וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאל עבדה חשש להתראיין, ג'ו הארט מסר בשמו: "רגע מיוחד עבורו"

גיבור הניצחון של סלטיק זכה לשבחים בסקוטלנד: "יש לו הרגל נפלא להבקיע שערים מאוחרים". ביטון שוב הורחק וייעדר ממשחק העונה, אך זכה להגנה מהמאמן

קליפ סיכום השבוע בספורט/ספורט1

ריינג'רס החלה את המחזור ה-24 בסקוטלנד עם 3:3 מפתיע מול רוס קאונטי מהתחתית, ומי שניצלה זאת היטב כדי לפתוח את מאבק האליפות היא סלטיק - שלקחה את שלוש הנקודות רק בתום דרמה גדולה. ניר ביטון, עם סרט הקפטן על זרועו, הורחק והותיר את הקבוצה בעשרה שחקנים אחרי 81 דקות מאופסות, אבל בתוך תוספת הזמן הגיע ליאל עבדה שקבע 0:1 וצימק את הפער מהמקום הראשון לשתי נקודות בלבד - וכל זאת לקראת משחק העונה שייערך נגד ריינג'רס ביום רביעי.

ליאל עבדה, שחקן סלטיק. Mark Runnacles, GettyImages
"רגע מיוחד". ג'ו הארט התייצב מול המצלמות במקום עבדה/GettyImages, Mark Runnacles

"עבדה צעיר ולפעמים הוא יכול לתסכל, אבל יש לו הרגל נפלא להבקיע שערים מאוחרים", צייץ כוכב העבר וכיום מבכירי הפרשנים בסקוטלנד, כריס סאטון. עבור עבדה היה זה שער שביעי העונה בליגה ב-22 הופעות ובסך הכל לשחקן הכנף בן ה-20 יש מעורבות ב-20 שערים העונה בכל המסגרות, בזכות 12 שערים ועוד שמונה בישולים.

גם כוכב העבר הבולגרי סטיליאן פטרוב שיבח את עבדה: "הוא היה מצוין, הראה שהוא השחקן שיכול לייצר מצבים וגם לסיים אותם. לסיים ככה מול השער בעשרה שחקנים ובכזה לחץ...סלטיק חיכתה להזדמנות וניצל אותה השחקן שהיה היום הטוב מכולם".

לאחר המשחק רצתה התקשורת המקומית לראיין את עבדה, גיבור הניצחון, אך הישראלי חשש להתראיין בשידור חי ומכיוון שלא הרגיש בטוח בשליטתו בשפה האנגלית, וזכה לסיוע מהשוער ג'ו הארט: "בשם ליאל, שלא הרגיש בנוח להתראיין, הוא רוצה להודות לכולם. זה היה רגע מיוחד עבורו להבקיע שער גדול בדקה האחרונה, אבל זה רק רגע גדול בדרך ארוכה שלפנינו", הבהיר השוער.

ניר ביטון, שחקן סלטיק מורחק. Mark Runnacles, GettyImages
יחסר במשחק העונה נגד ריינג'רס. ביטון/GettyImages, Mark Runnacles

מי שייעדר מהמשחק נגד ריינג'רס הוא ניר ביטון שספג כרטיס צהוב שני ואדום על ניסיונו לעצור מתפרצת אחרי איבוד כדור של המגן גרג טיילור. הישראלי הורחק שש פעמים וספג 35 כרטיסים צהובים מאז הגיע לסלטיק ב-2013, אולם המאמן אנג' פוסטקוגלו יצא להגנתו: "זה קל לבקר את ניר מהמקומות הנוחים שלכם ביציע, אבל על כר הדשא המצב שונה. 'נירו' היה מעולה ונתן את הכול, הוא בחור מאוד מחוייב ואני לא רואה שום דבר שמצביע על כך שהוא לא ממושמע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully