וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלן אוז'בולט: "הצרות של בית"ר ירושלים הן לא בעיה שלנו"

27.1.2022 / 15:47

חלוץ הפועל חיפה לקראת המשחק בשבת (19:50, ספורט4): "זה משחק חובה מבחינתנו", הוסיף מאמנו אלישע לוי שיחליט בסמוך למפגש אם לכלול את ליואיץ' וטורה בסגל

תקציר: הפועל נוף הגליל - הפועל חיפה 1:0/ספורט1

הפועל חיפה תארח בשבת את בית"ר ירושלים (19:50, ספורט1) ורק יממה לפני המשחק המאמן אלישע לוי יחליט אם לכלול בסגל למשחק את מתיאה ליואיץ', הקשר הסרבי שעזב את בני יהודה בקיץ ובשבוע שעבר חזר ארצה. ליואיץ' כבר מתאמן עם הקבוצה, אך בצוות המקצועי יחליטו לגביו רק לאחר האימון המסכם.

שחקן נוסף שאלישע לוי וצוותו יצטרכו להחליט לגביו הוא סקו טורה, שעדיין בספק לשבת. מנגד, מי שלא יהיה בסגל בשבת הוא ניסו קפילוטו שעדיין לא כשיר ואת מקומו במרכז ההגנה יתפוס בן והבה.

מתיאה ליואיץ', הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
זמן להופעת בכורה בהפועל חיפה? ליואיץ'/מאור אלקסלסי

לוי עצמו דיבר היום לקראת המשחק וכן על החתימה של חנן ממן על הארכת חוזהו: "אני שמח בשביל המועדון ובשביל חנן. אני חושב שזה המקום הטבעי בשבילו. היה ברור לי לגמרי משיחות עם יואב שהוא יעשה הכל בזמן הנכון כדי לסגור את זה בשקט, ואני שמח שזה נגמר".

על המשחק מול בית"ר אמר המאמן: "לא יהיה קל מול בית"ר, זה בטוח. כדי לשפר את הסיכויים שלנו להיות בפלייאוף העליון נצטרך לנצח, זה משחק חובה מבחינתנו".

אלן אוז'בולט שחקן הפועל חיפה בחימום. מאור אלקסלסי
לא חושב על הצרות של בית"ר. אוז'בולט/מאור אלקסלסי

גם החלוץ אלן אוז'בולט התייחס למשחק ובכלל לתחושותיו מאז הגיע לישראל: "אני מאוד חיובי בנוגע לכל מה שקורה כאן. ההתרשמות שלי בחצי העונה שאני כאן חיובית מאוד. אני מאוד שמח לשחק כאן ורוצה למשיך ככה. אני שמח שאנחנו בשישייה הראשונה בנקודת הזמן הזו, נמשיך את העונה ונראה מה יהיה. הצרות של בית"ר הן לא בעיה שלנו, לא משנה נגד מי אנחנו משחקים אנחנו צריכים להילחם ולנצח בשביל עצמנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully