וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התובע ערער על זיכוי מכבי תל אביב אחרי הקריאות ההומופוביות לעבר עמוס

27.1.2022 / 22:03

עו"ד רשף דורש להרשיע את הצהובים בעקבות הקריאות נגד דני עמוס ממכבי נתניה: "ההחלטה נותנת הכשר להתעמרות בכדורגלן על רקע נטייה מינית". קרסטאיץ' עובד חזק על האנגלית, ייני ייעדר תקופה ארוכה

תקציר: מכבי תל אביב - מכבי נתניה 2:2/ספורט1

מכבי תל אביב זוכתה ביום רביעי בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל לאחר שאוהדיה קראו "הומו" לעבר דני עמוס, שוער מכבי נתניה במשחק בין הקבוצות בשבת, אלא שהערב (חמישי) החליט עו"ד ניר רשף, תובע ההתאחדות לכדורגל, לערער על ההחלטה ועל כן יתקיים דיון נוסף.

"מדובר בהחלטה שגויה על פניה", טען עו"ד רשף, "ההחלטה נותנת הכשר והצדקה להתעמרות מצד קהל אוהדים בשחקן כדורגל באופן מאורגן, תוך פגיעה בו ובקהילה שלמה על רקע נטייה מינית". כזכור, מכבי תל אביב זוכתה בטענה ש"הומו זו לא קללה", אך רשף הדגיש כי "הקריאות כוונו לשחקן הספציפי דווקא על רקע הזדהותו ותמיכתו בקהילה הגאה ונועדו לבזותו ולהשפילו - וכפועל יוצא להשפיל את הקהילה".

עוד לפי תובע עו"ד רשף, "ההתאחדות אינה יכולה להשלים עם אמירה ערכית כזו מצד בית הדין המשמעתי ואינה יכולה להשלים עם התופעה הראויה לגנאי ולהוקעה".

דני עמוס שוער מכבי נתניה. ברני ארדוב
עו"ד רשף דורש הרשעה בעקבות הקריאות לעברו של דני עמוס/ברני ארדוב

ובנושאים אחרים במכבי תל אביב: לואיס הרננדס מועמד לחזור להרכב בשבת באשדוד (17:30, ספורט1) אחרי למעלה מחודש שלא פתח ב-11 של מלאדן קרסטאיץ'. המשחק האחרון בו פתח הספרדי היה מול בני סכנין בחודש שעבר ומאז הוא איבד את מקומו בהרכב מסיבות מקצועיות וגם כי חלה בקורונה.

עדיין לא ברור אם קרסטאיץ' יבחר לעלות בשבת באשדוד במערך של שלושה בלמים או שיישאר רק עם צמד, אבל לא מן הנמנע שיחזור לשחק עם שלושה כשבמקום אנריק סבוריט הפצוע, שפתח אצל קרסטאיץ' כבלם האמצעי, יפתח הרננדס.

לואיס הרננדס, שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
עשוי לשוב להרכב אחרי למעלה מחודש. הרננדס/ברני ארדוב

מאמן מכבי תל אביב מודע לבעיית האנגלית שלו ועובד מאוד קשה כדי להשתפר ולהתקדם. קרסטאיץ' נשאר כמעט בכל יום אחרי האימון לשיעור פרטי באנגלית ובמועדון מעריכים את הרצון שלו להשתפר כדי לייצר תקשורת טובה יותר עם השחקנים. המאמן כבר מצליח לדבר יותר בשפה האנגלית עם שחקניו, אף שבאסיפות העמוקות יותר הוא עדיין נעזר בשלושת עוזריו דוברי האנגלית.

לקראת המשחק בשבת באשדוד אמר קרסטאיץ': "לא היינו מרוצים מהתוצאה במשחק האחרון, ציפינו לנצח, אבל זה הכדורגל. היה לנו מספיק זמן להתכונן למשחק הבא שבו נרצה לראות תגובה וכמובן תוצאה חיובית".

על אשדוד: "אני יודע ושמעתי שזו היתה יריבה קשה מאוד עבורנו בעבר. הם משחקים כדורגל טוב גם כיום, אני מצפה למשחק קשה, אבל עשינו הכל ועדיין עושים כדי להתכונן למשחק ולהציג יכולת טובה על המגרש. אנחנו מקווים שהמשטח יהיה במצב טוב, אני מקווה שהאווירה תהיה טובה, אני מצפה למספר גדול של האוהדים שלנו וזה יעזור לנו כדי לנצח".

על מצב הסגל סיפר: "ייני בחוץ לתקופה ארוכה, הוא עדיין לא עם הקבוצה. סבוריט החל להתאמן עם הקבוצה, אבל הוא עדיין לא כשיר ולא יהיה בסגל. כל שאר השחקנים מוכנים למשחק".

מלאדן קרסטאיץ', מאמן מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
מתייצב לשיעורים פרטיים, אבל עדיין נעזר בעוזריו. קרסטאיץ'/אתר רשמי, מכבי תל אביב

גם הקשר עדן שמיר התראיין לקראת המשחק ואמר: "אין לנו זמן לשקוע, הפקנו את הלקחים, הסקנו את המסקנות מהמשחק, ניתחנו אותו ומסתכלים לעבר יום שבת. משחק חוץ באשדוד הוא אף פעם לא קל. גם כשאשדוד נמצאת בתקופות פחות טובות זה מגרש שקבוצות תמיד מתקשות שם. הם נמצאים בתקופה טובה ובכושר טוב, אנחנו זוכרים גם את מה שעברנו איתם בסיבוב הקודם בבלומפילד. נכבד אותם, נתכונן
בהתאם ונתרכז במה שאנחנו צריכים לעשות".

על היכולת שהוא מציג במשחקים האחרונים אמר הקשר: "אני שמח שמעריכים ורואים את העבודה הקשה שלי באימונים ובמשחקים. אני תמיד אעלה מחויב, גם אם אפתח בהרכב וגם אם אעלה מהספסל. אשתדל תמיד לתת את המאה אחוז שלי, אני רוצה להמשיך להתקדם, לעזור לקבוצה להתקדם, אני טוטאלי בעזרה שלי לקבוצה וכל עוד אני נקרא לעלות למגרש אני אעשה את הכל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully