וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האסיפה של קרסטאיץ', בעיית החיזוק של מכבי תל אביב והאכזבה מגררו

30.1.2022 / 6:30

מאמן מכבי תל אביב קיבל מחמאות אחרי שסייע לשחקנים לחזור מפיגור באשדוד למרות שבהפסקה "כולם צעקו והשתוללו", השחקנים שמחו בשביל בן חיים, אבל הבעיות של הצהובים נותרו בעינן: הרכש ממשיך להתעכב ("כסף זו הבעיה האחרונה"), הפנמי לא מוכן להתיישר

תקציר: מ.ס. אשדוד - מכבי תל אביב 3:1/ספורט1

שחקנים במכבי תל אביב פירגנו אמש בתום הניצחון על מ.ס. אשדוד למאמן הקבוצה מלאדן קרסטאיץ' על האופן בו שמר עליהם בהפסקת המשחק וידע להחזיר אותם למחצית השנייה באיצטדיון הי"א. "האווירה היתה רעה מאוד כשירדנו להפסקה", סיפר אחד משחקני מכבי תל אביב אמש. "כולם צעקו, כולם השתוללו, כולם היו עצבניים. בקלות אפשר היה לאבד את הראש אחרי המחצית הראשונה ממנה ירדנו בפיגור. אבל המאמן התנהג בצורה בוגרת ודיבר בשקט. אמר שאנחנו יותר טובים ושאם נמשיך לשחק כמו במחצית הראשונה, ננצח את המשחק. זו היתה האסיפה הכי טובה של קרסטאיץ' מאז שהוא הגיע. הגישה שלו בהפסקה ניצחה את המשחק".

חמישה ימים נותרו לסיום חלון ההעברות ובמכבי תל אביב כבר מתחילים לדבר על זה שלא בטוח שיגיעו שחקני חיזוק. "אין בעיית כסף. חד משמעית זה לא העניין", הבהירו אמש במכבי תל אביב. "אם לא יהיו שחקנים חדשים זה או כי מי שאנחנו רוצים לא רוצה לבוא או כי מי שרוצה לבוא לא מספיק טוב כדי להחליף את מי שנמצא. כסף זו הבעיה האחרונה".

מלאדן קרסטאיץ', מאמן מכבי תל אביב. לירון מולדובן
אחראי לרגע ששינה את המשחק עבור מכבי תל אביב. קרסטאיץ'/לירון מולדובן

למרות שלא נותר עוד זמן רב, עדיין מקווים במכבי תל אביב לצירוף שחקן התקפה אחד לפחות כאשר כעת נראה שמי שישלם את המחיר ויצטרך לעבור בהשאלה לקבוצה אחרת הוא אדוארדו גררו וזאת כדי לפנות מקום לזר. גררו היה אמור לפתוח אתמול באשדוד, אבל עבירת משמעת שעשה בלילה שבין חמישי לשישי כשיצא לבלות במועדון בבאר שבע, היא זו שהובילה להחלטה להשעות אותו מהמשחק אתמול ולהעמיד אותו לוועדת משמעת. המנהל המקצועי ברק יצחקי שוחח עם החלוץ הפנמי והוכיח אותו על הבילוי הלילי כשלמחרת יש למכבי תל אביב אימון וכעת במידה שמכבי תל אביב תמצא שחקן התקפה ראוי עד יום חמישי, גררו יהיה קרוב לוודאי זה שיושאל לקבוצה אחרת בארץ. "גררו קיבל את כל תשומת הלב שאפשר לתת", העיד אמש גורם במכבי תל אביב. "ברור לנו שהוא בחור צעיר וברור לנו שצריך גם להבין אותו, אבל איך אפשר לסמוך על שחקן אם הוא לא שומר על קודים מאוד ברורים של ספורטאי בקבוצת כדורגל?".

השחקנים בקבוצה שמחו אמש במיוחד עבור טל בן חיים שכבש את שער השוויון החשוב בדרך למהפך. בן חיים רשם משחק רע מאוד מול מכבי נתניה ובכלל הוא בתקופה בה הוא נלחם על מקומו והגול הזה היה מאוד חשוב לו כמו שהיה חשוב לקבוצה. "זה שהמאמן בוחר בטל משחק אחרי משחק גם אם הוא לא מציג יכולת טובה, מראה הרבה על הרגישות של המאמן לוותיקים ומנוסים שיכולים לתת אקסטרה על כר הדשא מעבר למשחק עצמו", הסבירו במכבי תל אביב אמש.

שחקן מכבי תל אביב טל בן חיים עם מלאדן קרסטאיץ'. לירון מולדובן
נותן לקבוצה ערך מוסף? בן חיים/לירון מולדובן

בקבוצה שיבחו את 1,861 האוהדים שהגיעו לאשדוד אתמול ותמכו בקבוצה. אחרי התיקו מול מכבי נתניה בשבת שעברה ושלל האכזבות העונה, שמחו במכבי תל אביב לראות את הקהל שמגיע לדחוף את השחקנים באיצטדיון הי"א ועומד במשך דקות ארוכות אחרי המשחק כדי להודות להם.

מכבי תל אביב תשחק מול מכבי יפו בגביע ביום רביעי ובמחזור הבא מחכה לה משחק ביתי מול עירוני קרית שמונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully