

תקציר: לגיה ורשה - נאפולי 4:1/ספורט1

בהפועל באר שבע לא פוסלים את צירופו של ז'וזואה, למרות היסטוריית האירועים של הפורטוגלי במועדון. על מנת שעסקה כזו תצא לפועל בימים שנותרו לסגירת החלון, הפועל באר שבע צריכה למצוא קבוצה שתקלוט את דוידה פטרוצ'י ולגרום ללגיה ורשה לוותר על כסף תמורת הפורטוגלי.

פטרוצ'י הוצע הבוקר לכמה קבוצות בארץ להן יש מקום לזר. בין היתר קיבלה מ.ס. אשדוד הצעה לקלוט את הקשר והבטיחה תשובה בהמשך היום. במקביל לא רוצים בהפועל באר שבע לשלם עבור השחקן ללגיה ורשה וכרגע הקבוצה הפולנית עדיין רוצה עבורו כ-400 אלף יורו, סכום שאלונה ברקת לא תסכים לשלם.

ז'וזואה, קשר לגיה ורשה. Francesco Pecoraro, GettyImages
הקאמבק בדרך? ז'וזואה/GettyImages, Francesco Pecoraro

מי שהציע את ז'וזואה הוא סוכנו שמייצג גם את מיגל ויטור ואנדרה מרטינס. האחרון שהגיע לקבוצה לפני כשבועיים שיחק עם ז'וזואה בלגיה ורשה והעיד בפני אנשי הפועל באר שבע שבכל החודשים שלהם יחד במועדון, לא נרשמה שום תקרית משמעתית הקשורה לשחקן ולשחקנים בקבוצה. אוהדים רבים של הפועל באר שבע מפעילים לחץ מהבוקר להחזרתו וכאמור במועדון לא פוסלים זאת על אף כל מה שאירע בעונה שעברה איתו. בהפועל באר שבע מעריכים שסגל השחקנים הנוכחי של הקבוצה ובתוכו ותיקים רבים עם מעמד, לא יאפשרו לז'וזואה להתנהג כפי שהתנהג בעבר.

בהפועל באר שבע נותנים לסוכנו של ז'וזואה את הקרדיט לטפל בנושא השחרור מול לגיה ורשה ורק אם הוא ישוחרר ללא תמורה, יהיה כאמור על מה לדבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully